Jump to content

Bmwlido

Members
  • Posts

    142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Bmwlido last won the day on April 13 2020

Bmwlido had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    E90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bmwlido's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

16

Reputation

  1. A fost de la DPF toata treaba aia. Aveam erori pe masina si nu mai reusea dpf-ul sa intre in regenerare. Aveam presiunea prea mare pe evacuare.
  2. Salut! Mi-au aparut la pachet 3 erori pe DDE: 0041AA - Boost-pressure sensor 0041AB - Boost-pressure sensor 00497C - Pressure sensor, plausibility while after running: Exhaust pressure before turbocharger cunoaste cineva codul de la acest senzor? sau despre ce senzor este vorba mai exact e90 LCI 2009 dpf on
  3. Trebuie verificata presiunea uleiului cu un tester. Oricum trb sa pui un tester ca sa ii stergi eroarea, tot atunci verifici si presiunea. Sa n.ai presiune de ulei e cam cel mai fatal lucru la un motor. Eu cred ca dupa ce ai schimbat din nou uleiul cu ce trebuie si-a revenit si presiunea, dar eroarea tot iti apare pentru ca nu i.ai dat delete.
  4. Cuzinetii au uzura. Se rezolva daca ii inlocuiesti.
  5. Eu am pus folii 5% pe spate + luneta de la Suntek si sunt multumit maxim dupa 1 an si ceva. Multumit insemnand ca folia este la fel ca in prima zi, exceptand o mica bula de aer pe luneta care e din cauza montarii nu a foliei. Plus ca am dat 250 de lei sau chiar 200, nu-mi mai aduc bine aminte, oricum mai mult de 250 nu am platit, poate cu tot cu ciubuc. Ai garantie si certificat de omologare deci tot ce iti trb. Suntek este foarte bun raport calitate pret, toate preturile de le vezi la 700-800 lei pt 3 geamuri este hotie din punctul meud e vedere, platesti din ei 200 lei folia in sine si restul de 500 profitul lor net.
  6. Salut! Problema la tine vine de la simeringurile de la supape, majoritatea motoarelor cu codul n46 au problema asta. Solutia este sa schimbi simeringurile (se poate si fara sa dea jos _chiulasa_ dar bineinteles ca o sa ti se spuna ca nu se poate ca sa te rupa la manopera, deci cauta pana gasesti pe cineva care face treaba asta fara sa dea jos _chiulasa_. Oricum te duce maxim 1500 lei manopera cu simeringuri (care sunt vreo 200 lei) . Trebuie avut grija si la ce ulei pui in masina si la ce nr de km il schimbi.
  7. Tu faci misto sau gandesti invers ? Nu prea te inteleg. Pai centura aia daca in oras sa zicem ca e "optionala" daca esti un lenes si nu vrei sa o dai jos si sa o pui la fiecare urcare (sa presupunem ca esti vreun curier si cobori-urci de 40 de ori pe zi in masina pai la drum intins e mai mult decat obligatorie, de ce? pt ca 1: la o frana brusca de la 100kmp in sus faci plonjon ca Duckadam prin parbriz, hai sa zicem ca nu zbori cu totul dar capatana tot ramane acolo la aer curat. 2: daca iesi din decor din x motive care pot aparea oricand si te rastorni pe camp pai o sa-ti cam rupi toate oasele zburand prin toata masina sau mai rau zburand pe vreun geam si cazand masina pe tine . 3: la un impact frontal ala esti. Plus ca atunci cand port centura mie personal mi se pare ca sunt mai stapan pe masina fiind mai bine prins in scaun.
  8. Care este rolul acelui furtun atunci? sa umple intercooler-ul si galeria de admisie de vapori de ulei ca s-au gandit sa nu se usuce? Vreo rezolvare cu acel furtun? presupun ca un dop de vin asa romaneste nu face prea bine. Chiar am gasit niste ulei la imbinare cu pipa de admisie iar turbina la ultimele verificari era curata.
  9. Pentru 1 litru la schimb, adica 40 lei odata la 8k km eu zic ca nici nu merita efortul ba din contra, zi mersi si multumeste-te ca la majoritatea care detin e90 320i am auzit ca le consuma de 3 ori mai mult. Oricum bmw benzina consuma ulei sau pierde, asta este definitia i-ului din 320i.
  10. Cred ca il foloseste cu cablu usb care ii incarca si telefonul, altfel nu-mi explic fraza asta "imi strica frm-ul" am pus ista d pe propria masina de minim 100 de ori si n.am avut niciun frm ars.
  11. Pune diagnoza ISTA ca sa iti arate codul de eroare corect si descrierea corecta, dupa asta verifici si valorile ca sa iti faci o idee ce functioneaza si ce nu, interfetele astea universale mai rau fac decat bine, ajungi sa schimbi jumate de masina. Cel mai probabil ai o singura eroare (senzorul defect) iar a 2-a vine in completarea ei.
  12. Distributia, fulia vibrochen, baterie, amortizoare, dpf, egr si multe altele, astea sunt cele mai importante dar bineinteles ca trebuie sa verifici si restul ca la orice masina sh spre ex: role accesorii/curea , anvelope, valori injectoare, presiunea in rampa, zgomote ciudate motor, bielete + bucsa bara stabilizatoare, verifica antigelul daca este curat, racord flexibil esapament etc. Iti recomand sa te orientezi spre n 318D de 143 cp din nenumarate motive.
  13. Daca omu zice ca are seria 4 gran cel mai probabil 2015 + tu intrebi de servo hidraulica? Din 2009 in sus e totul electric boss, mai ales la bmw care e disperat dupa tehnologie.
  14. Daca eu iti zic ca masina era in regenerare si eu aveam laptop-ul in brate si vedeam cum jos scrie "Regeneration active" si sus unde este procentul de la egr era la 30% in timpul regenerarii tu vii si insisti ca nu e asa? Adica pana nu iti fac o poza urmatoarea data cand o mai scot la regenerare fortata tu nu ma crezi? Cred ca si atunci o sa imi spui ca e trucata poza sau ceva de stilul asta. Iar referitor la bujii veau sa mentionez ca in astia 2 ani de cand am eroare pe ele, masina isi face singura regenerarile mai ales ca merg cu ea 80% in oras (daca nu isi facea regenerarile bubuia si mama masii de motor la cat de infundat ar fi fost dpf-ul ala) plus ca o mai verific din cand in cand si vad clar ca si-a facut regenerare acum x km . Nu am stat cu testerul pe ea la fiecare 300km sa ii fac regenerare. Cu testerul pe ea stau cand il mai pun asa ocazional si verific presiunea pe evacuare la relanti iar daca sare de 10mbar o scot la regenerare fortata (piticii de pe creier, n-ai ce sa-mi faci). Nu stau sa bat campii pe aici aiurea asa de nebun. In cazul meu DPF_ul isi face regenerarile si cu eroare pe bujii, cum este la voi ceilalti nu stiu si nici nu ma priveste, probabil aveti si alte erori pe DDE pe langa cele de bujii si din cauza asta nu se regenereaza sau etc.
  15. Eu iti spun strict din ce am vazut pe tester (ISTA) in timpul unei regenerari cerute pe autostrada. EGR-ul statea deschis in jur de 30% +- in functie de acceleratie. Nu am pus o camera video in egr sa vad daca intradevar sta sau nu deschis. de la 2500 rpm in sus intradevar statea inchis ( 5%). Apropo de bujii, am 2 erori pe DDE la 2 bujii si de 2 ani a facut DPF-ul regenerari de i-au iesit pe nas.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.