Jump to content

blowrabbit

Members
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

blowrabbit last won the day on September 8 2023

blowrabbit had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    Intentionez Seria 4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

blowrabbit's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

12

Reputation

  1. Salut. Pai.. probabil a vazut pilitura in filtrul de ulei? Sau cum a dedus mecanicul tau asta? Referitor la “sfarsitul” lui N57 sa stii ca poate sa crape si la 160k ( chiar eu am patit ) si la 400-500k. Depinde de ingrijirea primita..
  2. Salut, cred ca este nevoie sa dai putin mai multe detalii... Electromotor? Stare baterie? Coduri de eroare?
  3. Prima data mergi la cineva de la Carly/BimmerLink/Ista D pentru inregistrarea bateriei si dupa verifica tensiunea de incarcare a alternatorului cu un multimetru ( vezi google, youtube etc daca nu te descurci ). Bafta
  4. Salut @Flo989, debitmetrul este original? Verifica si siguranta de la mufa de intra in debitmetru sa nu fie rupta ( acest lucru l-am patit eu la 530D 2014 ). De altfel, pune o diagnoza si vezi ce erori iti arunca. Eventual reinitializeaza sensorul. Spor!
  5. Problema apare si pe N57. Am patit patit si eu.. curățat tot ce se poate si verificat cablaj la ECU daca are motorina in mufele de intrare.
  6. Salut, daca as afii avut buget disponibil pentru inca o masina, clar aceasta ar fi fost! Spor la vanzare !
  7. Salut. Am gasit asta: fault codes 480A and 481A, these are common codes for the BMW range when having a blocked DPF. Cred ca e timpul sa faci o vizita cu masina la un centru de curata DPF-uri/investigheaza de ce s-a infundat acel DPF.
  8. Astea da vesti bune! Eu zic acum sa te linistesti si sa te bucuri de ea, nu ii mai cauta in "coada".
  9. Salut, mai gasesti si aici: https://www.kleinanzeigen.de/s-n47/k0 Eu am cumparat un N57 de la un tip din Cluj, de la acest utilizator https://www.pieseauto.ro/utilizator/gldauto/ si am fost f multumit de serviciile dansului.
  10. Te salut, eu cand am schimbat motorul am observat ca paletii/peletii sau cum se numesc ale turbinei erau ciupiti. Cel mai probabil cred eu, este de acolo.
  11. Salut! De ce nu OEM? Cred ca toti colegii asta iti vor recomanda, riscul este mult prea mare pentru a face economie.
  12. Multumesc mult @alex230ro! Consider ca se poate inchide topicul, case solved.
  13. Multumesc mult, sa inteleg ca este HT-12. Ma gandesc ca Valvoline HT-12 Green poate ar fi ok pentru completare vazand ca are si aprobarea BMW.
  14. Din pacate nu mi se pare, am extras cu o siringa si am pus intr-un recipient transparent. Dupa am pus antigel 50%-50% G11 Hepu albastru in alt recipient similar si diferenta era clar unul verde-verzui - celalalt albastru.
  15. Va salut domnilor. De curand am schimbat EGR-ul la Bavaria si observ ca mi-au schimbat si antigelul. Problema este ca acestia au pus antigel pana la "sub-minim" si as dori sa completez cu un mix de antigel + apa distilata insa observ ca acesta este culoarea verzui-verde. Din cateva cautari pe la magazinele de piese acestia mi-au spus ca nu exista antigel verde pentru BMW ci doar albastru (G11). Ce as putea face in acest caz? Stie cineva ce antigel folosesc cei de la Bavaria BMW ? Multumesc anticipat si un weekend fain!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.