Nu am informatii legate de ML dar pot sa-ti spun cateva impresii de-ale mele legate de x5 e70 LCI 4.0d (3000 cmc - bi-turbo): Comfort: - se simt destul de tare denivelarile atat la viteza mica, cat si la viteza mare - asta cred ca se datoreaza garzii la sol ridicate; - desi masina sta foarte bine in curbe (aici o compar cu cealalta masina pe care o am e60 cu suspensie m), tu o sa simti totul amplificat in interior, din nou, datorita garzii la sol. Mai salveaza ceva din senzatie scaunele sport, dar nu cine stie ce. - vizibilitate crescuta datorita pozitiei inalte - pe mine ma ajuta la deciziile pe care le iau in trafic; - zgomotul motorului destul de mare in turatii (aici o compar cu e60-ul 525d si un Touareg V6 TDI). In schimb, la viteze de croaziera motorul nu isi face simtia prezenta. - de la 160 km/h zgomotul produs de frecarea cu aerul se aude destul de puternic in interiorul masinii; - spatiul interior este mare desi nu pare la prima vedere; o sa-ti dai seama de asta doar cand vezi cate incap fara sa fii nevoit sa renunti la comfort (dar asta e o parere subiectiva) Performatele sunt decente. Motorul dezvolta suficienta putere incat sa fie multumitor cam in orice situatie. Am avut experiente placute datorita garzii ridicate la sol pe teren accidentat si in conditii de iarna. Ma surprinde ca poate consuma si putin in exterior, dar doar cu mult calm si rabdare. In regim de autostrada ia undeva intre 8-10 la viteze intre 130-160. Legat de intretinere am sa dau copy paste la mail-ul primit de la cei din reprezentanta: Ca si exemple de alte cheltuieli care imi vin acum in minte ar mai fi: doua cauciucuri pe spate, noi, marca Bridgestone cumparate dintr-o vulcanizare din Germania, in regim de urgenta in urma unei pene, care m-au costat 650 euro; am mai schimbat bielete si brate fata care m-au costat 1470 lei (fara manopera). Probleme cu panoramicul nu am avut si il folosesc zilnic, in schimb ce e deranjant e ca am zgomote undeva in zona portbagajului cand trec peste denivelari. Apropo de zgomote, ma enerveaza faptul ca manerul usii soferului scartaie (iti da impresia de ieftinitura cand il tragi), ceeea ce nu se intampla in e60 desi e o masina mult mai veche. Tapiteria mi se pare destul de rezistenta ... Alte aspecte ar mai fi ca se simte ca masina are un design conceput in 2006; interiorul e brut, exteriorul la fel. Cand e parcata langa Touareg (acelasi an de fabricatie 2012) ai un feeling de masina veche. Dupa un drum cat de scurt cu Touareg-ul cand te urci in X5 ai impresia ca te intorci putin in timp (aici ma refer doar la aspect - functionalitatiile masinii fiind aceleasi). Totusi e un E si asta se va simti la aspect. In rest sunt multumit de masina si de performantele ei dar nu pot zice ca ma impresioneaza ceva la ea. Cred ca un F11 diesel biturbo mi-ar fi placut mai mult sau poate am avut asteptari mai mari de la e70.