Jump to content

TheTom

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    2002 e46 318i M-Tech II

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

TheTom's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

8

Reputation

  1. Multumesc mult tuturor pentru raspunsuri. Am verificat azi mai multe chestii pe sub ea, cum mi-ati sugerat, nu am verificat totul chiar ca la carte pentru ca am fost putin pe fuga, dar in mare, pare ca are joc destul de mare in planetare, dupa are si ceva joc parca cam maricel in diferential, dar nu stiu cam care ar fi un joc normal, ca auzisem la cineva ca e normal sa aiba putin. Flansa si rulmentul intermediar par si ele cam obosite. O sa imi iau timp in alta zi sa merg la un prieten cu rampa sa ne uitmam mai in detaliu sa pot trage o concluzie mai clara, dar in mare par cam toate obosite. La celelalte bucse de la cardan am uitat sa ma uit si da, are uleiul schimbat, cu aditivi n-am incercat. Acum, vazand ca nu e dintr-un singur loc si pare cam abuzata, m-am mai dezumflat putin sincer, dar cred ca ar merita facuta pentru ca in mare alte probleme nu prea ar avea, rugina nu prea, este stock, are pachetul m si comfort din fabrica, motorul nu consuma ulei, suspensia dupa mine n-are nicio problema, daca era un L6 in aceleasi conditii n-as mai fi stat atat pe ganduri sa bag bani in ea, dar ma multumesc si cu n42-ul.
  2. N-am schimbat inca flansa, e de pe net poza aia. Sincer nu stiu exact ce au verificat, am fost la vreo 3 pana acum, 2 mi-au spus de grup, dintre care unul si flansa si rulment intermediar. M-am uitat dupa un grup gata reconditionat de 3.38 si am gasit pe la 1.000 de lei unul, nu mi s-ar parea rau pretul, ce ziceti, este unul corect?
  3. Mersi mult pentru raspuns. Aici te referi la piesa asta mai exact?
  4. Apropo, daca le iau prin eliminare, mai am un mercedes ce a avut probleme cu flansa si batea cand il acceleram blana, asta nu face asa, deci sa inteleg ca nu e de la ea? Iarasi, am mai avut alt mercedes (automat) in trecut cu problema la cruci, cand plecam in spate sau in fata zici ca se rupea cardanul, dar asta nu se manifesta asa, de aia as merge cel mai repede pe grup, am inteles ca are joc in el, pe de alta parte cica e normal sa aiba ceva joc, dupa ce le-am spus simptomele celor care reconditioneaza grup-uri de bmw, au zis ca nu e de acolo... ambreiajul, nu prea vad legatura.
  5. Salutare! Am fost la mai multi mecanici, am tot cautat topicuri despre asta, dar n-am gasit nimic prea relevant. Majoritatea mecanicilor zic ca e grupul, am intrebat la cei care reconditioneaza grupuri, zic ca nu e de la el, am mai auzit si de flansa cardan, rulment, cruci, chiar rulment ambreiaj si sincer nu sunt ieftine deloc sa le fac pe toate si poate sa nici nu scap de problema. Este vorba de un e46 318i n42. Problema/simptomele sunt: - cand plec de pe loc, daca nu las ambreiajul foarte fin, are un bocanit spre sunet metalic enervant, daca plec doar din ambreiaj se aude cel mai tare si pare a fi de undeva de sub masina, parca in spate sa zic. Cand o parchez si tot las ambreiajul zici ca e ultima rabla:)) - cand calc ambreiajul in treapta 1 de pe la 2-3k rpm se aude un sunet metalic de 2 ori, unul dupa altul, ceva gen cluc-cluc, parca tot din spate. Daca calc acceleratia fin in timp ce las ambreiajul si il las incet, nu se aude. - cand bag in a 1-a in majoritatea timpului are un bocanit. - Daca o misc pe loc cand e pe liber are un punct in care parca trosneste ceva la rotile din spate. Am schimbat bucsa de la diferential ca multi ziceau de ea, am luat-o pe cea mai scumpa si 4+ ore s-a chinuit mecanicul la ea, manopera pe masura si nu s-a rezolvat nimic, de aia nici n-am mai avut curaj sa incerc altceva. Are cineva vreo idee ce ar putea fi mai exact sau cu ce sa incep mai exact pentru a ii da de cap si sa scap de toate astea?
  6. Salut! Am vazut de multe ori dicutii de genul "Mai bine mai veche, dar full cu motor mare" sau "prefer una noua, chiar daca mai are probleme, vreau sa ma bucur de ce e mai nou", asa ca sunt curios care este si parerea voastra si ce ati alege, preferati luxul, confortul (in timpul mersului, ca probabil vei avea batai de cap) si tehnologiile noi in schimbul unor zgarieturi, erori/probleme sau mai putin lux si confort, dar fara batai de cap si cu mai multe dotari poate? Daca ar fi sa dau un exemplu, putem lua cazul a 10.000e sa zicem, de care poti lua F30 in stare mai proasta si fara dotari sau un e46 cu 8000e tipla, cu motor mare, dotat, iar restul sa ii pastrezi pentru impozit si intretinere. Sau desigur exista si calea de mijloc, e90 in stare ok, cu dotari ok si un motor decent. (sunt doar exemple)
  7. E36 mi-a venit si mie prima data in minte cand m-am gandit la subiectul asta, deja este destul de greu de gasit unul in stare buna si costa ceva raportat la preturile de acum cativa ani, deci pe termen lung probabil ar fi o "investitie" buna.
  8. Salut! Ne indreptam cu pasi destul de rapizi spre masinile electrice, asa ca m-am gandit ca ar fi interesanta o discutie de genul. Ce tip de BMW vechi aveti sau ati vrea sa aveti si cum il/l-ati utiliza? Ce model aveti si cum este? / Ce model va atrage cel mai tare?
  9. Era doar o parere. Dar din punct de vedere al fizicii, o masina mai mare si mai grea este cam greu sa fie mai dinamica decat una mai mica si mai usoara (dar nu doar asta sta la baza dinamicii). Eu nu zic ca masina nu se conduce bine, chiar merge excelent, dar cel putin gandirea bmw, mai ales in prezent, nu mai merge asa de mult in spre sportivitate, mai ales cu seria 5. Iarasi, poate gresesc, dar seria 7 si s-class dau tonul cand vine vorba de dotari, dupa seria 5 si tot asa. Iar cea mai mare parte a vanzarilor bmw sunt seria 3. (sunt statistici) Nu zic nicidecum ca seria 5 este mai prost decat seria 3 (si nu cred ca poate spune nimeni asta), spun doar ca masinile au scopuri diferite. Din nou, parerea mea.
  10. Cel mai frumos as merge pe e39, cel mai fiabil tot e39, dar pertotal cand ma gandesc la clasa asta nu ma gandesc neaparat la sportivitate si dinamica (ca in cazul seria 3), ci mai mult la comfort, dotari, spatiu, dar nici sa nu uiti ca esti intr-un bmw. Iar cel mai bine mi se pare ca le combina F10 (parerea mea). De ultimul model stiu cate ceva, dar nu am mers si nici macar nu am vazut unul de aproape, deci nu ma pot pronunta.
  11. Am un E-class 2012 in familie si, nu exagerez, cand iei o curba mai brusc, scartaie plasticele.
  12. Dar in comparatie cu ce sunt materialele la e90 mai proaste? In comparatile cu generatiile anterioare (unde sunt plasticele din partea de jos a consolei centrale zgariate praf la majoritatea e46?) sau cu alti producatori? Audi in vremea respectiva au facut doar un facelift, aveau aceleasi materiale din 2001. La F30 am inteles ca este vorba in comparatie cu E90 si sunt de acord ca sunt mai frumoase, dar in unele zone mai si trosnesc si nu te-ai astepta. Dar oricum sa nu uitam ca cel cu stea in frunte sta si mai rau.
  13. O sa raspund si eu, desi am mers doar cu 3 modele, respectiv e36, e46 si e90. E36 - un interior foarte bine asamblat, iti da senzatia de masina foarte rezistenta si iti da o anumita senzatie placuta neavand prea multa tehnologie. E46 - cred ca dintre seria 3 interiorul imi inspira cel mai mult a bmw, design-ul impreuna cu switch-urile geamurilor si butonul de avarii pe consola centrala, mi se pare cea mai buna pozitie (fiind nefumator). La fel si cruise controlul de pe volan. Pe langa asta deja putem discuta de DSC, care nu te lasa sa faci prea multe prostii fara sa vrei, combina destul de bine mersul unui bmw cu tehnologia, fara sa exagere prea mult cu ea, dar deja aici ajungem la e90. E90 - chiar si cu cu micile minusuri de la interior pentru care este criticat, dupa parerea mea ramane cel mai echilibrat seria 3, pastreaza in continuare feeling-ul bmw-urilor, combinat cu probabil cea mai buna tinuta de drum, nivelul de confort parca a crescut si are niste tehnologii surprinzatoare pentru anii respectivi. O masina care din punctul asta pot spune ca inca este actuala. F30 - am mers putin in dreapta unuia, deci nu pot spune prea multe despre el, un interior modern, placut, dar parca nu de aceeasi calitate ca in vremurile bune, mai confortabila decat e90, dar din punct de vedere al sportivitatii nu m-a impresionat. Daca ar fi sa aleg unul din ele, cred ca e90 este cel mai echilibrat, o masina cu care poti face si drumuri mai lungi, dar bineinteles cu placerea de a conduce un bmw.
  14. De aceea am intrebat care sunt punctele negative si cele pozitive, ca sa stim de ce alegi modelul x sau y, dar vad ca nimeni nu a detaliat putin votul, din pacate.
  15. Din pacate nu mai pot modifica, voi incerca sa contactez un moderator, nu mi-am dat seama la momentul respectiv de greseala.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.