Jump to content

Sorin_87

Members
  • Posts

    127
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    F10 LCI 520d 140KW

Recent Profile Visitors

2578 profile views

Sorin_87's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

13

Reputation

  1. Eu vad doar tabelul cu volantul. Orice link(cod piesa, tabel, etc) ma duce catre site-ul newtis, care e inchis. Mersi.
  2. Salut Vreau sa inlocuiesc ambreiajul la un F10 B47 si as dori sa ma ajutati cu un workshop manual(TIS), daca are cineva. Ma intereseaza cuplurile de strangere si codul piesei de centrare ambreiaj. Din pacate newtis a fost inchis. Multumesc anticipat.
  3. Salut Am schimbat amortizoarele(+flanse) fata la un F10 LCI, 2016, pe Sachs(314874 cod produs) si cand trec peste limitatoare de viteza se aude un sunet ciudat, ca un arc de care tragi si scartaie. Sunetul se aude doar peste limitatoare sau "valuri" mai adanci in astfalt. Mentionez ca modelul asta de Sachs e cu opritor si e mai scurt decat cel de la Bilstein (de ex). Nu e din arcul masinii ci din amortizor, am apasat pe ea si am facut proba "stetoscopului", iar sunetul vine din amortizor si nu din flansa. Piulita de prindere cu flansa a fost stransa cu pistol, dar nu cred ca a afectat asta. Stiu ca daca nu faci "initierea" lor inainte de montaj se aude un "fasait" dar nu acest scartait. Sa fie oare defect de fabricatie? A mai patit cineva? Multumesc
  4. Infractiune????In calitate de sofer tu cunosti Codul rutier??? Tu stii diferenta intre infractiune si contraventie la fel cum stii modul de functionare al acestui motor. Modificarile neomologate reprezinta contraventie si se sanctioneaza cu AMENDA si retinerea certificatului de inmatriculare pana la remedierea problemelor constatate. Dupa tine daca faci dpf off sau iti modifici evacuarea faci puscarie!!!! Nu am ce sa mai continui, tu ai oricum ideile tale fixe si nu ti le poate schimba nimeni. P.s am zis in ultimul post ca ma opresc cu scrisul pe acest subiect dar nu m-au lasat aberatiile tale. Acum chiar e ultimul. Dumuri bune.
  5. Asta se intampla cand vorbesti din filmulete de pe youtube facute de arabeti. Studiaza si practic nu doar teoretic. Nu are rost sa intru in polemica cu tine ca tu oricum "le stii pe toate". "Adica daca nu mergem tare pana la regim (pana.se incalzeste motorul) filtru se umple mai incet?? ..Si doar atat? Pai daca e doar atat, atata trebuia sa ne spuna astia de la BMW si alte marci..:" - aici se vede ca nu ai inteles nimic. Era vb doar de protejarea componentelor motorului in regim de EGR off. "@Sorin_87, sigur n-ai gaurit si DPFul (acolo, o gaurica mica, mica sa nu se cunoasca sau sa se vada..) dupa ce ai anulat EGR (sa fie motoru' curat), sa se incarce asa incet cum stie el!? Ia zi sincer, dar sincer. " - gaura mica e in alta parte la tine dar nu in DPF-ul meu. A fost dat jos, testat si paratestat, injectoare testate pe banc, compresie la motor, senzor presiune dif schimbat cu original, resetat parametrii pe exhaust, test turbina, teava curata cu EGR ON. Vrei sa mai enumar? EGR si racitor schimbate la reprezentanta pe rechemare (ca sa nu zici ca are o problema mecanica). Cu toate astea incarcarea e rapida in oras. Dc? Pentru ca din harta masinii ( si nu o spun eu ci "niste prosti" care au studiat si au facut peste 100k de softuri) inginerii ( pe care tu ii lauzi) au programat sa mearga cu amestec bogat in regim de turatii mici. Tot conform teoriei EGR-ul ar trebui sa se inchida la anumite turatii si ghici ce: pe diagnoza sta deschis. Toate "problemele" au aparut dupa ce m-a mancat undeva sa fac update de soft la reprezentanta in 2022. "Eu stiu ca functioneaza cu gaze nearse, dar tu zici de aer.. De unde aer ca daca ar fi aer nu s-ar mai strica niciodata!" - deduc ca habar n-ai cum functioneaza sistemul de recirculare a gazelor. Dupa teoria ta e un filtru in motor care selecteaza gazele nearse din camera de ardere si le mai baga o data??? Inchid aici aceasta conversatie si fiecare sa ia ce decizie considera ca e mai buna pentru masina lui.
  6. Eu zic ca la valoarea aia de oil ash value tu ai resetat counter-ul de la DPF. In mod normal ar trebui sa ai o informare permanenta ( ca eroare) ca s-a depasit numarul de km al dpf-ului (counter-ul e setat la 250k km). Il poti vedea si cu BimmerLink la DPF ai " DPF remaining km". Din proprie experienta iti zic ca problema este de la EGR(daca counter-ul nu este resetat). Aceeasi situatie am avut-o si eu (la un B47), am rezolvat-o cu soft de EGR off. Masina se comporta f bine, raspunde mai rapid, intervalul de regenerare a crescut considerabil (undeva la 7-800 km extraurban, de la 250km cat era inainte). In momentul in care scoti mufa de la debitmetru EGR-ul este off, de aici si incarcarea mai lenta a DPF-ului. ECU merge cu niste valori prestabilite de aer si inchide EGR-ul. P.S1 : Cu EGR off nu mai ai aceste probleme, motorul este si mai silentios. Singura "grija" este sa nu o fortezi pana se ridica temperatura la ulei(iarna se va ridica un pic mai greu). P.S2: nu e cazul sa te gandesti la curatarea dpf-ului avand in vedere valorile ok de la presiunea dif. In orice caz singura metoda recomandata este cea cu aer cald, exclus solutii chimice, la Odorheiu Secuiesc. Bafta.
  7. Injector bulangiu la rece. Incearca sa vezi valorile injectoarelor cand pornesti masina, daca au valori peste 1.5 ,atunci de acolo e problema.
  8. Furtunul de vaccum de la racitorul de gaze sau de la egr? Eu am B47, sunt colegul de care zicea Gelu mai sus, si cu Maf scos(egr trecand in off) am ajuns in 700km cu 23gr incarcare si consum de 5.1 extraurban(nu am vazut consumul asta de cand am masina - 50k km) si nu am vaccum la egr(e electric). Media mea de km pe regenerari e undeva la 350km(cu maf cuplat). Dupa ce am mers 700km fara Maf vad ca acum merge un pic mai bine si cu el cuplat. Egr-ul ajuta, intr-adevar, motorul sa se incalzeasca mai repede. Cu maf-ul scos se incalzeste un pic mai greu, dar temperatura pe evacuare e mai mica si temperatura uleiului nu depaseste 80 de grade oricand as calca-o. Ce am observat e ca la viteza constanta si turatie undeva intre 2000-2300rpm EGR-ul se duce undeva la 80% ceea ce mi se pare f mult. Asta ma face sa cred ca soft-ul e facut sa mearga cu mai multe gaze la turatii pana in 2500rpm(posibil sa nu pateasca BMW ce a patit Audi cu Dieselgate).
  9. Salut Se poate inlocuia fulia simpla a alternatorului de la un F10 B47(alternator Valeo) cu cea cu ambreiaj??daca da, imi puteti da si un cod. Multumesc
  10. Multumesc pentru sugestie. E plauzibil ceea ce spui tu. Da, pe piatra cubica face foarte des. Te referi la plafoniera din spate?
  11. Salut La un F10 LCI-520d am un zgomot care ma seaca de la trapa. Apare doar cand se incalzeste afara sau sta mai mult in soare si se aude la denivelari(in special pe piatra cubica) ca o pocnitura (ca si cum ai lovi cu degetul in luneta spate sau caroserie). Zgomotul pare sa vina din spatele trapei, dar nu reusesc sa ii dau de cap. Am uns sinele, mecanismele, dat cu silicon chederul si degeaba. Zici ca e un chinez acolo care da cu un ciocanel in caroserie. Orice sugestie e binevenita, mai ales ca vine vara.
  12. Salut E normal sa stea tot timpul grilele de aer din fata radiotoarelor, tot timpul ridicate? Nu am eroare pe Ista, grilele se inchid la oprirea motorului si se deschid la cateva secunde dupa pornire. Cred ca pentru eficienta motorului ar trebui sa stea inchise, mai ales acum in sezonul rece. Ce ar trebui sa verific? E vreo setare ca sa stea asa tot timpul? Ms
  13. Injectorul 4 e "pa". Schimba-l cat mai repede. In ceea ce priveste sacadarea eu banui EGR-ul+clapeta de acceleratie. Vezi ca e un tutorial pe youtube cum sa resetezi clapeta de acceleratie. O sa ai surpriza sa observi cat de bine raspunde la pedala dupa resetare si ca nu mai ai acele intreruperi. Cauza: mersul in oras. Se pare ca un stage 1(facut profi) ar rezolva problema: se modifica valorile egr si driver wish(care influenteaza clapeta de acceleratie).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.