Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

pvsilviu

Contributors
  • Posts

    827
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

pvsilviu last won the day on February 1

pvsilviu had the most liked content!

1 Follower

About pvsilviu

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318ci cabrio, E39 520i

Recent Profile Visitors

9087 profile views

pvsilviu's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

393

Reputation

  1. pvsilviu

    Alegere X3 G01

    Salut, la mine costurile au fost asa: 1. cabrio, 2022. Microbuz (oribil, nu recomand), cazare 2 zile, venit pe roti, 600 euro total, de langa Munchen. 2. e39, 2025. Platforma, 650 euro, de langa Stuttgart. Preturile difera in functie de zona si durata de aducere (daca aveam rabdare inca o saptamana, plateam 500-550 euro). La mine a fost, insa, si o conjunctura (am fost ajutat de niste prieteni/colaboratori, de aici si pretul mai mic). Problema la platforme este increderea (adica sa nu contactezi pe cineva de pe olx ci din surse sigure). Altfel, lipsa asigurare accident, furt, etc.
  2. Intre timp, am comandat si pentru cabrio o navigatie, similara cu originala, de pe AliExpres. Android 14, 6gb + 128gb, camera fata, camera mers inapoi, card memorie, 918 lei. Bineinteles ca mini navigatia masinii o pastrez.
  3. Ieri am spalat-o bine si am facut o plimbare cu ea. Merge bine, . Dupa, m-am apucat de demontat plasticele de sub ea (4 buc), sa vad cum arata pragurile (am observat ca are si filtru de benzina, desi, la service ziceau ca nu; o sa-l schimb dupa ce vad data fabricatiei). Am curatat un pic zona unde pragul din stanga este afectat de rugina. Dupa parerea mea, este ok, nu trebuie inlocuit. Doar curatat bine si revopsit. La service sau de mine (este la partea de jos a pragului, nu se vede). Am mai luat 2 sprayuri Nigrin anticoroziv si am dat din belsug in fiecare prag, prin toate orificiile de prindere a plasticelor. La cel din stanga a iesit ceva apa cu detergent de la spalatorie. Inainte de vopsire, il voi usca bine si le voi da pe amandoua, la interior, cu ceara de la Motip, aplicata cu pistolul (am cumparat 1 litru si nu merge altfel). Probabil trebuie sa mai demontez ceva plastice pe la pasajele rotilor. Oricum trebuie sa dau si pe acolo (pe interiorul aripilor). O noua obsesie, . Dar, merita!
  4. raspunsul inspectorului RAR la intrebare: daca le montezi inainte, ti le trec in carte. Daca le montezi dupa ce faci cartea, sunt suficiente documentele de calitate furnizate de montator.
  5. Maine fac rar-ul la e39 si-i intreb (sper sa stie macar atata lucru). Cei care monteaza Llumar in Craiova spun ca, daca te duci cu ele la rar ti le trec in carte (cum ar fi fost cazul meu), in caz ca le pui dupa, sunt suficiente documentele furnizate de catre montator (probabil declaratie de conformitate si certificat de calitate).
  6. E gata, doar detailing excesiv mai trebuie.
  7. si o poza cu filtru, nu am reusit sa vad data fabricatiei, are ceva pe laterale dar, in afara de cod, restul nu-mi spune nimic.
  8. Ieri am facut revizia, ulei (cu ajutorul extractorului), filtru de ulei si filtru de aer. Nemtii au o problema cu filtrele de aer, arata de parca era cel original din 2001. Similar, la cabrio. Nu am mai verificat inainte, l-am luat direct. Aveam senzatia ca masina parca nu are aer. Acum, totul e perfect, merge brici. Daca in urma cu o luna consideram ca merge cabrio mai bine, acum, dupa toate reparatiile si schimbarile facute, E39 este peste cabrio. In plus, se vede clar ca are doar 126500 km si nu 300k. Bine, nu se poate compara cu G30 dar, totusi, este o masina excelenta. Sper sa am rabdarea si energia sa fac o izolare antifonica imbunatatind astfel perceptia zgomotelor in habitaclu. Urmeaza foliile. P.S. Nu stiu cum sunt navigatiile after market, pot spune ca eonon este beton.
  9. Ieri, ca tot a devenit obsesie de weekend (ma cam irita, sincer, treaba asta), am mai facut cate ceva pe la ea. Pe langa aspirat, sters, cremuit, am dat si cu spray anticoroziv (pana la urma am cumparat si un Nigrin din Dedeman, 35 lei, parca). In prima faza am dat la busonul de alimentare cu benzina, unde am vazut ca apare rugina la E39 (cred ca e o greseala de proiectare, tine apa golul respectiv). In poza nu se vede bine fiindca am sters un pic (dadusem din belsug). Dupa, am dat un pic si pe dedesubt. Mi se pare mai mult decat ok acest spray Nigrin, se formeaza o pelicula lipicioasa, aderenta. Probabil asa sunt toate. Zilele astea, vad cum este si cealalta solutie de la Motip pe care trebuie sa o dau la pistol. Cand se va incalzi, dau toate plasticele jos, de sub caroserie, curat si o aplic, cu 1 litru le fac pe amandoua. Probabil cu Nigrin voi da prin fetele de usi sau locuri mai greu accesibile. Mi-am gasit ocupatie in primavara. In plus, pentru ca sotia a fost incantata (a condus-o ieri) si i se pare mult mai silentioasa decat 325xi, voi face si insonorizare (ca sa fie si mai si). Nu sunt sigur ca voi folosi materialele de la STP (la 325xi am folosit materiale din Leroy si mi s-au parut foarte ok la o diferenta de pret mare). Vedem. Referitor la piesa cu tepi, inca stau sa ma gandesc daca nu ar trebui sa o trec prin contact, la fel si bricheta. Pentru ca este noua si merge perfect cu exceptia cazului cand este parcata masina. Vedem, deocamdata, scot siguranta 9.
  10. Pe masina am Mahle, 15.03.2024, care cred ca face figuri doar uneori (adica, de 1 luna, doar o data a descarcat bateria, la service). Am vrut sa cumpar Metzger si n-am avut de lucru si l-am intrebat pe cel de la Targul de Piese si mi-a recomandat NRF (maine o returnez). Habar nu am care ar fi ok ca brand, ca vad ca sunt praf multe. Momentan am montat-o pe cealalta si scot siguranta nr 9 din torpedou cand sta parcata.
  11. Never ending story Vineri am schimbat piesa cu tepi, ieri am bagat un drum de 100 km (superfaina masina) si, dupa ce am parcat-o, am constatat ca nu se opreste ventilatia. Azi montez piesa veche (impropriu spus, este fabricata in martie 2024, schimbata in Germania) si o voi returna pe cea cumparata vineri. Chiar asa de proaste sa fie? In rest, mai trebuie reglat unghiul de fuga, trage dreapta putin (caseta, bielete si capete de bara inlocuite).
  12. Deci, dupa mintea ta, nu e o problema ca marea majoritate trec de aceasta verificare fara sa fie facuta ca la carte. Crezi ca nu sunt masini euro 6, diesel, cu 500000 km, care sunt praf? Si care polueaza la greu?
  13. Si ei si tu vorbiti de taxe. La fel si sarma vroia taxa oxigen. Nimeni nu vina sa spuna cum sunt folositi banii astia pentru reducerea poluarii, ca despre asta vorbim.
  14. Da, statul pune taxele astea ca sa obtina bani la buget. Daca ar dori cu adevarat sa reduca parcul auto invechit si, implicit poluarea, ar face itp pe bune. Cel putin jumatate din autovehicule nu ar trece, am mai spus lucrul acesta. multi ar renunta sa le mai repare, costurile ar fi prea mari. Eu am 3 BMW-uri (2 sunt ale mele, 1 al fiului meu, toate 3 pe numele meu): e39 - euro 3, E46 cabrio - euro 4, G30 - euro 6. Cu primele 2, poluante, cum se zice, merg, in total, 1200-1500 km/an. Cu amandoua, nu cu fiecare! Ambele sunt in perfecta stare de functionare, cel putin din privinta noxelor. O fi corect sa platesc niste taxe la fel cu cei care trec ITP-ul cu noxe praf si care merg 25k km pe an?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.