Mai demult am inceput un topic în care întrebam dacă mașina în cauză (2.0 n46) funcționează fără valvetronic și acum revin cu update după ce am mers și merg cu mașina fără valvetronic (motorașul este anulat) Singurul "dezavantaj" este că rămâne aprins check engine, dar sincer prefer să fie aprins și mașina să funcționeze bine decât să meargă cum mergea (nu aveam încredere în ea) În principiu mașina se poate repara dar nu mai este rentabil, oricum vreau să fac swap la 3.0 și să scap de vvt Acum părțile bune după anulare - puterea la fel (poate e efect placebo dar trage mai bine așa fără vvt) - fără trepidați (care oricum erau aleatorii) ale turației - despre consum nu pot să zic că a crescut, poate maxim 0.5 - 1 l, dar asta este și din cauză că nu mai menajez mașina și oricum insignifiant la cât consumă acest motor (mai puțin ca un focus cu motor 1.6 benzină) Mașina nu intră în limp mode cum mai ziceau unii după 2.500 - 3000 de ture când ar fi intrat în mod normal vvt, am mers cu ea cât se poate de turată pentru a testa chestia asta (nu obișnuiesc să omor mașinile, maxim 4 - 5000 ture) și nu apare absolut nimic Procesul de anulare îl știu doar teoretic (cine vrea să încerce îl pot spune),eu am lăsat mașina la mecanicul meu și el mi-a făcut-o Cam asta e povestea mea, dacă mai apare ceva postez aici, dar sper să fie rezolvată problema