Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

daniellu

Members
  • Posts

    278
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

daniellu last won the day on February 26

daniellu had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 M47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

daniellu's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

64

Reputation

  1. Pretul e de parc auto, pentru credit. Masina asta, cu banul jos, de la om sau samsar, e 3300. Se pot oferi 4000 fara doar si poate daca nu consuma ulei, ai roti, amortizoare si frane in stare buna. "+" injectia multipunct. E buna de masina de zi cu zi in oras, daca consumul nu te sperie. "-" lipsa dotarilor gen Navi (care nu ar merge pe Ro dar ti-ai putea configura din aceasta anumite chestii la masina ), trapa (un moft care poate fi costisitor in anumite conditii) sau scaunele incalzite. Sigur are pachetul lumini si tempomat.
  2. Marea investitie la masina asta va fi pentru inlocuirea farurilor si a lampilor spate. Asta pentru ca talonul sa-ti ramana in buzunar.
  3. Cam acolo ajunge acest model dupa lucrarile de intretinere necesare unei masini de 20 de ani. @six in line : Nu trebuie chiar 2000 sa o pui pe picioare ! Sau pe roti. Poate merge foarte bine sau poate avea probleme. Cand ai nevoie de 2000 E e praf sau o repari la AB. Adica N47 e mai fiabil ? De ceva vreme am si un E90 318i (129 cai, N46B20B). Cu 3000 de lei s-au schimbat toate garniturile problematice, s-a schimbat distributia si semeringurile la supape. La service specializat Bmw, cu factura si garantie. Bujiile erau foarte bune, masina nu avea erori, atat s-a facut acolo. Cu alti bani, in regie proprie i-am facut revizia. Asta intra la consumabile. Masina merge perfect, in comparatie am descoperit ca M47 e un tractor. Revenind la ale noastre ma crucesc ce probleme au masinile noi sau mai noi, nu m-as grabi sa arunc cu pietre. Sunt pasionat de masini, am cont si pe alte forumuri, urmaresc si filmulete facute de ateliere ce repara si alte marci si parafrazandu-l pe un prezentator detinator de E38, E39, multe Volvo si altele "noi cumparam tablete si leduri, nu masini fiabile".
  4. Cu ET 19 roata este la limita in exteriorul caroseriei. Cu cat ai ET mai mic cu atat roata este mai in afara caroseriei.
  5. Aia de se respecta si dau garantie spun ca ar fi bine de schimbat si pompa de ulei. Si astfel pretrul e altul.
  6. Cere o serie de sasiu, un cod motor, o copie dupa brief de la vanzator, trimiti la un service (specializat Bmw) de la noi din RO si obtii o oferta.
  7. E foarte normala temperatura pentru un benzinar cu termostate bune.
  8. In primul video fulia motor pare rupta, axul se invarte in gol.
  9. Va salut, Rezolvarea a constat in inlocuirea unitatii radio cd. La masinile cu mufa de antena se inlocuieste cu unitate cu mufa pentru antena. Este prea complicat (cablaje,nebunii) si nu am gasit pe nimeni sa se bage. Totusi, dupa inlocuire nu aveam volum si a necesitat codare. Multumesc,
  10. Cica nu se da bordul jos. Pe farcebook un baiat din Buzau are anunt ca schimba caloriferul in 3 ore fara demontare bord.
  11. Aveti aici un tutorial mai ok pentru repararea pompei auxiliare. Carbunii neaparat trebuie cu fir in lateral, cum a facut cel din clip ma indoiesc ca accidental vreun fir nu poate atinge in carcasa metalica a pompei. Bine, si in jurul periilor se poate pune o bucatica de prespan si s-a rezolvat si cu izolatia.
  12. in portbagaj trebuie sa fie, pe sub capitonaj sau in zona bateriei.
  13. Am avut problema asemanatoare. Cand incercam sa cuplez priza electrica la remorca imi aprindea faza scurta indiferent de pozitia butonului de pe blocul de lumini si aveam eroare de bec ars. Nu functionau semnalizarile nici pe masina nici pe remorca. Am dat vina pe remorca care era echipata cu becuri halogen si modulul de pe masina era ptr led. Nu am reusit sa pun remorca cu lumini led, din greseala a ajuns niste apa in modulul de remorca si a trebuit dat jos pentru ca-mi descarca bateria in stand-by. Deci poate fi modul de remorca inadecvat, defect sau legaturi electrice problematice pe remorca.
  14. Chestia ce-o prezentati se cheama inel sincron 1-2 defect. Cu un ulei nou si mai bun se poate ameliora siptomatica dar nu se rezolva problema. Totusi, la o alta masina ce-am avut-o pe langa acest simptom mai aveam si usoare trepidatii la plecarea de pe loc. Era o masina pe benzina cu ambreiaj clasic, 2.0. S-a rezolvat prin inlocuirea a doi suporti, unul de cutie si unul de motor. Pur si simplu motorul si cutia stateau intr-o pozitie in care timoneria nu-si facea treaba cum trebuie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.