Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

pvsilviu

Contributors
  • Posts

    909
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

pvsilviu last won the day on July 22

pvsilviu had the most liked content!

1 Follower

About pvsilviu

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318ci cabrio, E39 520i

Recent Profile Visitors

9337 profile views

pvsilviu's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Haiduc Verificat 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

414

Reputation

  1. Cred ca e cam scumpa. Eu am dat 4400 pe un e39 2.2 benzina, cu 126000 km, mult superioara, atat ca aspect cat si ca dotari. Cei drept, spunea in anunt ca are probleme electrice pe care aproape le-am rezolvat (merg foarte rar cu ea). Din experienta proprie, la costurile de aducere si inmatriculare, mai pui 1000 euro minim, chiar daca ti se pare sau este descrisa ca impecabila (aici, cei drept, fiecare cu pretentiile lui, la mine totul trebuie sa fie perfect). Uitandu-ma la motorul lui e39 (si comparandul cu cel de la 325xi din trecut) as spune ca la 125k km motorul tau este impecabil (daca nu a avut vreo belea in istoric). Dar, dupa atatia ani, sunt altele care cer bani.
  2. Cred ca situatia e un pic mai complexa, nu doar un pin. Zilele astea vreau sa dau scaunul sofer jos, pentru curatenie si sa verific cablajul. Pinul problematic a fost ignorat de electricienii la care am fost si, la momentul respectiv, habar nu aveam cum arata, cum se demonteaza, etc. Acum sunt expert, . La el a fost umblat si in Germania sau la mufa, cel putin. Cand l-am intrebat pe neamt despre problemele astea a zis ca nu stie dar a revenit cu un mesaj de la mecanic: un contact imperfect, fara sa precizeze unde. Bateria s-a descarcat in 6 luni de 3 ori. In toata perioada asta, am eliminat clima din ecuatie (cu siguranta 9 scoasa s-a descarcat ultima data). In fine, sunt cam in linie dreapta cu toate maruntisurile iar ca si concluzie: masina este extraordinara pentru varsta ei, sincer!
  3. Scurt update: pinul nu facea contact. Am pus 2 perechi de ochelari, , si am vazut ca e ok cablul legat de pin. Cu un patent finut, am strans usor cele 4 laturi metalice ale pinului, montat si gata! Merge! Sigur, ca sa fie totul ok, ar fi bine sa schimb pinul, caut saptamana viitoare in ford (am o echipa care dezmembreaza masini casate) sau, daca nu gasesc, iau de pe ali expres. Au fost cateva luni de chin si stres, dar, satisfactia este nepretuita!
  4. Pana la urma, tot pinul din mufa era de vina! Undeva intre cablu si pin nu face contact tot timpul. A mai umblat cineva pe acolo. Solutia definitiva este alt pin.
  5. Asta seara am mai probat un modul, dar, tot fara butonul pliere oglinzi. Nici asta nu a mers. Nu gasesc in zona ca al meu, nu stiu daca are importanta diferenta. Am ramas fara idei, iar. Nu cred ca sunt fire cu probleme. Sau, daca sunt, sunt in mufele din modul (sambata am scos modulul din usa, si, pentru cateva secunde, au mers toate comenzile). Eu as paria tot pe ceva care obliga gm3-ul sa blocheze modulul. Dar, ce, care, ...???
  6. Buuun, azi am dat peste un electrician supermeserias si serios. I-am explicat la telefon, nu a inteles chiar tot si mi-a zis sa vin la atelier la el (nu lucra azi, era acolo pentru altceva). Dat rapid modulul jos, desfacut mufa si pinul in 10 secunde, facut o proba cu alt cablu si pin, NU MERGE. Electronica responsabila din modul se pare ca avea niste circuite bubuite, s-a chinuit un pic si le-a refacut dar, degeaba. Tot nu merge. Pariul, in prezent, ar fi pe modul defect (are 2 placi, bubuita ar fi cea responsabila de comenzile care nu merg). Ca urmare, sper sa gasesc in Craiova un modul sh sau, ideal, un e39 cu el functional. Greu de reparat, episodul n-spe.
  7. Nu, am vrut sa rezolv cu partea asta. Care nu era in plan. In poze, ventilatorul (care nu-mi dau seama daca este cel original si radiatorul dupa demontarea ventilatorului). Am preferat sa fac eu lucrarea de ieri din doua motive: -imi place sa surubaresc (mai ales ca, in cazul de fata, nu era ceva dificil, am vazut tutoriale pe yt) -vroiam sa vad si ce este pe dedesubt (chiar daca nu am urcat-o pe un elevator ci doar pe cric) Am constatat ca nu era necesar sa desfac tot ce aparea in tutoriale. Dar, dand scutul jos, am vazut mult ulei (nu chiar ca la X5-ul lui Sreten dar, era ceva). Ce imi place mie cand te duci la service pentru pierderi de ulei hidraulic, ei iti schimba caseta si, dupa, curge mai rau. Peste tot. Vizibil, am pierderi pe la capacul rezervorului (rezolvat rapid cu teflon) si pe la unul din furtunele care intra in el (de ce nu le-au strans/schimbat mecanicii nu stiu). Sper sa fie doar atat. Trag uleiul cu extractorul si schimb colierele. Asadar, inainte de a fi perfecta, , am de rezolvat: -pierderi de ulei (hidraulic, ...) -fir intrerupt/ pin defect modul usa sofer (care sper sa rezolve si descarcarea aleatorie a bateriei) -de verificat ceva zgomote la roata stanga fata + verificare unghi fuga -camera mers inapoi -fara sa fie graba, ceruire pasaje roti (am dat deja cu spray anticoroziv dar, acum vreau sa dau jos toate protectiile, sa curat si sa dau cu ceara din belsug)
  8. Si am reusit sa-mi fac timp azi, sa-l schimb. In sfarsit, se invarte, .
  9. Gata si camera, totul ok. Am preferat sa o alimentez din navigatie, nu din portbagaj (avea fir dedicat, atasat la cablu, la fel si navigatia).
  10. Azi dau retur si ventilatorul si grila. Ventilatorul nu se potriveste, grila are un element rupt. Am mai si spalat-o ca era mizerabila. Am comandat ventilator nou, vine maine dar, nu stiu cand am timp sa-l schimb.
  11. Azi vine ventilatorul. Am comandat si grila centrala din bord, avea un mic defect. Sper sa fac niste pasi inainte, zilele astea. Nu de alta, dar, aseara am gasit iar bateria goala. Miercuri mai facusem niste teste, incercari si am si plimbat-o putin. Culmea este ca, dupa vreo 30 minute m-am dus la ea si totul era stins (adica ledul de la parking era stins - teoretic, masina era in sleep mode). Probabil s-a trezit ceva sau ledul indica sleep doar pentru o parte din consumatori. In paralel, mai am de montat camera mers inapoi, miercuri am facut teste cu ea, totul ok, trebuie sa trag firele.
  12. Nu am rezolvat inca nimic. Bonus, am de rezolvat si electroventilatorul pentru clima (ori a decedat acum, ori am luat masina cu el bulit). Din primele investigatii, sigurante ok, tensiune la firele lui (3 la nr ca e fl) este, ori el e ars, ori modulul de comanda sau cum s-o numi. La relanti, compresorul de ac cupleaza si decupleaza (intra in protectie). Ventilatorul nu e blocat. Plm, cam multe probleme, la cabrio nu a fost asa.
  13. Inlocuit baterie, montat rama clima (chinezarie de 2 lei), tras toate firele prin interiorul bordului, scos in torpedou ce este nevoie pentru conectare (cartela telefon, usb-uri, camera, etc) A mai ramas de montat camera mers inapoi. Aseara am pus cartela de Digi la ea si am bagat o plimbare. Ala sonorizare pe yt direct din navi (nu din telefon). Una peste alta, navigatia se misca foarte bine, sunt multumit. Spre deosebire de E39, merge perfect, in continuare. Ma refer la masina.
  14. Multumesc pentru sfaturi. Sa inteleg ca se poate desface mufa si repara doar acel conector tip mama? Am citit pe telefon, ma uit maine la birou.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.