Jump to content

BMS921

Contributors
  • Posts

    336
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

BMS921 last won the day on March 6

BMS921 had the most liked content!

About BMS921

Previous Fields

  • Masina
    Seria 3GT, 2.0 xDrive, 2015

Recent Profile Visitors

5392 profile views

BMS921's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Very Popular Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

191

Reputation

  1. Este mai complexă situația: S-ar putea sa fie nevoie sa schimbi rotile cu totul, nu doar anvelopele. Dacă cel de la care ai cumpărat mașina nu s-au deranjat sa fie atent la anvelope, mă îndoiesc de faptul că a fost atent la jante. Sunt 99% sigur că nu poți pune 245/50 pe astea. Dacă nu pui runflat, pune neapărat XL. Macar sa fie puțin întăriți "umerii". Neavând inca CIV ul mașinii, vezi și tu ce dimensiuni ai in TUV. Posibil sa nu ai pe 18 și să facă aia de la RAR mutre ... poate. Dacă văd eu bine in poza cu roata, nu ai senzori de presiune (valva este de cauciuc. La senzori sunt valve metalice) Posibil ca mașina sa nu fie echipata cu RDC fiind 2013. Așa că nu ai nevoie de senzori, ea funcționează pe un alt modul si-ti indica daca faci până. Până una-alta, uită-te pe interiorul jantelor și vezi ce IS și ET ai acolo, eventual și un cod al lor deoarece e mai ușor de identificat modelul.
  2. A venit momentul să mă despart de mașină. M-am tot uitat în piata insa nu știu cam cat ar valora. Am pus-o la plesneală pe olx, cu un preț random și cu o descriere extrem de transparență și detaliata: https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-320d-gt-x-drive-distronic-line-assist-hud-IDiudeH.html Aveti idee cam care ar fi un preț adecvat pietei actuale? Mulțumesc!
  3. Mulțumim și noi pentru topic, interesanta explicație și abordare. Totuși, cine pe cine bate? Scandal între roti nu cred că iese. Iese scandal doar in buzunarul tau, daca rotile nu sunt conforme...
  4. Rugam proprietarul să anunțe pe forum când pune la vânzare actuala mașina că fiind super îngrijită și pentru pretențioși. Mai oameni buni, cu toții avem probleme financiare din cand in când dar îți iei X4 2016 și circuli cu arcuri rupte? Schimba-le, costa cât negru sub unghie, renunți la o masa cu partenera și îți cumperi pe original, nu AM/OEM.
  5. La mine e ok acum, am cerut eu sa mi se schimbe telescoapele, mi-am asumat încercarea și asta a fost rezolvarea. Nu mai am niciun zgomot. Explicasem povestioara mea in ideea de a-l ajuta pe inițiatorul thread-ului. Am tot zis că ajung și pe la FRK dar sunt departe rău de mine, eu fiind în Sud, zona Obregia și am o încărcare la job de nu știu când sa mai respir... @Alexandru Dragos, scuze pentru poluarea topicului tau, sper sa te ajute întâmplarea mea...
  6. Am inceput cu AutoCobalcescu BMW, Service Scream (Tezparii), APB și am ajuns să mă decid sa incerc și la un service mai mic, sperand că sunt mai tipicari...habar nu am și am încercat și la Best Tyres. Niciunul dintre cele enumerate mai sus nu și-au dat seama de unde era zgomotul. Au suspectat, da dar atât. Crede-mă, chiar am incercat
  7. Am avut aceeași situație dar pe fata. Am verificat -o in nu știu câte service uri, tot felul de teste, șurubel și piuliță, efectiv rămăsesem fara idei. Așa că am schimbat telescoapele și am sperat sa se întâmple ceva. Ei bine, a dispărut orice zgomot. Am testat amortizoarele după ce le-am dat jos de pe mașină. Culisa atât de lin și frumos tija de ziceai că n-au nici pe naiba. Mno...ce au avut, nu știu, ideea e că eu așa am scăpat de troncaneli. Cu accent pe troncaneli, la mine asta era, semăna cu zgomotul de bucșe terminate.
  8. Este speriata pentru că știe că urmează să se pună iar în mișcare, tremura preventiv . La modul serios, am avut etrier blocat, se comporta fix cum descrii tu dar daca face și staționată, clar nu asta e cauza. Și având în vedere că atunci când e staționată doar motorul este piesa în mișcare...probabil ceva pe acolo ar trebui sa fie.
  9. Double check: https://www.bmw.ro/ro/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html Folosește seria de șasiu și poți să verifici singur, pe site-ul lor. În aplicație nu ai mesaj? Macar de informare...? Eu sunt notificat și în infotainment și în aplicație chiar și pentru diverse revizii și am un amarat de F34, nicidecum un G
  10. Am avut o situație extrem de asemănătoare cu a ta. Daca te uiți prin topicurile mele, o sa găsești ce am scris. Eu am schimbat amortizoare plus flanșe și le-am studiat pe toate părțile după ce le-am dat jos pe cele vechi. Păreau a fi un stare foarte buna (cu excepția faptului că tija telescoapelor culisa mai cu întârziere). Ce cloncănea și de la ce, nu am nici cea mai mica idee dar am rezolvat problema schimbând toate astea.
  11. Salutare, Pentru o scurtă perioadă, este normal sa stea mai ridicată. Dar întrebările sunt: - sta mai ridicată cu 2-3cm, fata de ce? - cat timp a trecut de când le-ai schimbat/cat ai mers cu mașina după schimbare? - s-au tensionat amortizoarele (după montarea lor pe mașină) când s-au strâns brațele? Te întreb pentru că săptămâna trecută le-am schimbat și eu, aceleași amortizoare, flanșe, etc doar că la un F34 și nu am avut mașina ridicată, la fel cum spui și tu, decât pt vreo 20-30km de mers. Apoi s-a așezat și e totul bine.
  12. The whole car shakes or only the steering wheel? Do you have Lane Assist with wheel vibration function? You should use a diagnosis first, I recomand ISTA.
  13. Salut, Ai dat-o de gard bine de tot. Ce ai cumpărat tu, sunt roti pt un F30... Situația este următoarea: - ce ai cumpărat, sunt foarte înguste pentru mașina ta, cel mai probabil o sa ai instabilitate ridicata. Rezultatul e că o poți pune cu rotile in sus foarte ușor - nu doar că sunt prea înguste, nici măcar circumferința nu este corectă. Rezultatul este că vor fi diferente intre ce vezi in bord că viteza afisata și cea reală. Bonus, ia-ți adio de la cutia de transfer, este doar o chestiune de timp până crapă. - daca nimerești epoleții potriviți, ia-ți adio și de la talon (ar fi mai ieftin decât cutia de transfer...) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XX11-EUR-06-2016-F26-BMW-X4_20dX&diagId=85_0064 Bafta! pt că ai nevoie
  14. Nu ai "tutoriale" din alea de genul "how to", in meniul mașinii? Sunt un soi de animații, la F-ul meu exista, la astea mai noi....nu știu
  15. Ai avut dreptate, am pus totul nou. Amortizoare, protecții, flanșe, șuruburi. In cei 4km făcuti de la service până acasă, am incercat sa nu ratez nicio denivelare, sunt 90% sigur că a dispărut trăncăneala. Mai testez și mâine. Am ales Sachs. Parca e altă mașină cu totul, a dispărut și senzația de barca, mai ales la frânare și curbe.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.