
razvantim
Members-
Posts
86 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
320 d touring
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
razvantim's Achievements
-
Bine, o sa sterg eroarea maine si daca se aprinde iar o sa il schimb si sper sa fie in regula, fara alte erori de DPF. Multumesc!
-
Multumesc! Cum spuneam sunt foarte multumit de ea pana acum chiar daca nu am facut inca prea multi km si a fost foarte intretinuta de fostul proprietar, atat interiorul cat si exteriorul arata foarte bine, fara urme mari de uzura, asta ma facut sa o cumpar. E modelul cu 190 cp deci nu e redus, ala cu putere redusa are 163 din cate stiu eu. Urmeaza sa vin in iulie cu ea in tara in concediu, ala va fi adevaratul test drive, ca atunci inainte de cumparare am condus-o doar 15 minute. Pai si ce ar trebui sa fac cu senzorul respectiv? sa il schimb? intradevar ieri mi sa aprins si a fost foarte cald afara. Pot sa sterg eroarea dar daca se va aprinde iar cred ca va trebui schimbat. Mentionez ca acum masina functioneaza normal, nu are lipsa de putere sau ceva.
-
Salutare grup! Dupa mult timp de gandire am luat o decizie si am ales sa cumpar pe cea facelift cu motor B47. Deja o am de cateva saptamani si sunt multumit de ea insa recent mi sa aprins check engine si folosind un tester ce il am la indemana am vazut ca e o eroare de la filtrul de particule, un senzor acolo nu functioneaza corespunzator. Ma puteti ajuta cu detalii despre asta? Atasez mai jos poze cu masina si cu eroarea. Multumesc!
-
Multumesc pentru raspuns, intradevar imi place mai mult modelul cu b47 pentru ca e facelift. Nu caut neaparat full dar nici sa fie chiar zero optiuni. Au putini km da dar aici in Belgia se elibereaza carpass de la inspectia tehnica care certifica acesti km deci sunt reali. Multumesc pentru raspuns. Masina va fi de hobby si nu fac in general mai mult de 10, 12 mii km pe an deci daca o tin 4-5 ani cred ca nu ajung mai mult de 230000 la ea si nu ar trebui sa fie nevoie de investitii costisitoare. Am vazut si modele mai noi dar depasesc bugetul meu.
-
Salutare tuturor! Vreau sa cumpar un F10, ma aflu in Belgia si am vizionat vreo 5 masini dintre care 2 mi-au ramas in gand asa dar sunt putin nehotarat in ceea ce priveste unele lucruri. Primul a fost un F10 din 2014 Euro 6 pachet Luxury line, foarte frumoasa masina, 148000 km , are ceva optiuni dar nu e chiar full insa asta nu ma deranjeaza, pret 16000. A doua masina a fost un F10 tot din 2014 dar modelul facelift si este M packet, are 167000 km si este aproape full, nu are trapa si senzorul de distanta in rest are tot, pret 18000. Ce as vrea sa stiu este legat de motoare, primul are N47 de 184 cp si al doilea are B47 de 190 cp. Care zice ca N47 e mai fiabil, care ca B47, nu prea mai stiu ce sa cred, B47 am avut pe fostul meu e90 si chiar am fost multumit. De B47 nu stiu prea multe. O alta diferenta ar fi ca primul are faruri xenon si al doilea are LED adaptive, ceva superior dar nu stiu prea multe despre farurile acestea. Nu sunt extrem de pretentios dar vreau sa aleg o masina buna pentru urmatorii 5 ani macar. Ca si pret cred ca mai pot scade cate 1 mie la fiecare, nu am incercat inca sa negociez. Daca aveti orice sfaturi, sugestii care m-ar putea ajuta sunt binevenite. Multumesc si drumuri bune.
-
Salutare! Un prieten a cumparat un e91 si nu ii merge inchiderea centralizata. I-am spus ca si eu am avut aceiasi problema si a fost de la antena diversity si într-o zi am mers si am pus antena mea la el si tot nu merge, apoi am pus-o pe a lui la mine si merge deci nu e de la antena. Ce altceva ar putea fi? Sa fie ambele chei descarcate?
-
Salutare! Dupa niste drumuri lungi, internationale, vreo 11 mii km in ultimele 60 de zile am observat ca masina mea are o pierdere de ulei la furtunul are duce de la intercooler la admisie si anume in partea de jos unde se inbina cu intercoolerul, am dat scutul jos si e o pata destul de mare, de vreo 20 cm, am curatat bine , am mai mers cate sute si continua sa piarda deci ceva nu este in regula. Tin sa cred ca a inceput turbina sa piarda ulei si asa ajunge in intercooler, acum un an am curatat egr-ul si am verificat putin miezul turbinei, avea un pic de joc pe atunci dar era curat, acum nu am mai apucat sa desfac dar tin sa cred ca turbina a luat-o pe ulei si trebuie reconditionata. Mi sa mai spus sa verific si filtrul epurator ca poate fi si el o cauza si sa il inlocuiesc, ce parere aveti? DPF ul este functional, imi arata pe tester ca se regenereaza ok si ca mai are viata vreo 10 mii pana trebuie resetat, masina avand in prezent 276.000km, ca m-am gandit ca poate o fi si de la DPF, a inceput sa se innegreasca putin toba finala dar nu scoate fum deloc, o fi si de la DPF? Masina se comporta normal, nu a avut niciodata pierderi de putere si nu are erori pe tester. M-am gandit sa reconditionez turbina, un schimb de ulei si sper sa fie ok. Nu stiu ce sa zic despre filtrul epurator si DPF, ar trebui investigate? Urmeaza sa plec iar din tara cu ea si vreau sa o pun la punct. Orice sfat e binevenit. Multumesc!
-
Problema inchidere centralizata E91
razvantim replied to razvantim's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Am rezolvat problema. A fost antena diversity care nu mai functiona corespunzator, s-a inlocuit si acum functioneaza perfect. -
Problema inchidere centralizata E91
razvantim replied to razvantim's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Multumesc mult pentru raspuns. Am desfacut antena cand am verificat atunci si parea ca nu a mai umblat nimeni acolo, dupa cum ziceam atunci am desfacut doar pentru observatie, o sa revin cu update cand rezolv problema -
Salutare! De vreo saptamana nu mai merge inchiderea centralizata la masina mea(E91 320d din 2007) si prima data m-am gandit ca nu mai are cheia baterie. Dupa ce ajung acasa iau a doua cheie sa verific si nimic nici cu asta, m-am gandit ca o fi ramas si asta fara baterie ca nu am folosit-o niciodata, a stat doar in dulap de rezerva fiind. Bun, am zis sa schimb bateria la una din chei, comand baterie de pe Emag, ma chinui sa desfac cheia, tai carcasa etc , dezlipesc bateria , o pun pe cea noua si merg la masina, iar nimic, tot nu mergea si am zis ca nu are cum, atunci m-am gandit ca ar fi ceva de la masina si am cautat pe net sa vad ce ar putea fi si am vazut ca in cele mai multe cazuri este antena de transmisie de sub eleron si fire intrerupte. Desfac eleronul, ajung la antena si totul parea ok, foarte curata, fara urme de apa sau altceva pe acolo. In momentul ala am zis ia sa verific iar cu cheia si a mers, deci cand eram acolo la jumate de metru de antena functiona inchiderea cu ambele chei dar la distanta mai mare nu. Mai departe am inceput sa verific cablajele din dreapta si intr-adevar am gasit un fir care avea rupta izolatia de plastic si cateva firicele mici dar nu e rupt de tot, adica as zice ca 90% e intreg. Inca nu m-am pus sa il repar, am zis sa intreb aici sa vad daca a mai patit cineva. Oare de la acele firicele mici sa nu functioneza inchiderea cum trebuie sau sa fie antena defecta?? Multumesc anticipat!
-
Problemă răcire motor n47
razvantim replied to razvantim's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Salutare! Ieri după ce am iesit de la muncă am activat din meniu temperatura antigelului, motorul fiind rece deoarece masina a stat 9 ore in frig la -1 grad si ce să vezi, arata 79 grade :)) si a pornit imediat si ventilatorul radiatorului. Deci am zis că 100% e senzorul, m-am dus la un magazin de piese, am cumpărat senzor, l-am schimbat si acum totul bine, am ținut temperatura sub observație, creste normal si se opreste undeva 90- 95, interval unde variază. Mulțumesc de răspunsuri, drumuri bune! -
Salutare! Aseară in drum spre casă de la muncă am auzit cum a pornit ventilatorul de a radiator. Ajung acasă parchez , opresc motorul si el incă se învârtea, au mai trecut câteva minute până sa oprit. Menționez că erau -1 grad afară si stiu că nu e normal să porneasca la asemenea temperatură. Verific temperatura apei îmi arată 107 grade , m-am speriat, mi-am dat seama că am o problemă la sistemul de răcire. Azi dimineață la -6 grade pornesc mașina și in 5 minute pornește iar ventilatorul și clar apa nu ajunsese la prea multe grade. Ce ar putea fi, senzorul de temperatură defect, termostatul sau pompa de apă? M-am uitat cu lanterna puțin si se pareca există si o mică scurgere in zona pompă de apă termostat. E91 320 d N47 177cp 2008
-
Erori cutie automata F30
razvantim replied to razvantim's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Deci e vorba de un F30 2013 cu 229 mii km in bord si cerea 9 mii , un pret mic pentru o astfel de masina ca nu prea gasesti sub 11-12 mii, avea unele defecte de caroserie, bara fata crapata, bara spate plus altele si nu era prea ingrijita, astea se puteau repara dar motivul pentru care am lasato balta a fost erorile de pe cutie si ca vanzatorul nu inpira deloc incredere fiind "comerciant privat de masini". -
Erori cutie automata F30
razvantim replied to razvantim's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Multumesc de raspuns! Nu avem diagnoza ISTA la indemana, precizez ca suntem in Belgia. Eram curios daca e ceva grav , nu stiu eu prea multe despre aceste cutii automate dar parea grav iar vanzatorul bisnitar, nu stiam ca si aici sunt din astia:)).