Jump to content

dragosRDK

Contributors
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About dragosRDK

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea, Romania

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320xD E90 LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dragosRDK's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Contributor 2023 Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Ma poate ajuta cineva cu o versiune de Carly functionala ? v48.84 de mai sus imi da eroare ca exista versiune noua, iar ce am mai gasit pe net nu-mi afiseaza textele la nicio optiune de prin aplicatie ( apare --) Multumesc anticipat.
  2. Salutare, Are cineva de vanzare, sau stie unde as putea gasi pentru F10 un suport de genul asta, pentru un ceas de 52mm ? Am gasit doar modele universale care nu au neaparat aceeasi forma ca stalpul. (pozele le-am gasit la un anunt de pe ebay dar nu mai este disponibil)
  3. Salut, Eu la E90 am avut o problema similara, cu o vibratie destul de enervanta care disparea cand apasam ambreiajul. Am schimbat kit ambreiaj + volanta luk, vibratia s-a diminuat dar a ramas. Initial am crezut ca n-au montat la service ceva bine. Dupa cateva luni, la o revizie facuta la reprezentanta, am schimbat cardanul spate la recomandarea celor de la service care au zis ca are joc destul de mare, si atunci a disparut si vibratia in cazul meu.
  4. Am adjudecat-o la o licitatie cu 12.000E.
  5. Total de acord, doar ca schimbatul nu e gratis si cand omul vrea sa dea 3000E pe masina, si cu km putini, si cu toate dotarile de pe lume, nu mai vrea sa dea inca jumate din cat a dat pe ea, pentru schimbatul distributiei. E ca povestea cu vulpea care nu ajunge la struguri, si spune ca sunt acri :))
  6. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, mi-au fost de mare ajutor. Intr-adevar am fost putin optimist cand am luat-o, stiam de problemele cunoscute ale motorului N57, dar mi-a placut foarte mult masina de cand am vazut-o prima data (atat vizual cat si ca dotari, avand absolut tot ce mi-am dorit) si am sperat exact cum a spus @FiveThreeFive sa trag "lozul norocos" si cel putin sa nu apara problemele asa de repede, sau mai exact nu dintr-o data fara "avertisment" astfel incat sa le pot remedia in timp util. Pe acelasi feeling am achizitionat si acum 3 ani un E90, cu binecunoscutul motor N47 de care fuge toata lumea, care functioneaza fara probleme si in ziua de azi (i-am schimbat distributia preventiv anul trecut). O sa urmez sfatul majoritatii, si o sa caut un motor reconditionat sau din dezmembrari, in functie de unde gasesc cu garantie mai avantajoasa, si cel mai probabil voi renunta si la modificarile aduse masinii, si o voi aduce cat mai aproape de "setarile din fabrica", pentru a nu ajunge in aceeasi situatie din nou.
  7. Salutare, Am achizitionat de curand un F10 535xD, 2013, aprox. 300.000 km, cod motor N57D30B. Masina are 508hp/1026nm, datorita urmatoarelor modificari facute prin 2019: upgrade turbina (Turbo Evolution), downpipe (CSL Custom), intercooler, injectie de methanol (Snow Performance). La momentul achizitiei, masina statea de 2 ani, asa ca i-am facut un schimb de ulei+filtre, discuri+placute+senzori fata/spate, ulei grupuri. Urma sa ii fac si schimb de distributie (pe istoric pana in 2019 cand a venit in RO masina, nu apare sa se fi schimbat) + ulei cutie transfer. De cand am luat-o am facut cam 2000km cu ea, fara nicio problema. Joi dimineata, dupa un drum de aprox. 300km (mers "putin" mai sportiv), pe autostrada, inainte cu vre-o 10km de Turda, simt ca masina nu mai trage si parca tremura putin cand o accelerez. Ma gandesc ca nu-i mai ajunge destula motorina (mai avea cam 60km range), asa ca o las la un 70-80km/h. Cobor de pe autostrada, intru in Turda cu gandul sa alimentez. Cu 1km inainte de benzinarie imi apare eroare "Engine Temperature too high". Trag imediat pe dreapta, opresc motorul si il las vre-o 5min. Pornesc din nou, aparent totul ok, merg inca 100-200m, apare iar eroarea, si se si opreste motorul singur. Ridic capota, vad semne ca pierde antigel pe langa capacul de la vasul de expansiune (nu mi-a aparut eroare de low coolant level). Las masina pe marginea drumului, merg sa cumpar apa distilata, revin dupa aprox 40min, completez cam 1.5L pana ajunge la MAX, pornesc motorul cu capacul de la vasul de expansiune desfacut pentru a scoate aerul din instalatie, moment in care aud o bataie la motor in partea stanga (dupa parerea mea). Video zgomot: https://www.youtube.com/watch?v=LwYnugP9SPU Nivelul antigelului a ramas la fel, am inchis capacul, am mers asa cu masina la relanti inca vre-o 800m pana in benzinarie, i-am facut plinul, si am urcat-o pe trailer. Inainte de a o urca pe trailer m-am uitat pe iDrive la nivelul uleiului, era la jumate intre min/max. Dupa 3 ore, cand am dat-o jos de pe trailer, pe langa bataia respectiva scotea si putin fum alb. Mecanicul meu spune sa caut direct alt motor si sa il schimb cu totul. Eu inclin mai mult pentru demontarea motorului, identificarea problemei, si inlocuirea pieselor necesare, pentru ca nu inteleg cum/ce s-a putut strica dintr-o data in halul asta incat sa trebuiasca schimbat tot motorul. Orice parere/sugestie este binevenita. P.S. Imi cer scuze daca am exagerat cu detaliile, dar m-am gandit ca este relevanta starea masinii precum si cronologia evenimentelor anterioare aparitiei problemei
  8. Ca o mica paranteza, eu am un F10 cu stage 2+ alte modificari, care are rechemare pentru racitor EGR, si cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu pot sa ma programeze pentru recall decat daca aduc masina "la setarile din fabrica", pentru ca nu pot face testele necesare pentru recall cu configuratia/softul actual. Deci teoretic, chiar daca asa cum ai spus si tu, si m-am gandit si eu, este vorba doar de schimbare fizica a piesei, si nu implica si schimbare software, cred ca au nevoie sa faca niste verificari ca sa "certifice" justificarea schimbarii
  9. Nu mai este nevoie, am gasit pana la urma in germania la dezmembrari.
  10. Salut, Caut DVD player pentru rear seat entertainment (consola din spate) pentru un F10 LCI. Este vorba de unitatea pentru ecranele din spatele tetierelor. Atasat poze de exemplu. 65129368387 este codul Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.