Jump to content

pvsilviu

Contributors
  • Posts

    770
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

pvsilviu last won the day on December 20 2023

pvsilviu had the most liked content!

1 Follower

About pvsilviu

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318ci cabrio

Recent Profile Visitors

7518 profile views

pvsilviu's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

352

Reputation

  1. Am aflat, deja, :). Dar, si din textul si gramatica mesajelor, cam banuiam cine si ce face. Multumesc!
  2. Am sunat acum de pe alt nr si a raspuns tot tipa cu care am vorbit ieri. Nu vrea sa dea locatia, cica sa o sun cu 10 minute inainte sa ajung in Gilau si-mi spune unde sa vin. Plm, astia sunt nebuni, crede cineva ca vin 400 km si cand sun, nu mai raspunde nimeni? Eu nu am mai intalnit genul asta de vanzatori.
  3. Pe cea din Arges o stiu, am vorbit cu cel care o vinde, e plina de rugina (a fost sincer si mi-a trimis poze cu partile afectate). Nu caut impecabile, stiu ca nu exista. Mai stiu, insa, ca poti gasi, totusi, ceva, la un pret ok (cabrio, 4100 euro, venit pe roti cu ea; sigur, a mai cerut ceva bani, insa, per total, acum este o masina exceptionala). Dar, trebuie rabdare. Anuntul pus de mine mai sus parea ireal, dar, fiind pe Autovit, am zis ok (daca era pe fb nici nu-l luam in calcul). Mai fac azi o incercare sa-l sun de pe alt telefon personal, dar, doar asa, sa nu zic ca nu am verificat.
  4. E39, de preferat cu motor 2.5, 4000 euro ar fi un maxim (din principiu nu vreau sa aloc mai mult). Exclus diesel si 2.0 sau 3.0 benzina din ratiuni de taxe. Ma uitam, anterior, la o masina din Germania, sub 2k euro, pe care sa o restaurez, insa, la pretul asta, se pare ca au mari probleme cu rugina. Din experienta cu 325xi, nu mai scoti rugina din ele. Nu am garaj si pentru ea, deci, va sta afara cu prelata pe ea. Si, sa ne intelegem: nu va fi o masina de zi cu zi. Cei 1000-1500 km pe care-i fac cu cabrio anual, se vor imparti la 2.
  5. Mai mult ca sigur este teapa. Nu raspunde la telefon, nici la mesaje cu intrebari. In schimb, m-a luat la ture, aseara, intr-un mesaj, ca daca vreau si am banii sa vin sa o vad. Dar, cand cer locatia, ziua, ora - pauza. Aseara l-am raportat pe Autovit. A zis miercuri ca e in Gilau, atat, de parca Gilau are doar o singura adresa si acolo e masina, :). Sincer, ma miram eu sa fie pe bune un astfel de anunt. Tot aseara mi-am amintit de cineva, dar pe fb, care spunea ca a batut 200 de km sa vada in Cluj o masina care in poze era impecabila iar la fata locului (postase o filmare) era o coaja coapta de rugina.
  6. https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-ver-520i-ID7HtFY8.html Masina este in Gilau. Cineva din Cluj ar putea sa ma ajute cu o vizionare? Multumesc.
  7. Ai nevoie de un tinichigiu bun si nu cred ca sunt probleme. Cu unele piese sh (poate cu toate), mai ramai si cu bani. Vad ca esti din Bucuresti, in Craiova stiu un meserias care a lucrat la 325xi-ul lui fii-miu si a iesit perfect.
  8. "Maine ma duc sa schimb bujii si bobine, just in case, nu cred ca au fost schimbate pana acum." Bujiile, daca nu au fost schimbate, e obligatoriu sa le schimbi. Dar, cu bobinele ce ai? Lasa-le in pace la km astia. Daca descoperi pe unde pierde antigel, sa scrii aici, ma confrunt si eu cu treaba asta. Preventiv, am schimbat furtunul care intra in vasul mare (se reteaza, probabil devine casant) si modulul termic (termostatul) care avea eroare pe ista. Pe la modul, la partea de jos, greu vizibil, pierduse antigel. Acum am iarasi pierderi si, bineinteles ca nu vad pe unde.
  9. Am schimbat preventiv, unul. Am schimbat si modulul termic, pierdea si pe la el. Vad maine ce e pe acolo.
  10. Hmmm, 700 ml de antigel lipsa, maine trebuie sa vad pe unde si cat pierde.
  11. O diviziune, 250 ml, sunt 4, intre min si max, 1 litru.
  12. Mai putin de 100 ml la 1000km. Nu ma stresez, desi ar trebui sa nu consume deloc (nu de alta dar am avut nubira II si nici nu masuram uleiul, am vandut-o la 150k km cu teava de esapament curata). Partea buna este ca nu ma mai complic sa cumpar ulei de pe Bandel. Direct Targul de Piese sau care o mai fi cu cel made in Spania. Ca, la 7-8k km, sigur nu conteaza tara de origine.
  13. Update la consumul de ulei cu cel de pe Bandel, made in Germania: la fel!
  14. La e46 325xi am avut probleme cu el (ma rog, erau 2, 4x4 permanent) pentru ca nu a fost montat cum trebuie. Desi, de fiecare data cand au umblat la el le-am dat extras din manualul de reparatii, au dat ignore, ca deh, stiu ei mai bine. Am ajuns cu cele de pe masina sa le dau la reconditionat in Bucuresti (cand am gresit ca nu am fost cu masina, sa le demonteze ei si sa le repuna tot ei, dupa care sa mergem in test), 300 euro aruncati pe geam. Am luat, intr-un final, sh din Germania, alti 300 euro, montate la fel, dupa ureche (ca idee, cumparasem si piulite noi, cred ca le mai am, ) Sunt niste pasi pentru montaj, Align driveshaft matchmarks at final drive and then at transmission flange. Centerlines of universal joints (arrows) must be parallel or at 90° to each other. Position center support bearing and start attaching nuts. Use new self-locking nuts. Tighten flange nuts while preventing bolts from twisting in coupling. Tighten final drive flange first, then tighten coupling at transmission. Preload center support bearing by pushing bearing forward (arrow) 4-6 mm (0.16-0.24 in.) from center. Tighten attaching bolts. CAUTION! The maximum allowable change in height of the center bearing or transmission support using shims is 3 mm (0.12 in.). - Tighten threaded sleeve on driveshaft to proper torque. Install heat shields. - Install exhaust system. See 180 Exhaust System. Connect wiring harness to oxygen sensors. - Road test vehicle to check for noise or vibration. WARNING! Do not reuse self-locking nuts. These nuts are designed to be used only once. Avoid stressing the flex-disc when torquing the bolts. Do this by holding the bolts steady and turning the nuts on the flange side. Tightening torques Center bearing to body 21 Nm (15 ft-lb) Clamping sleeve 10 Nm (89 in-lb) Drive axle to differential flange M10 Torx bolt 83 Nm (61 ft-lb) M10 with locking teeth (replace bolts) 96 Nm (71 ft-lb) M10 with ribbed teeth (black) 100 Nm (74 ft-lb) M10 with ribbed teeth (silver) ZNS 80 Nm (59 ft-lb) Extras din "E46_Bentley_Service_Manual" pentru e46 325xi, se poate descarca de pe net, free. Probabil valorile nu sunt aceleasi, pasii, insa, da.
  15. Cred ca ar trebui sa rezolvi cu repozitionarea cardanului, sa nu-l dezechilibrezi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.