Asta se intampla cand vorbesti din filmulete de pe youtube facute de arabeti. Studiaza si practic nu doar teoretic. Nu are rost sa intru in polemica cu tine ca tu oricum "le stii pe toate".
"Adica daca nu mergem tare pana la regim (pana.se incalzeste motorul) filtru se umple mai incet?? ..Si doar atat? Pai daca e doar atat, atata trebuia sa ne spuna astia de la BMW si alte marci..:" - aici se vede ca nu ai inteles nimic. Era vb doar de protejarea componentelor motorului in regim de EGR off.
"@Sorin_87, sigur n-ai gaurit si DPFul (acolo, o gaurica mica, mica sa nu se cunoasca sau sa se vada..) dupa ce ai anulat EGR (sa fie motoru' curat), sa se incarce asa incet cum stie el!? Ia zi sincer, dar sincer. " - gaura mica e in alta parte la tine dar nu in DPF-ul meu. A fost dat jos, testat si paratestat, injectoare testate pe banc, compresie la motor, senzor presiune dif schimbat cu original, resetat parametrii pe exhaust, test turbina, teava curata cu EGR ON. Vrei sa mai enumar? EGR si racitor schimbate la reprezentanta pe rechemare (ca sa nu zici ca are o problema mecanica). Cu toate astea incarcarea e rapida in oras. Dc? Pentru ca din harta masinii ( si nu o spun eu ci "niste prosti" care au studiat si au facut peste 100k de softuri) inginerii ( pe care tu ii lauzi) au programat sa mearga cu amestec bogat in regim de turatii mici. Tot conform teoriei EGR-ul ar trebui sa se inchida la anumite turatii si ghici ce: pe diagnoza sta deschis. Toate "problemele" au aparut dupa ce m-a mancat undeva sa fac update de soft la reprezentanta in 2022.
"Eu stiu ca functioneaza cu gaze nearse, dar tu zici de aer.. De unde aer ca daca ar fi aer nu s-ar mai strica niciodata!" - deduc ca habar n-ai cum functioneaza sistemul de recirculare a gazelor. Dupa teoria ta e un filtru in motor care selecteaza gazele nearse din camera de ardere si le mai baga o data???
Inchid aici aceasta conversatie si fiecare sa ia ce decizie considera ca e mai buna pentru masina lui.