Și dacă ți-ar rămâne un injector pe deschis, cum spui, tot ar trebui să ai un 300 bari în rampă, dacă pompa din rezervor e bună, filtrul de motorină e ok, pompa de înaltă , regulatorul de presiune (2) și senzorul (3) sunt bune. Verifică cablajele de la regulatorul de presiune de pe rampă și senzorul de presiune de pe rampă, în cel mai fericit caz, posibil contact imperfect în mufe la regulator sau senzor presiune sau piesele defecte, în cel mai rău, pompa de înalte dusă, deși pompele la M47 sunt mai bune decât la N-uri, nu prea am auzit să se rotească pistonul și să facă pilitură. Dă jos regulatorul să vezi cum se prezintă, poate are mizerie care-l face să rămână deschis iar motorina din rampă iese pe retur în exces. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-01-2006-E90-BMW-320d&diagId=13_0959