Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

daniellu

Members
  • Posts

    288
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

daniellu last won the day on February 26

daniellu had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 M47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

daniellu's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

69

Reputation

  1. Vezi si pe cartea de identitate dimensiunile anvelopelor, sunt mult mai explicit trecute. Posibil sa fie doar anvelope M+S la 18'.
  2. Asa se pune placa pe 0. Pe -1 sau cum zic altii, fara scule si doar de dragul de a contrazice si a face posturi cum zic altii. Cand se cumpara placa noua pe soare are montata o saiba ce se scoate dupa strangerea in suruburi pe volanta. De saiba aia vorbeam. Altele nu-s decat la tine pe masina, Bimmer, de imbusuri cu care s-o scoti nu mai tin minte. Nu se monteaza placa folosita pe o alta masina fara procedura. Veti avea pedala tare sau ...poate zgomote sau sa nu debreieze decat cu pedala foarte jos. Cu stima,
  3. Placa noua vine cu o saiba ce se extrage dupa montaj (strangere suruburi prindere). Asa se pune placa pe 0. La astea second ....
  4. Fir rupt ! Verifica mai bine burdufele de pe stanga .
  5. Probabil masina are o alarma aftermaket pe cheia masinii. De la o problema de incuietoare la portbagaj la ... altele, 30 minute dupa inchiderea masinii te țipuie. Un proprietar anterior, nedescoperind problema sau ca i-a fost mai simplu a trecut-o pe silentios sau a taiat firul la claxon.
  6. Tragi de bec si atat . La montat nu-l fortezi maxim impingandu-l sa nu iasa oglinda din suporti !
  7. Mai cauta si un alt electrician, totusi. Bateria e noua, e veche ?
  8. La E91 aveam o problema de stabilitate in conditiile in care depaseam sau ma intalneam cu un TIR de exemplu sau in curbe la viteze peste 100 km/h. Masina parca se dezechilibra. Am facut test de amortizoare, ITP, totul era ok. Am intalnit in schimb mecanicul pasionat de Bmw la acea vreme care mi-a aratat ca problema era de la bratele spate, cele doua subtiri din tabla. Jocurile nu se vad decat daca se desfac bratele de pe fuzete. In pozitia inclinata in care lucreaza jocul din bucse trebuie sa fie exagerat de mare ptr a fi depistat pe elevator, cu levierul, sau pe talere ITP. Si amortizoarele au rol important. Am avut unul "explodat" pe spate intr-un concediu, cu masina incarcata mai era cum era dar cu masina goala la denivelari spatele nu era foarte stabil. Deci, din experienta proprie : brate si amortizoare.
  9. Daca la cel de 129 de cai am zis "da" acum categoric "nu" ! Injectia directa la benzina in 2009 nu era cea mai si mai. Senzorii Nox si injectoarele problematice au tras puternic in jos fiabilitatea modelului. Ia-ti diesel !
  10. Pretul e de parc auto, pentru credit. Masina asta, cu banul jos, de la om sau samsar, e 3300. Se pot oferi 4000 fara doar si poate daca nu consuma ulei, ai roti, amortizoare si frane in stare buna. "+" injectia multipunct. E buna de masina de zi cu zi in oras, daca consumul nu te sperie. "-" lipsa dotarilor gen Navi (care nu ar merge pe Ro dar ti-ai putea configura din aceasta anumite chestii la masina ), trapa (un moft care poate fi costisitor in anumite conditii) sau scaunele incalzite. Sigur are pachetul lumini si tempomat.
  11. Marea investitie la masina asta va fi pentru inlocuirea farurilor si a lampilor spate. Asta pentru ca talonul sa-ti ramana in buzunar.
  12. Cam acolo ajunge acest model dupa lucrarile de intretinere necesare unei masini de 20 de ani. @six in line : Nu trebuie chiar 2000 sa o pui pe picioare ! Sau pe roti. Poate merge foarte bine sau poate avea probleme. Cand ai nevoie de 2000 E e praf sau o repari la AB. Adica N47 e mai fiabil ? De ceva vreme am si un E90 318i (129 cai, N46B20B). Cu 3000 de lei s-au schimbat toate garniturile problematice, s-a schimbat distributia si semeringurile la supape. La service specializat Bmw, cu factura si garantie. Bujiile erau foarte bune, masina nu avea erori, atat s-a facut acolo. Cu alti bani, in regie proprie i-am facut revizia. Asta intra la consumabile. Masina merge perfect, in comparatie am descoperit ca M47 e un tractor. Revenind la ale noastre ma crucesc ce probleme au masinile noi sau mai noi, nu m-as grabi sa arunc cu pietre. Sunt pasionat de masini, am cont si pe alte forumuri, urmaresc si filmulete facute de ateliere ce repara si alte marci si parafrazandu-l pe un prezentator detinator de E38, E39, multe Volvo si altele "noi cumparam tablete si leduri, nu masini fiabile".
  13. Cu ET 19 roata este la limita in exteriorul caroseriei. Cu cat ai ET mai mic cu atat roata este mai in afara caroseriei.
  14. Aia de se respecta si dau garantie spun ca ar fi bine de schimbat si pompa de ulei. Si astfel pretrul e altul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.