Salutare la toti colegi de pe forum, detin un BMW E46 316ti compact tip motor N46B18A si de cand am luat masina avea in bord aprins martorul cel galben in forma de motor iar masina indiferent de temperatura motorului pornea greu si cu rateuri cateodata, ca sa ai usurez pornirea ai dadeam 2,3 chei scurte. Am schimbat la ea buji ngk, si un senzor axa cu came aveam eroare si pe el pana sa il schimb, masina sa mai inbunatatit cu pornirea dar nu foarte mult. Am pus testarul pe ea si am 2 erori 2A61 si 2A67 toate referinduse la motorul valvetronic, erorile nu se pot sterge sunt permanente. Ca si teste am verificat tensiunea pe vvt si am 4v constant maxim 4.7 orce as face la masina tensiune nu creste si nu scade, luminatima ce e de facut ce tensiune ar trebui sa am cum sa o masor, eventual exista vreun releu sau siguranta pentru motorul vvt, la motorizarea mea comanda pentru vvt pleaca direct din ecu, nu am separat calculator pentru vvt. Nu vreau nici sa cumpar piese aiurea.