Jump to content

MyKe

Contributors
  • Posts

    416
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

MyKe last won the day on November 4

MyKe had the most liked content!

About MyKe

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E34

Recent Profile Visitors

8546 profile views

MyKe's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

247

Reputation

  1. Înțeleg. Cât timp nu am mers cu el vibrând (am încercat pe cât posibil să am o viteză potrivită, sub sau peste zona cu vibrații), nu văd niciun risc major. Nu spun că o las așa, ci că e următoarea chestie pe listă. Momentan stă la căldură. Între timp au sosit și bucșele pentru scaune, să elimin jocul față-spate din șine.
  2. Următorul drum o să fie la elevator tocmai pentru a nu crea alte probleme, dar cum zici că s-ar putea dezechilibra?
  3. A fost frumos afară şi mi-am făcut şi timp, aşa că... am ajuns cu el prin Thassos. M-a invitat un prieten motociclist şi, cum mi-am vândut motocicleta prin septembrie, am decis să merg cu omologul pe 4 roţi, Z-ul. S-a nimerit bine, am fost maşină de suport, am avut la mine compresor, cabluri de pornire, şufă, scule etc. şi chiar le-am pus la treabă când un coleg a făcut pană în Ruse. Foarte frumoasă vremea acolo, 18-19°C, m-am bucurat de vânt în plete. Maşina a mers foarte bine (cu excepţia unor vibraţii pe la 110-120, am o bănuială că am pus prost cardanul la loc... făcusem nişte semne, dar nu prea precise). Am vizitat un service în Thassos, dar nu au vrut să mă ajute cu repoziţionarea lui, deşi bătea vântul pe acolo. Sunt rău dacă zic că sunt puturoşi, probabil s-au temut de şuruburi rupte şi indisponibilizarea maşinii din afara ţării... Ca de obicei, benzina noastră de 100 nu se compară cu a lor, am simţit asta la toate maşinile cu care am mers acolo. Motorul a mers foarte frumos şi, deşi l-am alergat pe curbele lor, am avut un consum mai mic. https://www.spritmonitor.de/en/detail/1580307.html Pe ferry (la dus, Aneth) m-a distrat madam de la casierie, care mi-a încadrat-o la big car, deşi i-am arătat pe net lungimea - 4.02 m. Cică să-mi verific actele maşinii. La întoarcere a fost altcineva, n-am mai avut surprize şi au încadrat-o corect.
  4. @pvsilviu, dacă era "plimbabilă", nu o dădea la preţ de dezmembrări. Probabil e putredă pe dedesubt. Abia pe la 4-5000 încep cele cu mai puţine bătăi de cap.
  5. Dacă am fost cuminte, am început să-mi fac cadouri. L-am luat de la Cristal Cabrio, din Franţa. A făcut 6 zile lucrătoare până aici. Cel de pe maşină e destul de zgâriat, dar n-o să mă grăbesc cu schimbarea lui, abia la primăvară îl vede. Plus de asta, a intrat la iernat începând de duminică. M-au speriat temperaturile negative de la munte. Îl mai scot când o să am timp şi dacă e frumos afară.
  6. Săptămâna trecută mi-am făcut timp să mă ocup de restul lucrurilor - bucşele mari de punte spate, rulmentul intermediar şi flanşa cardanului. Plus îmbibată pe dedesubt cu ACF-50. Dacă tot am dat-o jos, am dus evacuarea la reetanşat (toba finală mai avea puţin şi cădea) şi i-am pus noua sondă lambda Bosch (echivalenţă OE). Probabil voi opta pentru o tobă originală, dar îmi va trebui şi o bară spate (fiindcă asta a fost tăiată), apoi să aducem înapoi nuanţa originală pe toată maşina. Dar nu e urgent. Am schimbat şi garnitura antenei - încă o improvizaţie pe care am înlăturat-o. Cineva lipise un cauciuc acolo, se crăpase, antena nici nu era la nivel cu caroseria. La fel şi la prezoane... unele erau conice, altele sferice, unul lipsea, iar cele de pe spate erau mai mari fiindcă avea distanţiere. Bineînţeles că au zburat la gunoi. Am luat 20 de prezoane noi după codul de original, dintre care am rămas cu 16, fiindcă am comandat şi un set de prezoane antifurt OE (36132453959). I-am luat un set de jante Style 42 pe 16". Îi mai luasem între timp şi unele Style 43, probabil le fac vânt. Mă gândeam că o să fac un set şi de iarnă, dar parcă nu mă îndur să o scot pe sare... mai vedem. S-a refăcut geometria şi s-a constatat că n-a fost nevoie de reglaje, am pus hardtopul pe ea şi am dat o fugă până la Sinaia. Merge schnurrrrr.
  7. Da, era o treabă dacă stăteam în Spania. Direct KW V3 scria pe ea. Ca fapt divers, comandasem arcurile OE pentru suspensia din fabrică M-Technic (a fost o întreagă nebunie cu găsit codurile, le las aici pentru posteritate, 31331092660 faţă, 33539070127 spate - deşi diferă foarte mult în funcţie de dotări), într-un final să mi se spună că nu se mai găsesc. Aşa că arcurile sport Eibach au fost date jos (încă nu le-am vândut, poate totuşi le păstrez) şi au fost înlocuite cu nişte arcuri standard Lesjofors... atât s-a putut.
  8. Teaser. Am biruit cu schimbare bascule și bucșele aferente, un rulment roată față, arcuri, amortizoare, discuri, plăcuțe, saboți, uleiuri diff, cutie și motor, plus filtre. A ajuns și la geometrie. Fața a ieșit perfect, pe spate mai e loc de îmbunătățiri - urmează și acolo bucșele să fie schimbate, încerc să-mi fac timp săptămâna viitoare. Gumele au fost permutate, pe mașină au ajuns cele de vară cu jantele modulare. BBS-urile în stare foarte bună, doar Borbet-urile (3 din 4) au fost puțin strâmbe. N-am vrut să le scot la vânzare cu defecte, așa că le-am dat OK-ul pentru îndreptare. Acum e la schimbat de parbriz, fiindcă cel original, deși nu e foarte vechi, e sablat, găurit, zgâriat etc. Va primi un Saint Gobain. ODO 211.730
  9. Mulțumesc, să fie! Așa e, după 12 mii deja intram pe teritoriul lui Boxster. Încă am câteva la favorite, poate la anul.
  10. Mulţam! Am aflat ce jante sunt alea, Borbet CW2. Dacă e cineva interesat de ele, să dea un semn.
  11. Salutare şi bine v-am regăsit! După aproape 10 ani de când am vândut E34, am revenit în familia BMW. Oscilam între Miata, SLK, Z4 şi Z3, a câştigat cel din urmă pentru că celelalte erau prea moderne sau neîngrijite. Nici acesta nu e în cea mai bună formă, dar e o bază bună de pornire. M-a bucurat faptul că funcţionează tot (deşi decapotarea a făcut figuri după ce l-am adus acasă, a trebuit să încerc de mai multe ori să ajut plafonul să se retracteze, timp în care şi-a revenit), că nu a fost maltratat şi că a mai venit cu nişte lucruri la pachet (al doilea set de roţi, un hardtop şi un tonneau cover). Celălalt set de roţi e format din jante BBS Style 42, modulare, ET41, două 7.5J şi două 8.5J, dar cu gume de iarnă. Roţile de vară încă nu m-am prins ce jante au, par ceva aftermarket (ştie cineva?). Pe spate există şi distanţiere, vor dispărea. Planul e să rămân doar cu BBS-urile, dar cu gumele de vară. Back to stock. Las aici o listă cu dotările: Editions and packages S704 M Sports suspension S710 M Leather steering wheel S719 Sports Edition S785 White direction indicator lights Comfort and interior equipment S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger Multimedia S658 Radio BMW Business CD RDS S676 HiFi speaker system Driver assistance and lightning S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S530 Air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer Wheels and drive S209 Differential lock 25% S210 Dynamic stability control S243 Airbag for front passenger S260 Side airbag for driver/passenger S263 LA wheels with mixed tyres Environment and safety S305 Remote control for central locking S320 Deleted, model lettering S345 Chrome Line Interieur S388 Softtop, black S395 Rollover protection system S398 Softtop, electromech. semiautom. S801 German version S818 Battery master switch S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 On-board literature, German Am parcat maşina în service şi am început să strâng piese. Uleiul din motor e negru, deci cred că n-a fost schimbat prea curând. Încep cu o revizie generală, am comandat toate uleiurile şi toate filtrele, bujii, ştergătoare, preventiv şi sonda lambda. Şi mai vedem apoi ce apare de schimbat (zdrăngăne ceva la gropi). Plănuiesc să schimb suspensia, doar amortizoarele faţă mai sunt cele originale şi par duse, arcurile sunt ceva Eibach sport, iar amortizoarele spate au fost schimbate recent cu unele Monroe. Printre planuri se mai numără şi o terosonare a burţii. Aici mai multe poze: https://imgur.com/a/z3-0m5Cy6N
  12. Ba da, dar s-a stricat fix ĂŽnainte de mini-vacanțĂŁ și momentan stau doar cu cablajul... aștept alta de la dx.com.
  13. Nu știu cum de mi-am permis luxul sĂŁ cred cĂŁ regreți cele fĂŁcute dacĂŁ scriu pe forum. Din contrĂŁ, ești ignorant, arogant și sfidĂŁtor. O sĂŁ ĂŽmi ĂŽndrept atenția cĂŁtre organele abilitate.
  14. Deși am aproape același număr de cai sub capotă (230), respect regulile și ceilalți participanți la trafic. Nu pot spune la fel și despre tine. Cu atitudinea asta nu ajungi departe.
  15. Am vrut să fac referire la drumul pe care am pățit-o, DN7, nu la faptul că așa a mers până la Pitești, mai alea că am menționat că s-a oprit la un popas (în Dedulești, acum, că mă uit pe hartă). https://goo.gl/maps/NiyJmknUrU52 L-am văzut în oglindă cum vine, veneau și mașini din față, mă așteptam să se replieze, i-am făcut loc, dar el nuuu, a continuat să depășească astfel inclusiv în curbele care au urmat. L-au evitat mulți, pe ambele sensuri, forțați fiind să frâneze și să tragă de volan.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.