Jump to content

mihai gheorghe

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI

Contact Methods

  • Yahoo
    miaielm_1@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    bmw

mihai gheorghe's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare tuturor. Am si eu urmatoarea problema cu un bmw e34 : este din 93 motor 2.0 vanos pe care am montat un motor de 2.5 vanos de pe un e34 din 95. Auto de pe care am luat motorul este dotat cu imobilizator ews 2 . Am nevoie de cineva care stie sa monteze ews-ul sau sa-l anuleze. (contra cost bineinteles). Am masina donatoare completa de pe care se poate lua orice . Sint din Bucuresti . Tel : 0723913355. Multumesc
  2. -set anvelope iarna 225.55.17 dunlop sp winter sport m2 run on flat -adancime profil : - 2 anvelope 6.5mm - 2 anvelope 7mm -fara petice , galme , crapaturi -made in Germany -pret set : 800 lei - locatie Bucuresti -tel 0767280324
  3. cu claxon stare foarte buna pret 300 lei negociabil vizibil in Bucuresti tel 0723913355
  4. jantele sint aproape noi . au mici semne de utilizare. anvelopele sint noi ,au rulat 500 km. jantele au latimea de 9j 16" anvelope Matador Elite 2 , 215/40R16 86W vizibile in Bucuresti 500 euro negociabil tel 0723913355 / 0767280324
  5. salut. am avut si eu 2 masini cu acest motor ,-una avea 220.000 km si incepuse sa nu mai traga decat la turatie mare. avea o eroare ceva cu unghi valvetronic. cand s-a desfacut distributia , intinzatorul era praf. norocul meu a fost ca m-am dus la timp cu ea la mecanic. masina o luasem din Germania in urma cu 2000 km. -cealalta avea 150.000 km cand am adus-o din Germania si dupa 15.000 km a inceput sa intrerupa la relanti si sa traga in trepte la turatie mica. eroare avea mis-fire cilindru 2. bujia parea in regula asa ca am cumparat o bobina si i-am schimbat-o . dupa aceasta operatiune eroarea s-a mutat la cilindrul 4. am dus masina la acelasi mecanic. problema era de la levierele care deschid-inchid valvele. materialul levierelor incepuse sa se macine si nu mai deschidea-inchidea cum trebuie.( devenise poros ) -precizez ca atunci cand le-am adus am facut si revizia completa. -mecanicul a spus ca aceste probleme vin in principal de la neschimbare uleiului la timp . ( pe cartile de service era schimbat la minim 25.000km . cea cu 220.000km avea o revizie la 125.000 si urmatoare pe la 160.000km) -in concluzie daca masina a fost si o s-o intretii corespunzator nu ar trebuii sa aibe aceste probleme. sa o stapanesti sanatos. numai bine
  6. salut. trage foarte bine de jos. acum isi face treaba foarte bine pana in 3500 rpm. consum in Bucuresti 11.5-11.8 mers normal. numai bine
  7. up schimb cu break de valoare apropiata pana in 2000 cm.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.