-Am apucat sa dau comanda si dupa aceea m-am gandit si la camera frontala (le-am si scris dar, prea tarziu). Nu sunt sigur de performante, pretul, in schimb, este foarte bun. Daca mi se pare ok, o voi comanda de la ei, pierd 9 euro pe transport, nu-i mare lucru.
-Daca gasesc navi e46 la fel ca originala (ma refer la format), o cumpar dar cu minim 4GB, ideal 6GB (din pacate, eonon nu are, are ceva care nu-mi place).
-Nu o vand, nu aveam ce face ieri dimineata, . Si nici nu ma fac samsar tv, . Am sters deja anuntul, era pus pe fb, pe cateva grupuri de bmw.
-Presupunand ca-mi dadea cineva 8300 euro, o vindeam si cautam 2.5, cu 100k km la bord.
Piesa cu tepi vad ca nu e scumpa, 200-250 lei, verific voltajul asta seara (am scos siguranta de la clima si bateria avea 12.42v) si sambata o schimb.
Am comandat protectie anticorozova cu ceara (Motip, 1 litru). Din pacate nu este spray, trebuie folosit compresorul (am compresor si accesorii dar, cand va fi mai cald). Ma mai uit prin Dedeman (au Nigrin fara furtun) si Leroy, daca nu, Emag (pentru un spray cu furtun lung).
In mare, ma cam apropii de final cu reparatiile (care se ridica la 1000 euro, pana acum). Mai am uleiurile dar nu e graba + cateva maruntisuri. Legat de reparatii am tras o concluzie: daca masina are itp nou (cum a fost cabrio), tot bagi ceva bani in ea dar, mult mai putini decat in cazul in care a expirat sau se apropie (in cazul de fata expira in mai si sigur baga ceva bani in ea). De fapt, un lucru e sigur: daca are itp expirat, e praf.