Jump to content

AlexDNC

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AlexDNC's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am intrat si pe site-ul lor, am introdus modelul iar singurele care apar sunt cele pe care le-am montat eu pe masina, insa nu scrie nimic de suspensie normala/m sport sau edc. Le-am dat un mail celor de la hr unde le am atasat codul respectiv si seria de caroserie. Acum astept un mesaj din partea lor. Referitor la ce a spus colegul de mai sus, dropul a fost de maxim 2-2.5 cm fata/spate, nu cum apare acolo 3/4 cm.
  2. Am dat comanda de ele de pe autodoc, aici asa aparea, ca sunt compatibile …
  3. Salut, in momentul in care am dat comanda de arcuri m-am interesat si de compatibilitatea lor pentru amortizoarele edc, aparea ca sunt compatibile… sunt n masini cu arcuri eibach/h r si suspensie edc si nu au avut absolut nimic, e posibil sa faca asa si din cauza ca nu i am facut unghiul momentan ?
  4. Salutare, dupa cum spune si titlul am inlocuit arcurile stock, cu, care a venit masina cu unele sport de la h&r. Masina este un g20 330i m sport, suspensie edc, inainte de schimbarea arcurilor masina nu troncanea deloc, nu bocanea, mai pe scurt nu se auzea nimic. Acum in majoritatea timpului, la fiecare groapa, denivelare sau trecerea peste linia de tramvai, se aude un scartait pe spate, scartait mult mai pronuntat in partea din dreapta insa uneori si in cea din stanga. Am mai avut arcuri si pe alte masini insa niciodata nu am patit asa ceva… Masina este 2019 si are doar 64k km … Daca ati mai intampinat situatii de genul sau daca aveti idee de la ce ar putea sa fie, m ati ajuta destul de mult. Sunt montate corect, toate suruburile stranse pe pozitia de rulare, insa nu am apucat sa ii fac unghiul de fuga.
  5. Salutare, asa cum spune si titlul voiam sa va intreb daca este normal sa se auda acel motoras al cutiei cand schimbi din N in D sau din D in N, se aude ceva de parca lucreaza un motoras in zona consolei centrale, unde este pozitionata maneta de viteza. Masina in cauza este un g20 330i 2019.
  6. Update, am pornit azi masina in P, se simte acel soc, troscanit, dupa care am pornit-o de multe ori in N si nu s-a simtit niciodata, sa fie oare cutia de vina ?
  7. Pai si eu i-am schimbat… i-am luat de pe bavauto insa tot la fel face, ma gandesc ca sunt originale piesele de pe site-ul acela.
  8. Si eu spun si sunt convins ca toate cele trei au o singura cauza, pentru ca se leaga cumva intre ele, ideea este ca in caroserie nu atinge nimic, ne am uitat absolut peste tot si nu exista nici macar o urma. Am omis sa spun ca uneori la partea cu franatul si cand ajunge aproape de 0 km se simte putin si in manetua cutiei daca tin mana pe ea.
  9. Este cam singurul la care nu am fost, ideea e ca atunci cand o urc pe elevator zici ca stie, nu mai troscane nimic , probabil face asa cand este ceva in tensiune, habar n-am … am si suspensia edc, oare are treaba ? Zici ca se aude de la cutie troscanitul ala
  10. Salutare, va scriu si eu aici in speranta ca ma puteti ajuta, am fost deja la cateva service-uri si din pacate nu am aflat nimic. Masina este un 330i 2019, cu 3 probleme existente carora nu le pot da de cap… Prima problema apare la pornire, imediat dupa ce a pornit se aude ca un soc, un troncanit care se si simte in podea, cea de-a doua apare atunci cand trec cu masina peste un bumper cu puntea fata, cand urca nu se simte absolut nimic insa atunci cand coboara se simte la fel cum am mentionat si prima data un soc, de parca ceva s-ar misca, sau ceva se intrerupe, iar cea de-a 3 a este la franare, cand ajunge in punctul de a se opri pe loc reda o vibratie in volan ca si cum preia tot din motor pana cand acesta stabilizeaza ralanti-ul. Tin sa mentionez ca pana acum am schimbat tampoanele motor, tampon cutie, bielete anti-ruliu, toate oe si nimic. Parca pana sa schimb tampoanele nu se simtea vibratia din volan… Daca ati mai intampinat situatia aceasta si ma puteti ajuta, mi ar fi de mare ajutor.
  11. Buna seara, am si eu anumite probleme cu al meu b47 2.0d 190cp si anume, in cea mai mare parte a timpului motorul ruleaza galagios si cu vibratii, aproape la fiecare pornire simt ca se scutura cam tare motorul si parca da ca o smucitura asa ca si cum ar da sa plece inainte, atunci cand ruleaza galagios si cu vibratii are aceste vibratii atat la ralanti cat si in mers intre 1500-2200/2300 turatii, dupa ce se incalzeste uleiul la 100 de grade in continuare de cele mai multe ori se aude galagios si vesnicile vibratii plus ca pe evacuare iese o caldura foarte mare, mai detin si doua n47 si la niciuna dintre ele nu patesc asa ceva decat atunci cand isi fac regenerare, in schimb la asta orice as face, de cate ori merg cu ea iese o caldura foarte mare pe evacuare ca nici nu poti tine mai mult de 5 secunde mana in dreptul ei... Racitorul egr a fost schimbat pe rechemare, valva egr este cea originala, galeria de admisie am curatat-o, dpf-ul mai are viata 120000km pe tester. Tin sa mentionez ca dupa ce fac de exemplu un drum relativ lung pe autostrada 40-50km si intru in Bucuresti, masina este super silentioasa, nu vibreaza, totul este ok insa nu prea pot sa ma bucur mult de lucrul asta ca incepe iar sa vibreze usor usor si motorul sa functioneze galagios... Atunci cand functioneaza galagios se aude si ca o bataie, iar atunci cand functioneaza in parametrii se aude perfect fara batai fara nimic... Aveti idee de la ce ar putea sa fie ? Tampoanele la motor le-am schimbat OE, tampoane cutie tot OE. Astept pareri de la dvs in comentarii, va multumesc !
  12. Buna seara, am si eu anumite probleme cu al meu b47 2.0d 190cp si anume, in cea mai mare parte a timpului motorul ruleaza galagios si cu vibratii, aproape la fiecare pornire simt ca se scutura cam tare motorul si parca da ca o smucitura asa ca si cum ar da sa plece inainte, atunci cand ruleaza galagios si cu vibratii are aceste vibratii atat la ralanti cat si in mers intre 1500-2200/2300 turatii, dupa ce se incalzeste uleiul la 100 de grade in continuare de cele mai multe ori se aude galagios si vesnicile vibratii plus ca pe evacuare iese o caldura foarte mare, mai detin si doua n47 si la niciuna dintre ele nu patesc asa ceva decat atunci cand isi fac regenerare, in schimb la asta orice as face, de cate ori merg cu ea iese o caldura foarte mare pe evacuare ca nici nu poti tine mai mult de 5 secunde mana in dreptul ei... Racitorul egr a fost schimbat pe rechemare, valva egr este cea originala, galeria de admisie am curatat-o, dpf-ul mai are viata 120000km pe tester. Tin sa mentionez ca dupa ce fac de exemplu un drum relativ lung pe autostrada 40-50km si intru in Bucuresti, masina este super silentioasa, nu vibreaza, totul este ok insa nu prea pot sa ma bucur mult de lucrul asta ca incepe iar sa vibreze usor usor si motorul sa functioneze galagios... Atunci cand functioneaza galagios se aude si ca o bataie, iar atunci cand functioneaza in parametrii se aude perfect fara batai fara nimic... Aveti idee de la ce ar putea sa fie ? Tampoanele la motor le-am schimbat OE, tampoane cutie tot OE. Astept pareri de la dvs in comentarii, va multumesc !
  13. Buna ziua, intampin si eu o problema de curand si anume uneori cand stau cu piciorul calcat pe frana si masina in drive se simte un tremurat ca si cum ar oscila turometrul si motorul nu mai merge rotund, iar daca o accelerez putin sau o pun pe neutru isi revine imediat, alta problema mai este si ca uneori masina cand o opresc pe loc in P/N ramane la o turatie de 850rpm, iar daca o accelerez putin maxim 1200 rpm, scade unde ar trebui sa stea si anume in 750rpm. Este posibil sa fie de la motorina ? Patesc chestia asta de curand si chiar n-am idee de la ce ar putea sa fie. Urmeaza sa merg saptamana viitoare la un mecanic, dar pana atunci am zis sa va intreb si pe voi daca ati patit asa ceva si de la ce a fost ? Multumesc !
  14. Salut am schimbat acum 2 zile amortizoarele originale la un bmw e90 si le am inlocuit cu unele febi bilstein , treaba este ca eu ma obisnuisem cu amortizoarele pe care le am avut inainte avand in vedere aspectul masinii deoarece erau duse si masina era mai jos decat este acum cu cele noi , este vreo problema daca as pune pe aceste amortizoare niste arcuri H&R ? Adica nu vreau o suspensie sport deoarece nu vreau sa fac cine stie ce cu masina ma intereseaza decat sa fie mai joasa ca sa aiba un aspect mai frumos . Care este parere voastra despre febi bilstein ? sunt niste amortizoare cat de cat ok ? eu n am avut ocazia momentan sa imi fac o idee pentru ele deoarece abea le am pus si n am cum sa imi dau seama cum sunt intr un termen atat de scurt probabil asta se vede in timp . Astept pareri va rog !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.