Jump to content

recomandare ulei cutie pentru 735i 2003, motor N62B36


ak_47

Recommended Posts

apare trans failsafe mode sau ceva de genul. dar cand apare asta de cele mai multe ori e cam tarziu.

Redline gasesti si in ROmania, daca nu, cum am scris acolo. reprezentata hyundai ai pe toate drumurile si e sigur mai ieftin uleiul ca la BMW, sau ai acolo adresa de service autorizat ZF, au si ulei, iti fac si schimbul si tot ce vrei, in Germania cel putin au preturi absolut decente ZF, mult sub preturile de stealership..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

apare trans failsafe mode sau ceva de genul. dar cand apare asta de cele mai multe ori e cam tarziu.

Redline gasesti si in ROmania, daca nu, cum am scris acolo. reprezentata hyundai ai pe toate drumurile si e sigur mai ieftin uleiul ca la BMW, sau ai acolo adresa de service autorizat ZF, au si ulei, iti fac si schimbul si tot ce vrei, in Germania cel putin au preturi absolut decente ZF, mult sub preturile de stealership..

 

am gasit ulei vaico sau febi in romania . Nu e bun ?

Link to comment
Share on other sites

"mersi , ma interesa ceva mai simplu , sa cumpar din romania (nevoie urgenta), ceva mai cunoscut si ieftin."

 

Vrei sa faci economie la ulei cva? De ce va luati seria 7 daca vreti sa faceti economie? Eu am schimbat uleiul din cutie si am luat de la BMW ulei original( e scump dar e sigur).

Link to comment
Share on other sites

eu de uleiurile alea nu stiu nimic, daca au ei certificat ca merg la cutia ta, da-i bataie..

nu stiam ca vaico si febi fac uleiuri, stiu ca fac numai kitul de garnitura, filtru.

L.E.

Florian, preturile de la BMW sunt pur si simplu furt pe fata. E Stai linistit ca americanii si nemtii care cumpara F01 nou au ei bani de un schimb de ulei la BMW, dar tot nu o fac, ca pur si simplu nu vor sa plateasca cvadruplu un kil de ulei banal daor ca are part. no de bmw..

un pret normal e undeva la 10 euro/l maxim, nu 40..

Uleiul nu e facut de ei, nu au monopol,pur si simplu nu sunt transparenti in oferirea informatiei asupra tipului de ulei si profita la maxim de asta.

LAsa ca vine directiva aia europeana si se termina cu magariile astea, sa vedem din ce mai traiesc si sa vezi cum o sa mearga toata lumea la coltul blocului..

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

"mersi , ma interesa ceva mai simplu , sa cumpar din romania (nevoie urgenta), ceva mai cunoscut si ieftin."

 

Vrei sa faci economie la ulei cva? De ce va luati seria 7 daca vreti sa faceti economie? Eu am schimbat uleiul din cutie si am luat de la BMW ulei original( e scump dar e sigur).

 

 

 

Te rog lasa asta cu luat de la bmw, mers la reprezentanta. Am auzit prieteni care au fost la revizie la bmw, si l-au mintit ca i-au schimbat uleiul , avea acelasi ulei in motor. Cand pronunta unii reprezentanta zici ca vorbesc de Dumnezeu.

 

Nu vreau sa fiu ars la bani de niste hoti, si nu vreau sa merg la nici o reprezentanta din principiu .

Pe banii mei vreau sa fiu de fata cand se umbla la masina mea. Aici nu merge pe incredere sau ca uleiul e din reprezentanta sau nu.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

 

Vrei sa faci economie la ulei cva? De ce va luati seria 7 daca vreti sa faceti economie? Eu am schimbat uleiul din cutie si am luat de la BMW ulei original( e scump dar e sigur).

 

exagerezi. daca uleiul respecta caracteristicile impuse se poate substitui.

si nu stiu de ce spui ca este scump atata timp cat iti permiti. :p

 

- la motor ce ulei folosesti LL04 sau castrol?

- zeama de parbriz folosesti doar de la reprezentanta?:popcorn:

 

p.s.

1.astia cu seria 7 fac economie la bani nu la ulei. :laugh:

2.eu...mi-am reparat cutia,(am schimbat si uleiul, care nu l-am luat de la reprezentanta) nu cu 1200-1500 euro cum au facut altii, ci cu mult mai putin..si garantie 1 an. :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

exagerezi. daca uleiul respecta caracteristicile impuse se poate substitui.

si nu stiu de ce spui ca este scump atata timp cat iti permiti. :p

 

- la motor ce ulei folosesti LL04 sau castrol?

- zeama de parbriz folosesti doar de la reprezentanta?:popcorn:

 

p.s.

1.astia cu seria 7 fac economie la bani nu la ulei. :laugh:

2.eu...mi-am reparat cutia,(am schimbat si uleiul, care nu l-am luat de la reprezentanta) nu cu 1200-1500 euro cum au facut altii, ci cu mult mai putin..si garantie 1 an. :yahoo:

 

El considera ca , ca sa nu fac economie si sa dovedesc ca-mi permit masina , trebuie sa ma pacaleasca aia de la reprezentanta. Daca faci banii cinstit , si nu-i primesti degeaba de la taticu, te gandesti si la economie. De ce sa platesc mai mult pentru acelasi produs.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Se intelege ce vreau sa zic. Majoritatea sufera de a8, a6, seria 7, 5 sau nu mai stiu ce si cand vine vorba de piese cauta ce e mai ieftin. Cum am vazut in multe cazuri si la mecanic a venit un "BOSS ca asa se si exprima lumea mai nou" cu seria 7 si vroia sa schimbe placutele(dar "asa mai ieftin" este expresia pe care o folosesc majoritatea).
Link to comment
Share on other sites

Se intelege ce vreau sa zic. Majoritatea sufera de a8, a6, seria 7, 5 sau nu mai stiu ce si cand vine vorba de piese cauta ce e mai ieftin. Cum am vazut in multe cazuri si la mecanic a venit un "BOSS ca asa se si exprima lumea mai nou" cu seria 7 si vroia sa schimbe placutele(dar "asa mai ieftin" este expresia pe care o folosesc majoritatea).

 

 

aici m-ai prins! eu chiar "sufar" de seria 7. :flowers:

dar cum nu imi permit intretinerea unuia mai nou...raman la un model mai vechi.

 

p.s.

- unele piese sunt mai ieftine in reprezentanta. uleiul pentru cutie este exagerat: in germania este la jumatate pret, poate chiar mai putin. producatorul zf sau gm iti ofera alternative la uleiul din cutie.

- o masina iesita din garantie...nu prea se prea merita revizionata la reprezentanta. sa fim seriosi...in romania sunt mari preturile fata de tarile vestice.

Link to comment
Share on other sites

Se intelege ce vreau sa zic. Majoritatea sufera de a8, a6, seria 7, 5 sau nu mai stiu ce si cand vine vorba de piese cauta ce e mai ieftin. Cum am vazut in multe cazuri si la mecanic a venit un "BOSS ca asa se si exprima lumea mai nou" cu seria 7 si vroia sa schimbe placutele(dar "asa mai ieftin" este expresia pe care o folosesc majoritatea).

Exista si cazuri din astea, dar asta nu inseamna ca trebuie sa apari si sa dai cu pietre ca omul nu are bani sa o duca la reprezentanta.

Nici eu nu o duc la reprezentanta,nu din lipsa de bani, ci pur si simplu nu imi convine cand cineva ma fura pe fata si imi cere 30 de mil ptr un schimb de ulei si filtre. Pun exact aceleasi filtre si acelasi ulei cu 10 milioane.

Link to comment
Share on other sites

sunt multe de discutat aici, o reprezentanta BMW nu e nici macar echipata corespunzator sa faca schimb total de ulei in cutie de vreme ce neaga necesitatea. Si nu e treaba de Romania, oriunde in Europa.

Ai sanse reale ca intr-un service normal, sau unul specializat pe cutii automate sa aibe echipamentul necesar (pompa de flush) sa fac schimb complet al uleiului, nu numai ce se scurge pe la baie.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

i-am pus ulei original bmw Shell 1374.5 (parca) , si filtru SCT germany (scria pe el)

a intrat 5.2 litri de ulei , uleiul vechi era aproape negru. (restul de ulei a ramas in torque converter pana la 9 litri si ceva)

Faptul ca nu mirosea a ambreiaj (uleiul), e un lucru bun. Cand miroase are uzura mare cutia. (asta a zis mecanicul).

Oricum despre cutie am o impresie buna din moment ce s-a pus pe bentley mai tarziu si pe alte marci consacrate .

Sa fie seria 7 un cobai ?

 

 

6HP26

Two-wheel drive version:

 

[edit]6HP26A

Four-wheel drive version used in Audi, Volkswagen Passenger Cars and Bentley marques of the Volkswagen Group:

 

[edit]

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

ZF are un acord special cu BMW, cele mai noi chestii la ei se duc prima data.

BMW se implica indirect in dezvoltarea cutiilor ZF, prin cerinte de proiectare pentru generatiile viitoare de masini..

LA seria 7 intodeauna a beneficiat de cele mai noi generatii de cutii, si in plus si de versiuni mai speciale, chiar pe motorizari comune cu 5..

Ca sa iti dau un exemplu prima cutie automata in 5 trepte cu soft adaptiv a fost pe e32, apoi a fost introdusa la vreo 2 ani distanta si pe seria 5.

UN alt exemplu e 730D, care a avut cutia lui separata fata de 530D (530D catastrofa din punctul asta de vedere, cutia prea slaba pentru cuplu, vorbesc de e39 in special), 730D , desi are acelasi motor, a avut un model superior, si nu au existat probleme deosebite.

Asa ca din punctul asta de vedere da, a fost un cobai, dar in sensul bun al cuvantului.. :)

Link to comment
Share on other sites

ZF are un acord special cu BMW, cele mai noi chestii la ei se duc prima data.

BMW se implica indirect in dezvoltarea cutiilor ZF, prin cerinte de proiectare pentru generatiile viitoare de masini..

LA seria 7 intodeauna a beneficiat de cele mai noi generatii de cutii, si in plus si de versiuni mai speciale, chiar pe motorizari comune cu 5..

Ca sa iti dau un exemplu prima cutie automata in 5 trepte cu soft adaptiv a fost pe e32, apoi a fost introdusa la vreo 2 ani distanta si pe seria 5.

UN alt exemplu e 730D, care a avut cutia lui separata fata de 530D (530D catastrofa din punctul asta de vedere, cutia prea slaba pentru cuplu, vorbesc de e39 in special), 730D , desi are acelasi motor, a avut un model superior, si nu au existat probleme deosebite.

Asa ca din punctul asta de vedere da, a fost un cobai, dar in sensul bun al cuvantului.. :)

 

interesant acest aspect cu legatura BMW cu ZF.

 

tinand cont ca nu am schimbat tot uleiul (vreo cativa litri ramasi in torque converter) .

Cati km ar trebui sa fac cu acest ulei . 100.000 km e prea mult ?

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

ZF recomanda schimbul intre 80-120k km, in fucntie de stil de condus, tip de trafic etc..

deci 80k ar cam fi..

Poti repeta schimbul dupa cateva mii de km , (sa il mai plimbe si sa mai mestece uleiul asta nou, mai curat pe ici pe colo) sa ai un procent mai mare de ulei nou..

Tu esti in Bucuresti parca, ai cel putin 3 service-uri specializate cu pompa de flush care pot face schimb total de ulei..

Link to comment
Share on other sites

ZF recomanda schimbul intre 80-120k km, in fucntie de stil de condus, tip de trafic etc..

deci 80k ar cam fi..

Poti repeta schimbul dupa cateva mii de km , (sa il mai plimbe si sa mai mestece uleiul asta nou, mai curat pe ici pe colo) sa ai un procent mai mare de ulei nou..

Tu esti in Bucuresti parca, ai cel putin 3 service-uri specializate cu pompa de flush care pot face schimb total de ulei..

 

l-a schimbat tata socru thumbsup.png specializat in cutii automate, a bagat cu o pompa la buson jos , cu motorul pornit , pana cand a inceput sa dea afara. (ceva de genul).

E cam scump uleiul asta si filtrul (vreo 10 mil) sa l schimb iar peste cateva mii.

Mai am de facut una alta la masina.

Link to comment
Share on other sites

paoti folosi si alt ulei mai rezonabil la pret..Valvoline Max life , Titan, Redline D4 ATF(asta nu cred ca gasesti usor) , si mai sunt cateva..

Sunt niste masinute automate de flush, care se conecteaza pe furtunele dintre cutie si radiator.. si folosesc presiune sa recircule tot. Arata la fel cu masinutele alea automate de inlocuit freon si ulei in compresoarele de clima . daca ai vazut prin service-uri.

 

 

am scris aici un articol in care am adunat tot ce inseamna informatie oficiala despre cutiile ZF pe BMW, diverse tabelase cu uleiuri si ce informatie autorizata am mai putut gasi, in special legata de mitul ala cu "lifetime : .. :)

sunt acolo si cateva link-uri cu astfel de masinute, ceva service-uri din tara etc..

 

http://www.bmwclub.r...-intretinere-r9

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.