problemele tale apar datorita dozajului incorect aer-benzina pe parcursul in calzirii motorului piese vinovate:la m20 l-jetronic,socul este pe apa-este vorba de piesa tubulara cu 4 stuturi:2 de apa si 2 de aer-trebuie sa o verifici scoasa de pe motor- -verifica si avansul,dar ai grija,reglarea avansului cu lampa stroboscopica se face la o anumita turatie,in functie de tipul de delcou-pe m20 s-au pus cateva tipuri-exista un cod pe delcou,spre exemplu,in functie de cod se poate regla avansul la 2300 sau la 5000 rotatii,vb de avansul in sarcina -deasemeni,uita-te si la furtune si etanseitati-vb de furtunurile de aer,ca slava domnului,m20 are destule:verificarea etanseitatilor e simpla-iti trebuie putina benzina si o pensula,o inmoi in benzina si pensulezi toate locurile posibile,la imbinari,galerie,prinderea furtunurilor,etc este clar ca acolo unde trage aer fals,motorul va simti cu modificari de turatie,datorita benzinei aspirate bafta!