Jump to content

CMG

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d xDrive

CMG's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Ai reusit sa faci retrofit la scaune confort cu incalzire? As vrea sa fac si eu, dar nu gasesc electrician care sa se priceapa....
  2. Salut. In mod evident nu-mi era foarte clar ce scrie acolo, motiv pentru care am intrebat. Multumesc pentru raspuns, am inteles acum, n-am plasele de incalzire. Deci singura optiune este sa fac un retrofit de scaune confort cu incalzire. Poate cineva sa-mi recomande un service care se ocupa cu asa ceva? E deja evident ca nu ma pricep la interpretat diagrame de instalare, prin urmare as prefera sa vorbesc direct cu cineva care a mai facut asa ceva si care ma poate ajuta cu o lista completa de piese de care am nevoie pentru retrofit (part numbers included), cat si cu instalarea si codarea ulterioara. In felul asta pot sa ma asigur ca nu cumpar piese aiurea cu care sa nu am ce face ulterior. Multumesc anticipat!
  3. Salut. Unde ai gasit interiorul pentru F10 LCI? Daca tot nu te ajuta, poti sa-mi dai link-ul, daca mai e valabil? Era de pe masina cu volan pe stanga sau pe dreapta? Multumesc!
  4. Ah. Referitor la ce am spus mai devreme, legat de faptul ca scaunele fara incalzire ar avea si ele rezistenta cusuta de tapiterie, probabil am fost pacalit de faptul ca la un search initial am dat de acest link: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA11-EUR-01-2012-F10-BMW-525dX&diagId=52_3602 E drept ca e pentru modelul 525dX pre-LCI (model 2012, de ex), dar comment-ul in acest caz este urmatorul: Upholstery covers with seat heaters ALSO FOR VEHICLES WITHOUT Seat heating Apoi cand am dat pe modelul meu (525dX LCI, model 2015), comment-ul era intr-adevar diferit: Heating element sewn into the upholstery Deci revin cu o intrebare pe care mi-o pun acum. Are cineva idee daca BMW a modificat atat de mult structura scaunelor de la pre- la post-LCI, astfel incat acele elemente de incalzire sa nu mai fie incluse in tapiterie daca modelul venea fara incalzire? Ma gandesc totusi ca e doar un alt fel de exprimare pe realoem. Stie cineva cum as putea confirma daca e un scaun diferit sau doar o exprimare diferita pe realoem?
  5. Sincer, eu am luat-o s-o pastrez. Am ezitat cand mi-am dat seama ca nu are scaune incalzite intrucat daca ar fi fost sa-mi cumpar o masina noua, in cazul meu incalzirea in scaune ar fi fost una dintre dotarile cu care as fi inceput. Inainte de chestii de genul pachet exterior M, de exemplu. Dar am decis sa o iau pana la urma pentru ca personal urasc sa-mi asum riscurile cumpararii unei masini SH de la samsari, iar pe asta o stiam din prima zi. Are 25000 km reali facuti in 4 ani, iar interiorul arata ca nou, desi are o tapiterie din imitatie de piele Veneto Beige. Mi-ar fi placut, evident, sa aiba scaune comfort din piele naturala, si m-ar bate gandul sa-i pun, insa din cauza culorii mi-e destul de greu sa cred ca o sa gasesc un interior confort din dezmembrari care sa nu fie uzat, murdar etc. Asta pentru ca majoritatea masinilor din dezmembrari au 200.000+ de km si uzura aferenta. Plus ca parca nu m-as apuca sa fac bucati o masina relativ noua. Mi-e groaza doar cand ma gandesc ca va trebui sa desfac bordul ca sa ii pun Carplay MMI (e model 2015, fara NBT Evo, deci nu pot sa fac retrofit la Carplay, ci doar sa pun acel Carplay MMI, fie de la BimmerTech, fie o versiune mai ieftina de pe AliExpress - aici cred ca o sa merg pe BimmerTech pentru partea de support, desi sincer nu cred ca sunt mari diferente intre produse care sa justifice diferenta de pret). O sa analizez ce inseamna retrofitul de scaune confort, personal o varianta care imi surade in acest moment ar fi sa gasesc panoul de clima si scaunele confort pe orice culoare, indiferent de uzura, si sa le retapitez cu piele Dakota Veneto Beige la baietii aia de la Vivacy Leather, daca fac treaba buna (multumesc @Shep86 pt info - btw, asa stiam si eu, ca Webasto functioneaza pe combustibil, de asta am presupus ca pornirea incalzirii auxiliare ar necesita pornirea motorului in parcare, de unde teama ca n-ar fi practic intr-un garaj subteran de bloc sau sediu de firma). Dar o sa analizez costurile si o sa decid care e varianta cea mai eficienta. In concluzie, in functie de costul retapitarii, a montajului si al codarii, cred ca ar trebui sa gasesc un interior SH la un pret decent. Multumesc inca o data tuturor pentru sugestii!
  6. Un retrofit de webasto e mai simplu de facut? In ideea in care n-as vrea sa fac tiganii, ma gandesc ca as putea sa pun incalzire auxiliara si pornire din telecomanda sa gasesc motorul cald cand ajung la masina. Desi problema in acest caz e ca masina sta in garaj subteran si acasa si la birou, deci daca las motorul pornit 5-10 minute sigur pleaca alarmele de gaze. Plus ca dieselul se incalzeste mai greu. Am dat un search si pare complicat.
  7. Am inteles. Multumesc mult pentru raspunsuri. Deci imi trebuie scaune noi, cablaje noi, modulele aferente scaunelor si panoul de clima. Lipseste ceva dpdv al hardware-ului? Scaunele sunt identice sau reversibile? Adica daca le gasesc pe o masina cu volan pe dreapta, se potrivesc? Ultima intrebare, cel putin deocamdata... E vreun service / cineva care se ocupa cu montajul in bucuresti, in cazul in care gasesc toate piesele? Thx again!
  8. Salutare tuturor. Sunt nou pe aici, deci nu sariti pe mine, va rog. Am achizitionat de curand un BMW 525d xDrive F10 LCI (2015) cu scaune standard fara incalzire. As vrea sa le pun incalzire. Personal n-as vrea sa schimb scaunele, intrucat sunt ca noi (masina are 25000 km), ci as prefera sa adaug modulul de incalzire cu cablajele aferente si sa schimb panoul de clima ca sa am butoanele respective. Inteleg ca si scaunele fara incalzire au elementele de incalzire incluse (according to realoem.com, the heating element is sewn into the upholstery). Nu mi-e insa foarte clar daca cablajul difera de la un scaun la altul (ma refer la cablajul din interiorul scaunului, nu la cel dintre scaun si computerul de bord). Practic, as vrea sa stiu daca se poate face retrofit fara a desface scaunul in bucati, ci doar prin schimbarea cablajului exterior si a panoului de clima, plus codarea aferenta. Sau altfel spus, daca cabalajul din scaun face legaturile necesare intre mufele care intra in scaun si elementele de incalzire, chiar daca din fabricatie scaunul nu are incalzirea activata. Mi-e greu sa cred, dar am zis ca merita sa intreb. Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.