Jump to content

Bubu bmw x5

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw x5 e70

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bubu bmw x5's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Asta cu uleiul chiar nu o inteleg , m-am uitat si la mine in cartea service , de cand a iesit pe poarta fabricii s-au facut schimburile asa : 28.000 57.000 km , 84.000 km , 115.000 km etc Cum sa schimbi uleiul 5w30 care e foarte subtire la 30.000 km ??? Cand il scoti afara dupa atatia km miroase a ars si e ca apa
  2. Eu azi am cumparat pompa de ulei , vine doar pe original , costa 2200 lei , sorbul costa aprox 150 lei si vine separat Cei de la motor doctor ( firma din timisoara care rectifica motoare ) au spus ca nu stiu inca motivul pentru care se strica cuzinetii si vibrochenul la motoarele N57 dar presupun ca se deformeaza vibrochenul in sensul ca se arcuieste , se ovalizeaza , de sceea se strica la mijloc
  3. Unchiul meu a venit din Germania acum 2 luni in Concediu acasa in Romania cu un x5 2016 M50diesel , acelasi motor dar triturbo , la 78.000 km a crapat motorul , exact ca la mine la bieala 4 . A dus masina inapoi in Germania , a avut garantie , au schimbat cei de la bmw motorul , 27.000 euro a costat
  4. E destul de comuna problema asta la motoarele N57 , dar aproape la toate se invart cuzinetii la biela 4 , adica la mijlocul vibrochenului , daca pompa de ulei e obosita si nu mai baga ulei , de ce nu se strica cuzinetii la toate bielele , de ce doar la mijloc la biela 4 ?
  5. Ok , maine cumpar pompa noua , sorb nou si distributie noua la motorul de schimb si probabil saptamana asta va fi gata masina , sunt curios cum va fi , cat va tine , deoarece masina nu pot sa o vand , o am de 4 - 5 luni si am investit foarte multi bani in ea , as pierde 12.000 euro la ea daca as vinde-o
  6. Ok , dar la mine nu s-a aprins becul delic , motorul era plin de pilitura de fier , vibrochenul era varza , dar becul la ulei nu s-a aprins . Am tot pornit masina si se auzea bataie de la biela , avea joc , dar becul de presiune ulei nimic
  7. Ms de raspuns , da intradevar nu am pus pompa de ulei noua , am investit in acea revizie capitala 6000 euro dar nimeni nu mi-a spus ca e bine de schimbat pompa de ulei...totusi nu vad o explicatie cu pompa de ulei , nu ma pricep prea bine la mecanica , dar nu inteleg de ce cand pompa nu mai are presiune la ulei nu se aprinde becul de presiune ulei sau de ce nu apar probleme sus la axele came unde ajunge uleiul cel mai greu , de ce apar probleme jos la vibrochen unde e primul loc unde ajunge ulei , vibrochenul e foarte aproape de baia de ulei
  8. Ce parere aveti ? Sa pun pompa de ulei noua la motorul de schimb ? Costa 2200 lei pompa si 200 lei sorbul ( vine separat )
  9. Cand am luat masina la 228.000 km am facut o revizie generala : distributie , galerie admisie , capac culbutori , egr , racitor gaze , fulie vibrochen ( toate noi pe original bmw ) . Totul a decurs bine , la 240.000 km am fost din nou la revizie deoarece am parcurs 12.000 km , ulei nou filtru ulei nou , ulei 5w40 castrol , dupa 3-4 zile a crapat motorul cu ulei nou 5w40 castrol
  10. Motorul deja l-am luat , e foarte greu sa gasesti motor biturbo cu km putini , si sa fie si reali , nimeni nu vrea sa iti dea seria de caroserie de unde provine motorul sau sa iti dovedeasca in vreun fel kilometrajul , iar in Germania am cautat si nu sunt decat motoare reconditionate , sau motorul cu toate accesoriile pe el si costa 7000-8000 euro , sau motoare cu 300.000 km
  11. Am prieten care baga 10w60 in bmw 530d 2012 f10 de cativa ani buni si merge perfect
  12. Am cumparat masina la 228.000 km ( am verificat istoricul si sunt reali km) si a crapat motorul la 240.000 km Motorul de schimb are garantie 3 luni de la dezmembrari si privine de pe o masina lovita cu 220.000 km
  13. Ce probleme ai mai exact la motor ? Jos la linie ? La vibrochen si cuzineti ?
  14. Buna tuturor , am un x5 e70 lci 2011 motor 4.0xd biturbo S-a defectat motorul , problema tipica la vibrochen , s-au invartit cuzinetii Am incercat sa rectific motorul original dar nu a mers , munca multa si bani multi degeaba Am cumparat alt motor de la dezmembrari , intrebarea este : ce sfaturi aveti pentru motorul de schimb ... vreau sa previn cat se poate nenorocirea , sa nu mai patesc problema cu vibrochenul ... unii zic ca ar fi bine sa schimb pompa de ulei (sa pun noua 2300 lei ) Altii zic sa pun cuzineti noi la motorul de schimb care e perfect functional Altii zic sa pun ulei 10w60 , deoarece din cauza uleiului prea subtire se deterioreaza vibrochenul Distributie clarr o sa pun noua , dar nu stiu in rest ce ar fi bine sa mai schimb , atata timp cat motorul e jos si se poate lucra mai usor Ce parere aveti ?
  15. Pai atunci scrie in ungureste si poate mai sunt unguri pe forum si iti raspund ei , nu e mai bine asa ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.