Jump to content

Tanzanite

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    F32 435i Xdrive

Tanzanite's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Nu stiu exact ce alte diferente sunt, dar sigur rapoartele sunt diferite. Practic 8HP50 e un 8HP45 revizuit, nu cred ca sunt diferente majore.
  2. 340i si 440i (B58) au ZF 8HP50. 335i si 435i (N55) au 8HP45, deci variante diferite. Aceeasi constructie, dar cu un upgrade ca rating de cuplu maxim pentru varianta 8HP50.
  3. Le poti cauta dupa VIN pe site-urile de profil din US, gratuit. Americanii au o baza de date publica cu poze si informatii despre pagubele masinilor vandute la licitatie. Dar reparatia in sine e aproape imposibil sa stii cat de bine a fost facuta. In plus, la 40.000 sa cumperi o masina lovita si reparata mi se pare ca inseamna sa-ti bati joc de bani, cand la banii aia iti poti lua ceva fara riscuri. Si intr-adevar, daca cititi pe forumurile din afara ce tepe se dau cu masinile din Lituania, inclusiv manareli cu serii si motoare praf...as sta deoparte si de alea, chiar daca sunt pe mobile.de.
  4. Pentru ambele gasesti in anunt detaliile: "Re-Import, Import. Deutsche Zulassung" respectiv "Re-Import Fahrzeug mit Vorschaden.Deutsche Zulassung" (Masina reimportata cu accident. Acte nemtesti). Norocul e ca, asa cum ziceam, in general nemtii sunt corect si zic daca sunt intrebati, daca masina e reimport sau nu. Bine, nu-i ajuta nici legislatia germana sa fie smecheri...
  5. Spune-le si celor de la Autoklass sa-si schimbe configuratorul (nu cel online) si consultantul de vanzari, ca nu stie nimic. Sau mai bine te duci si-ti configurezi si tu un C, ca altfel vorbim discutii.
  6. Multumesc De cele mai multe ori capacitatile sasiului/masinii sunt peste capacitatile soferului obisnuit. Jos palaria pentru ca ai realizat asta. Majoritatea constientizeaza asta dupa primul accident, poate nici atunci.
  7. Foarte misto dar reimport US (semnale rosii pe triple). De obicei daca-i intrebi la telefon recunosc si iti zic si ce daune a avut masina. La 40k euro te incadrezi la un 440i intermediar (preLCI dar cu B58) sau un 435i dotat bine si cu km putini.
  8. Incepand cu 2015 se monteaza NBT Evo ID4. NBT Evo ID5/6 se monteaza din Iulie 2016 incoace: https://www.bimmer-tech.net/blog/item/54-bmw-cic-nbt-nbtevo?utm_source=Youtube&utm_medium=Referral&utm_campaign=mov_15.02.2019 Daca vrei doar pentru Spotify, ala se poate instala si pe NBT, prin Connected Services.
  9. Daca ti-e tie greu sa te documentezi, iti spun eu cu drag: driving mode selection (directie, raspuns motor, raspuns cutie). Acolo unde ai si suspensie adaptiva, modifica si setarile suspensiei. Cam la fel ca si la BMW, unde ai selectie moduri fara sa ai suspensie adaptiva.
  10. Stiu la ce te referi. Pe langa "daily", am un Scirocco 2 din '82 cu un 1.8 16V si un hibrid T3/T4 cu 50/63 cu wastegate-ul setat pe 2.0 bar, adica 315 cai printr-o manuala cu 5 trepte si LSD. Cu totul sub 800kg fara mine. Da, e mai agila pana la o anumita viteza, dar la plecari, franare, viteze mai mari e incomparabila cu 435i-ul, chiar si stock. In viata reala tractiunea fata, cu tot LSD-ul si sasiul bine facut (cum Honda stie intr-adevar sa faca FWD) nu-ti pot oferi aceeasi satisfactie cu un sasiu bun si propulsie (vezi Subaru BRZ sau Nissan 200SX, daca esti fan japoneze). E foarte greu sa faci distributia 50/50 fata/spate cand tu ai motor si cutie in fata. Sunt de parere ca, desi exista masini FWD foarte bune, nu exista masina sport pur sange cu tractiune fata. Asa e si normal. Motiv pentru care exista brakeboost sau launch control.
  11. Vezi ca nu e asa: [PC-P31] Linie AMG Exterior 1.487,50 Euro Suspensie sport Grila diamond Pachet AMG Styling DYNAMIC SELECT Jante AMG din aliaj 45.7 cm (18"), design 5 spite
  12. N-am specificat nicaieri ce tip de suspensie avea C-ul, deci n-aveai de unde sti ce am comparat. Ca si confirmare, era un pachet AMG cu suspensie sport non-adaptiva si 4matic vs 435i-ul meu Xdrive, deci comparam mere cu mere. Ca sa zic asa, nu toate motoarele de 3.0 sunt la fel si nici caii nu se fac asa usor. Pari in tema, ar trebui sa stii diferentele intre un N54, N55 si B58 (ca sa ma rezum la ce face BMW ca motoare de volum) si de ce nu au nici pe departe acelasi potential, desi toate sunt 3.0 turbo. Uita-te putin in lista timpilor pe Nordschleife si o sa intelegi de ce e absolut irelevanta: https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife O masina inseamna mult mai mult decat un timp pe un circuit sau timpi 100-200 km/h. Giulia bate si Zonda sau Koenigsegg, deci cu siguranta e o masina mai performanta.
  13. Toate ca toate, pe mine asta m-a zgariat pe...ochi. Daca stai in zona de boost, inseamna ca turbina face deja boost si nu ai cum sa ai lag. In alta ordine de idei, desi sunt de acord ca plasticele din F20 sunt sub ce ar trebui sa fie pentru o masina de 39.000 euro (sotia are un F20 118i LCI), diferenta fata de cele din FK8 e inca mare. Includ aici si imbinarile, antifonarea, nu doar materialul efectiv. Si daca mi-e permis, eu sunt un om simplu si inteleg lucrurile asa: daca ce-ti doresti e o masina sport si-ti permiti varianta RWD, efectiv nu vad nici o varianta sa alegi un FWD in dauna unui RDW, mai ales cand vorbim de un L6, la care BMW se pricepe cel mai bine. Honda facea treaba buna cand se tinea de motoare aspirate (parerea mea, evident): NSX, S2000, DC2, EP3 au fost masini foarte misto. Acum, in era turbo, mi se pare ca nu mai au nimic special. Personal as alege oricand un M140i cu B58 peste Type 3. Altminteri, fiecare cu pasiunea lui, avem toti loc destul in lumea asta.
  14. Dintre cele 3, C43 mi-a placut cel mai mult ca design interior, materiale. Daca la E diferenta nu e atat de mare fata de 5, C-ul mi se pare o clasa peste F3x. Pe de alta parte, din proprie experienta iti pot spune ca m-a frapat diferenta intre C si F32 la tinuta de drum. Sentimentul de stabilitate si control de la volanul unui F32 cu suspensie sport (non-adaptiva) e peste ce ofera C-ul. Audi l-as scoate din prima din ecuatie din mai multe considerente (diesel, tendinta subviratoare, design prea putin schimbat de la aparitia A5-ului, dupa mine). Ai foarte mare grija cu reimport-urile din US. Marea majoritate a F32-urilor de pe mobile.de la care am sunat erau reimport, multe la care nici nu era specificat in anunt. La LCI e si mai greu de observat, macar la preLCI cand vezi triple cu semnale rosii iti dai seama...Multa bafta cu alegerea ! L.E.: B58 e un motor foarte reusit si preia multe din elementele de constructie rezervate pana de curand masinilor de curse: intercooler air-to-water, bloc motor closed-deck, interne forjate, pompa aditionala de apa. E foarte usor de crescut in putere, mai mult decat un N55.
  15. Daca mai e de actualitate subiectul, aici gasesti ce ai nevoie: https://www.bimmer-tech.net/blog/item/54-bmw-cic-nbt-nbtevo?utm_source=Youtube&utm_medium=Referral&utm_campaign=mov_15.02.2019 NBT Evo ID4 s-a pus din 07/2015.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.