Jump to content

pvsilviu

Contributors
  • Posts

    770
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

pvsilviu last won the day on December 20 2023

pvsilviu had the most liked content!

1 Follower

About pvsilviu

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318ci cabrio

Recent Profile Visitors

7064 profile views

pvsilviu's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

348

Reputation

  1. Ai nevoie de un tinichigiu bun si nu cred ca sunt probleme. Cu unele piese sh (poate cu toate), mai ramai si cu bani. Vad ca esti din Bucuresti, in Craiova stiu un meserias care a lucrat la 325xi-ul lui fii-miu si a iesit perfect.
  2. "Maine ma duc sa schimb bujii si bobine, just in case, nu cred ca au fost schimbate pana acum." Bujiile, daca nu au fost schimbate, e obligatoriu sa le schimbi. Dar, cu bobinele ce ai? Lasa-le in pace la km astia. Daca descoperi pe unde pierde antigel, sa scrii aici, ma confrunt si eu cu treaba asta. Preventiv, am schimbat furtunul care intra in vasul mare (se reteaza, probabil devine casant) si modulul termic (termostatul) care avea eroare pe ista. Pe la modul, la partea de jos, greu vizibil, pierduse antigel. Acum am iarasi pierderi si, bineinteles ca nu vad pe unde.
  3. Am schimbat preventiv, unul. Am schimbat si modulul termic, pierdea si pe la el. Vad maine ce e pe acolo.
  4. Hmmm, 700 ml de antigel lipsa, maine trebuie sa vad pe unde si cat pierde.
  5. O diviziune, 250 ml, sunt 4, intre min si max, 1 litru.
  6. Mai putin de 100 ml la 1000km. Nu ma stresez, desi ar trebui sa nu consume deloc (nu de alta dar am avut nubira II si nici nu masuram uleiul, am vandut-o la 150k km cu teava de esapament curata). Partea buna este ca nu ma mai complic sa cumpar ulei de pe Bandel. Direct Targul de Piese sau care o mai fi cu cel made in Spania. Ca, la 7-8k km, sigur nu conteaza tara de origine.
  7. Update la consumul de ulei cu cel de pe Bandel, made in Germania: la fel!
  8. La e46 325xi am avut probleme cu el (ma rog, erau 2, 4x4 permanent) pentru ca nu a fost montat cum trebuie. Desi, de fiecare data cand au umblat la el le-am dat extras din manualul de reparatii, au dat ignore, ca deh, stiu ei mai bine. Am ajuns cu cele de pe masina sa le dau la reconditionat in Bucuresti (cand am gresit ca nu am fost cu masina, sa le demonteze ei si sa le repuna tot ei, dupa care sa mergem in test), 300 euro aruncati pe geam. Am luat, intr-un final, sh din Germania, alti 300 euro, montate la fel, dupa ureche (ca idee, cumparasem si piulite noi, cred ca le mai am, ) Sunt niste pasi pentru montaj, Align driveshaft matchmarks at final drive and then at transmission flange. Centerlines of universal joints (arrows) must be parallel or at 90° to each other. Position center support bearing and start attaching nuts. Use new self-locking nuts. Tighten flange nuts while preventing bolts from twisting in coupling. Tighten final drive flange first, then tighten coupling at transmission. Preload center support bearing by pushing bearing forward (arrow) 4-6 mm (0.16-0.24 in.) from center. Tighten attaching bolts. CAUTION! The maximum allowable change in height of the center bearing or transmission support using shims is 3 mm (0.12 in.). - Tighten threaded sleeve on driveshaft to proper torque. Install heat shields. - Install exhaust system. See 180 Exhaust System. Connect wiring harness to oxygen sensors. - Road test vehicle to check for noise or vibration. WARNING! Do not reuse self-locking nuts. These nuts are designed to be used only once. Avoid stressing the flex-disc when torquing the bolts. Do this by holding the bolts steady and turning the nuts on the flange side. Tightening torques Center bearing to body 21 Nm (15 ft-lb) Clamping sleeve 10 Nm (89 in-lb) Drive axle to differential flange M10 Torx bolt 83 Nm (61 ft-lb) M10 with locking teeth (replace bolts) 96 Nm (71 ft-lb) M10 with ribbed teeth (black) 100 Nm (74 ft-lb) M10 with ribbed teeth (silver) ZNS 80 Nm (59 ft-lb) Extras din "E46_Bentley_Service_Manual" pentru e46 325xi, se poate descarca de pe net, free. Probabil valorile nu sunt aceleasi, pasii, insa, da.
  9. Cred ca ar trebui sa rezolvi cu repozitionarea cardanului, sa nu-l dezechilibrezi.
  10. Intri in meniu si-ti descrie problema. Daca nu e verde, ceva nu e ok.
  11. Ungaria parca e unsa cu miere. De fapt, spre deosebire de noi, este in Schengen si este mai aproape.
  12. Vinerea trecuta a zis ca a dat masina (mai trimisesem un mesaj). Totusi, anuntul este activ. Ca urmare, i-am mai dat si azi un mesaj cu da sau nu. Ori a vandut-o si nu se oboseste sa stearga anuntul, ori s-a saturat de mine, :). M-am tot gandit si cred ca renunt la ideea de a cauta altceva: sunt masini cu ceva probleme cu rugina (o tabla mai slaba la cele fl + anii). Nu stiu daca una de 20k are sau nu rugina (oricum nu as da atatia bani iar la cele sub 5k euro, toti au recunoscut ca au rugina). Daca o cumpar nu voi putea suporta sa vad rugina, oricat de mica si, din experienta cu 325xi, nici cu vopsitul total nu se rezolva 100%.
  13. Mda, nu ma mai uit dupa e46, am ridicat stacheta la e39, . Deoarece jantele de iarna erau cam naspa, am decis sa le reconditionam. Dupa 4 drumuri si 2 saptamani (sincer, ma cam enervasem ieri, doua drumuri si nu erau gata) sunt pe masina. Au iesit, ca si in celelalte 2 randuri, super. Trebuie sa recunosc ca sunt meseriasi. Cost, 1100 lei: dejantat, sablat, corectat, vopsit in camp electrostatic, montat anvelope si echilibrat (daca eram cu masina, le si schimbau). Credeam ca jantele sunt de VAG (Skoda) insa se pare ca sunt de BMW (firma respectiva nu face doar pentru VAG).
  14. Merci, sigur vin cu update. Deocamdata, e liniste, cred ca e un tip peste 60 ani (fiind unicul proprietar), la ultimul mesaj (disparuse anuntul), a zis ca a fost bolnav. A spus ca nu ascunde nimic si ca-mi va trimite poze si informatii. Iar eu i-am spus ca vreau sa o readuc la viata si sa o pastrez. Incerc sa nu fiu prea insistent, e totusi o masina de 1500 euro nu 150k si nici nu e prea vorbaret pe mesaje. In rest, daca se leaga ceva bine daca nu, asta e. La fel, daca e coapta de rugina, imi asum (evident ca ma uit la multe masini insa asta mi-a atras atentia de la inceput, pare un proiect super misto, cum arata si cat a stat versus cum va fi dupa). El zice ca are rugina doar la aripa, de obicei am vazut ca spun daca are sau nu (azi am dat mesaj la un dealer si a spus ca are rugina desi in poze era perfecta).
  15. Pentru ca nu are Tuv, costurile pentru obtinere sunt foarte mari. Masina este intr-o zona izolata, ca urmare, cineva dornic sa o readuca pe soselele Germaniei nu cred ca e usor de gasit (doar platforma costa o gramada de euroi). La dezmembrari nu cred ca-i ofera mai mult de 300, 400 euro. Din aceste motive, eu i-am zis ca-i ofer 750 euro dar, a refuzat. Deocamdata. Rugina ramane marele semn de intrebare. Daca e coapta pe dedesubt, e game over, teapa si gata.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.