Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

pvsilviu

Contributors
  • Posts

    814
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

pvsilviu last won the day on February 1

pvsilviu had the most liked content!

1 Follower

About pvsilviu

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318ci cabrio, E39 520i

Recent Profile Visitors

9040 profile views

pvsilviu's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

385

Reputation

  1. Deci, dupa mintea ta, nu e o problema ca marea majoritate trec de aceasta verificare fara sa fie facuta ca la carte. Crezi ca nu sunt masini euro 6, diesel, cu 500000 km, care sunt praf? Si care polueaza la greu?
  2. Si ei si tu vorbiti de taxe. La fel si sarma vroia taxa oxigen. Nimeni nu vina sa spuna cum sunt folositi banii astia pentru reducerea poluarii, ca despre asta vorbim.
  3. Da, statul pune taxele astea ca sa obtina bani la buget. Daca ar dori cu adevarat sa reduca parcul auto invechit si, implicit poluarea, ar face itp pe bune. Cel putin jumatate din autovehicule nu ar trece, am mai spus lucrul acesta. multi ar renunta sa le mai repare, costurile ar fi prea mari. Eu am 3 BMW-uri (2 sunt ale mele, 1 al fiului meu, toate 3 pe numele meu): e39 - euro 3, E46 cabrio - euro 4, G30 - euro 6. Cu primele 2, poluante, cum se zice, merg, in total, 1200-1500 km/an. Cu amandoua, nu cu fiecare! Ambele sunt in perfecta stare de functionare, cel putin din privinta noxelor. O fi corect sa platesc niste taxe la fel cu cei care trec ITP-ul cu noxe praf si care merg 25k km pe an?
  4. -Am apucat sa dau comanda si dupa aceea m-am gandit si la camera frontala (le-am si scris dar, prea tarziu). Nu sunt sigur de performante, pretul, in schimb, este foarte bun. Daca mi se pare ok, o voi comanda de la ei, pierd 9 euro pe transport, nu-i mare lucru. -Daca gasesc navi e46 la fel ca originala (ma refer la format), o cumpar dar cu minim 4GB, ideal 6GB (din pacate, eonon nu are, are ceva care nu-mi place). -Nu o vand, nu aveam ce face ieri dimineata, . Si nici nu ma fac samsar tv, . Am sters deja anuntul, era pus pe fb, pe cateva grupuri de bmw. -Presupunand ca-mi dadea cineva 8300 euro, o vindeam si cautam 2.5, cu 100k km la bord. Piesa cu tepi vad ca nu e scumpa, 200-250 lei, verific voltajul asta seara (am scos siguranta de la clima si bateria avea 12.42v) si sambata o schimb. Am comandat protectie anticorozova cu ceara (Motip, 1 litru). Din pacate nu este spray, trebuie folosit compresorul (am compresor si accesorii dar, cand va fi mai cald). Ma mai uit prin Dedeman (au Nigrin fara furtun) si Leroy, daca nu, Emag (pentru un spray cu furtun lung). In mare, ma cam apropii de final cu reparatiile (care se ridica la 1000 euro, pana acum). Mai am uleiurile dar nu e graba + cateva maruntisuri. Legat de reparatii am tras o concluzie: daca masina are itp nou (cum a fost cabrio), tot bagi ceva bani in ea dar, mult mai putini decat in cazul in care a expirat sau se apropie (in cazul de fata expira in mai si sigur baga ceva bani in ea). De fapt, un lucru e sigur: daca are itp expirat, e praf.
  5. Cred ca a gasit fii-miu consumatorul de baterie: clima, piesa cu tepi. Am vazut ca se schimba usor.
  6. Ma distram putin, de dimineata. Dar, eram si curios. Nu mai am multe de facut la ea, dar, dupa ce termin, masina va valora peste 10k euro. Dar, la fel ca si cabrio, doar cineva care o vede si merge cu ea o va aprecia cu adevarat. Mai e pana acolo.
  7. Da, e cu camera bonus. Aveau si frontala, am ezitat si, pana la urma, nu am luat. Camera nu am montat-o, inca.
  8. Navigatia de la eonon este super. Nu am facut decat cateva teste, dar, merita toti banii.
  9. Azi ar trebui sa fie gata masina, caseta a fost inlocuita, mai trebuie doar unghiul de fuga reglat (bielete intepenite, schimbate cu tot cu capete de bara). Caseta originala va ajunge la reconditionat. Ceva recomandari de firme in domeniu? Tot azi a ajuns si navigatia. Tari baietii, au spus livrare in 3-5 zile, a ajuns in 4. Sambata am de lucru (am primit oferta de montaj cu 400 lei, am zis pas, o montez eu)
  10. Deocamdata, doar 3 tipuri de jante imi plac: Style 42, 65, 66 Ramane de vazut ce voi lua, mai este pana acolo.
  11. Cei de la Autoland mi-au livrat, pana acum, doar piese ok, de calitate si cu garantie. Totusi, daca ceva nu va merge bine, o reconditionez pe actuala si gata (sunt niste simeringuri si garnituri pe unde pierde). E mai complicat cu manevrarea masinii la service, fara caseta pe ea, pana s-ar intoarce de la reconditionat. Una noua nici nu stiu cat costa, dar, cred ca prea mult. Caseta sh este 500 lei + transport + manopera de montaj. Reconditionarea nu sare de 750 lei.
  12. Intrucat cei de la tinichigerie/vopsitorie sunt un pic ocupati, am dat comanda pentru caseta de directie sh la Autoland Maramures. Caseta masinii este ok dar pierde ulei. Ca urmare, o inlocuiesc si o tin de rezerva (o voi reconditiona).
  13. Pai si daca-i pun navi aftermarket, alte jante (M), eventual un pachet M (mai mult ca sigur, nu), astea nu sunt din alt film? Sa ne intelegem: -Cu masina voi merge foarte putin -O voi repara si "restaura" astfel incat sa arate si sa functioneze impecabil (fara rugina, pe cat posibil, depinde de meseriasii care vor lucra la ea) -Orice modificare (jante, navi, ...) presupune pastrarea pieselor vechi astfel incat, masina sa poata arata oricand ca la inceput (jante originale, modul radio reparat, etc) Nu pot sa nu o personalizez un pic. Si, la capitolul asta intra si jantele, daca gasesc ceva la pret ok (altfel, eu vreau confort pe 15", nu caruta pe 18"). App de navi: la cabrio nu am pus, dar, la fel, daca ma voi decide, originalul il voi pastra (deocamdata nu gasesc o copie fidela a navigatiei originale ci niste navigatii cu display mare care nu-mi plac). In continuare nu am solutii pentru pastrare intr-un loc uscat si acoperit (exista niste garaje cort, habar nu am daca sunt bune de ceva, problema este ca nu pot sa o tin in curte si nu stiu daca am voie sa montez asa ceva pe domeniul public)
  14. Am verificat in bord compatibilitatea si am comandat navi de la eonon. 309 euro cu camera mers inapoi cadou.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.