PATEU
Members-
Posts
19 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
BMW E90 320D
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
PATEU's Achievements
-
Merci frumos. O sa incerc o romaneasca daca se mai vede exact locul unde trebuie sudata. Puntea nu ar fi scumpa dar are "o mie" de bucsi pe ea care trebuiesc schimbate.
-
Recent am observat anvelopele spate se tocesc pe interior. Am schimbat ce era de schimbat pe spate si m-am dus sa-i fac geometria. Acolo au descoperit ca una dintre cele 2 urechi care sunt pe puntea spate la suruburile excentrice este rupta/lipsa. Ca sa ma fac inteles, ma refer la puntea spate,partea stanga, are 2 urechi de ghidare la un surub excentric ca sa poata face geometria. Un dintre ele lipseste. Intrebare : daca face geometria asa este vreo problema? Se poate modifica de la gropi din cauza acelei urechi lipsa? Exista vreo solutie , alta decat sa schimb puntea?
-
Sa-ti dea Dzeu sanatate
-
Ok. Multumesc de raspuns. Revin, cu placere ce e drept.Inainte si dupa schimbarea piesei 2 am avut o janta ovalizata pe stanga fata si roata drepta fata dezechilibrata(de la gropi cred).Azi am indreptat janta si am echilibrat ambele roti fata ..si ...efect super, super, super.Fara tramlining,fara trepidatii la denivelari, inscriere perfecta in viraje, fermitate in manevre de volan..etc. .super.Celebra de acum piesa 2.. CONTEAZA. Multumesc autorului topicului si tuturor celor care au scris in el. Au trecut 14 ani Daca autorul sau altcineva , ma poate ajuta cu schema ca sa gasesc piesa nr.2 ,v-as fi recunoscator. Linkul la poza nu mai este disponibil dupa atata timp. Multumesc
-
PATEU started following Mers intrerupt la viteza constanta E90 320D N47 and Rezolvarea tragerii stg-dr a volanului
-
Va rog daca se poate sa faca cineva o actualizare cu piesa nr2. Linkul nu nai este valabil. Multumesc frumos.
-
Martor check engine aprins
PATEU replied to Florian Marica's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
Adica o sa pun mana pe carte +diagnoza. Intre timp tocmai ce am salvat 1k ron pt ca m-am incapatanat sa nu arunc banii pe un EGR nou , EGR schimbat in urma cu cel mult 2 ani. -
Buna seara, am doua erori pe diagnoza. 4A3E si 4C9E. Masina este un E90 N47 320D. Aveam mai multe erori printre care era si ceva cu Back Pressure Senzor +bujia 3. Am schimbat bujii, releu, galerie admisie(era gaurita), curatat filtru particule si racitor gaze, schimbat 2 senzori back pressure. Cand am schimbat bujiile, am observat ca fisea de la bujia 4 era ciupita. Au disparut toate erorile si au mai ramas astea doua. Masina intrerupe la viteza constanta intre 1800 si 3000 ture plus ca nu mai trage asa cum o face cand merge bine. Are momente cand merge bine si e o placere sa merg cu ea.Am mai observat ca furtunul care iese din interculer, are urme de ulei la colier. Egr ul l-am schimbat in urma cu 1an -1an si jumatate Wahler. Ma gandesc sa schimb EGRul pe original dar costa o mie lei si vreau sa fiu sigur ca nu este de la fisa intrerupta sau furtun intercooler. Voi ce spuneti?
-
Eu va multumesc frumos de raspunsuri. Clar este bine sa ai ceva profesional. Eu ca si incepator care nici nu stiam ce e aia un OBD , va spun ca nu-mi pare rau ca am dat 40ron pe o diagnoza. In viitor, deoarece am de gand sa tin masina mult timp, o sa-mi iau ceva profesional si ma pun pe invatat. Niciodata nu am comentat sau negociat factura la service. Este munca omului si trebuie platita. Dar cand vezi ca am dublat pretul masinii cu piese schimbate DEGEABA . Ultima data am dat 900ron pe un EGR aftermarket Wahler ca sa am "garantie" ...Unul original costa 953ron. Dupa cca 11luni masina pierdea putere. Au pus diagnoza si-mi spune :EGRul (partea electronica)....Zic: pai stai asa ca e in garantie inca o luna....mecanicul : aaaa pai stai ca poate fi galeria de admisie, racitorul infundat, furtun interculer spart, supapa vacum, senzori backpresure (ambii), dpf infundat,...Zic: Ok. Am schimbat mecanicul de nervi, am facut toate cele enumerate mai sus (doar racitorul nu l-am schimbat, ci l-am curatat) si ce sa vezi ? Acum o sa cumpar EGR original ca asa AM CITIT eu. Ca trebuie original. Aftermarket 593ron si original 992ron. De aia zic, am chinezaria asta care-si face treaba si mai tarziu o sa-mi iau una buna. Zic ca e buna pt ce aveam eu nevoie : sa vad ca masina are o problema si sa ma duc la mecanic. Dar acum ,m-am hotarat. Cum spune mai sus @six in line, o sa-mi iau o diagnoza buna si ma pun pe invatat. Ideal e sa te duci la mecanici si sa le spui ce vrei sa schimbe. Macar gresesti tu, pe banii tai dar zic ca fiind vorba de banii tai, o sa gresesti muuullt mai rar . O zi buna tuturor
-
Martor check engine aprins
PATEU replied to Florian Marica's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
Ai mare dreptate. Nu am N43. Am un amarat de E90 N47 Lci . Eu acum dupa ce am aruncat cu bani in stg si dr. pe piese schimbate degeaba, o sa fac asta. Merci frumos. -
Dupa mai aproape 3ani, revin si va spun ca nu fusese nici senzorul rampa injectoare Am schimbat atunci ,vorba aia "jumatate de masina +platforme platite" Am schimbat 4-5 mecanici si fiecare schimba cate ceva (pe banii mei). Ultimul mecanic i-a dat de cap ,dar nu ca ar fi fost vreun magician ceva . Ca si el incepuse: clapeta acceleratie...am schimbat-o, e noua,.....pompa combustibil in rezervor...schimbata, e noua....nu stiu ce calculatori in spate la bancheta ....si ala schimbat....senzori rampa....e nou si ala..... span in pompa..... am verificat nu are.... etc.etc..... apoi vede el ca nu am mai ramas nimic de schimbat, zice: " Dar mufa /papucii aia de la pompa de sub bancheta, daca sunt corodati? L-a pus pe un baiat , i-a schimbat (sau şlefuit nu stiu exact) ,i-am dat 50ron (+50 spaga la ucenici ca sa fiu sigur ca se roaga pt mine sa fie aia problema) si de atunci au trecut 3ani si masina nu a mai avut probleme. P.S. Simptome: cand era lumea mai frumoasa in mers sau la semafor , aparea Power Reduction..... si acolo ramanea. Dupa un timp pornea si functiona normal ca si cand nimic nu se intamplase.
-
Cand am intrebat intr-un topic deja deschis , ce sa cumpar pt a face o diagnoza simpla, nu ati mai sarit asa. Inteleg ca aveti de muls de la astia ca mine care vin la service pt o diagnoza. Nu am spus ca vreau ceva profesional. Vreau sa stiu doar daca masina are sau nu erori. Aceasta chinezarie asta face. Stiu ce erori aveam pe masina cand am testat-o si si-a facut treaba. M-am saturat de mecanici renumiti pe farcebook care mi-au tocat peste 6mii euro si 60% am schimbat piese bune. Vin (mecanicii) cu diagnoza aia smechera si incep " poate sa fie aia.... dar si aia.... dar stai ca poate sa fie de acolo". De cand am E90, am invatat diesel ul ca daca ma mai iau mult dupa mecanici o sa ajung la sapa de lemn. Aceasta chinezarie ma ajuta sa vad ca am o problema la masina apoi ma duc la o diagnoza profesionala. Asta era ideea.
-
Am un E90 320D N47 2008 facelift. Am filtru de particule activ si urasc sa am erori pe masina. Exista erori care nu te atentioneaza in bord. Doream sa pot face o diagnoza a masini inainte de a ma duce la service. Sa o pot face oricand mi se pare mie ca masina nu functioneaza in parametrii. Am cautat pe forumuri si am gasit ceva legat de ELM327 dar nimeni nu-mi spunea daca functioneaza pe E90 ul meu sau cum sa fac exact. Asa ca am comandat un ELM327 am descarcat o groaza de aplicatii gratis din PlayStore si va pot spune urmatoarele: Car Scanner,ELM327 Indentifier si OBD Harry functioneaza.Nu sunt profesionale dar macar vezi ce eroare ai, daca apesi pe eroare te trimite pe YouTube unde-ti explica care ar fi problema si macar sti ca tre sa te duci la service. Am dat 33ron pe ELM327 + vreo 9lei transport(easy box). Eu zic ca merita macar sa sti ca ai o problema si sa nu te duci degeaba la services, sa platesti o diagnoza si sa n-ai nimic. Inca ceva: OBDul se conecteaza prin Bluetooth dar nu asa cum stim noi (si eu m-am chinuit putin). Adica dai drumul la Bluetooth dar nu se conecteaza asa cum o faci la masina. Se conecteaza direct in aplicatie. Deci intri in aplicatie si dai conect Bluetooth. Sper sa va fie de folos pt ca eu m-am chinuit ceva sa aflu aceste informatii si unele dintre ele ,le-am incercat pe pielea mea pt ca nu gaseam nicaieri. Am vazut ca acum ,costa 21ron +9ron transport. Deci e si mai bine
-
Salut. Am un E90 320D N47 facelift. Doresc o aplicatie pe telefon Android care sa-mi arate: Erori existente, regenerare DPF(cand face), temperatura apa si cam atat. Am nevoie sa fie prin Bluetooth sa nu fiu nevoit sa stau cu cablul atarnat mereu. Daca ma puteti invata ce mufa sa cumpar si ce aplicatie (crack-uita) sa folosesc. Mutumesc.