Salutare!
Dupa niste drumuri lungi, internationale, vreo 11 mii km in ultimele 60 de zile am observat ca masina mea are o pierdere de ulei la furtunul are duce de la intercooler la admisie si anume in partea de jos unde se inbina cu intercoolerul, am dat scutul jos si e o pata destul de mare, de vreo 20 cm, am curatat bine , am mai mers cate sute si continua sa piarda deci ceva nu este in regula.
Tin sa cred ca a inceput turbina sa piarda ulei si asa ajunge in intercooler, acum un an am curatat egr-ul si am verificat putin miezul turbinei, avea un pic de joc pe atunci dar era curat, acum nu am mai apucat sa desfac dar tin sa cred ca turbina a luat-o pe ulei si trebuie reconditionata.
Mi sa mai spus sa verific si filtrul epurator ca poate fi si el o cauza si sa il inlocuiesc, ce parere aveti?
DPF ul este functional, imi arata pe tester ca se regenereaza ok si ca mai are viata vreo 10 mii pana trebuie resetat, masina avand in prezent 276.000km, ca m-am gandit ca poate o fi si de la DPF, a inceput sa se innegreasca putin toba finala dar nu scoate fum deloc, o fi si de la DPF?
Masina se comporta normal, nu a avut niciodata pierderi de putere si nu are erori pe tester.
M-am gandit sa reconditionez turbina, un schimb de ulei si sper sa fie ok.
Nu stiu ce sa zic despre filtrul epurator si DPF, ar trebui investigate?
Urmeaza sa plec iar din tara cu ea si vreau sa o pun la punct.
Orice sfat e binevenit.
Multumesc!