Jump to content

problema cu trapa panoramica la E53


Recommended Posts

Salut,

 

 

Pornesc prin a va descrie cateva probleme legata de trapa panoramica la un X5- E53 3.0i 2004.

Acum cateva saptamani, dupa ce nu a facut nicio figura niciodata, desi se aude un zgomot la deschidere un fel de carait (se aude dinspre motoras) nu se mai inchidea pe ultima treime de cursa. Dupa cateva incercari s-a inchis. Acum cateva zile tot asa, nu se mai inchidea. Astazi am incercat sa deschid ambele geamuri in sus dar, surpriza, la inchidere, efectuau aproape toata cursa pana la a se inchide dar reveneau in pozitia deschis. Pana la urma urmei a dat sa se inchida aproape de tot, dar geamul din spate era stramb in sensul pe stanga spate era inchis, dar pe dreapta spate ramanea in sus.

 

Care ar putea fi rezolvarea? am auzit si varianta cu reset-ul dar cineva propunea desfacerea motoraselor si curatarea lor.

 

Are cineva si o alta parere?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

WD 40 spay curatare si ungere

 

 

multa rabdare,

deschizi de tot trapa

daca simti ca merge greu atunci opresti imediat trapa

dai cu spray (ar fi bine sa fie cu prelungire la pulverizator WD 40)si dai pe melc

 

pas cu pas ungi toata zona accesibila si chiar marginile de la ambele geamuri de la pnoramic si faci un dute vino pe zone scurte ca sa ajunga wd pe toata zona

 

am deblocat asa o trapa de X5

 

ca sa nu mai patesti asta in fiecare an trebuie unsa cu WD 40 pt ca la noi asta e PRAF :frantics:

 

succes si nu uita sa zici ce ai reusit :popcorn:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

WD 40 spay curatare si ungere

 

 

multa rabdare,

deschizi de tot trapa

daca simti ca merge greu atunci opresti imediat trapa

dai cu spray (ar fi bine sa fie cu prelungire la pulverizator WD 40)si dai pe melc

 

pas cu pas ungi toata zona accesibila si chiar marginile de la ambele geamuri de la pnoramic si faci un dute vino pe zone scurte ca sa ajunga wd pe toata zona

 

am deblocat asa o trapa de X5

 

ca sa nu mai patesti asta in fiecare an trebuie unsa cu WD 40 pt ca la noi asta e PRAF :frantics:

 

succes si nu uita sa zici ce ai reusit :popcorn:

 

 

MULTUMESC!

 

Sper sa fie ok si sa se rezolve, astia la bmw mi-au dat un deviz de vreo 30 milioane ca cica tre sa schimb tot sistemul, motorase, etc, dar trebuie si ei sa traiasca din ceva. O sa-mi fac curaj sa mai incerc in timp ce e vreme frumoasa sa nu cumva sa raman cu ea deschisa si sa inceapa ploaia. Am inteles ca exista undeva un locas unde se baga cheia aia speciala dar nu stiu unde se afla locul respectiv. Banuiesc ca sub panoul de comanda de pe plafon, dar nu stiu cum se demonteaza....

Link to comment
Share on other sites

MULTUMESC!

 

Sper sa fie ok si sa se rezolve, astia la bmw mi-au dat un deviz de vreo 30 milioane ca cica tre sa schimb tot sistemul, motorase, etc, dar trebuie si ei sa traiasca din ceva. O sa-mi fac curaj sa mai incerc in timp ce e vreme frumoasa sa nu cumva sa raman cu ea deschisa si sa inceapa ploaia. Am inteles ca exista undeva un locas unde se baga cheia aia speciala dar nu stiu unde se afla locul respectiv. Banuiesc ca sub panoul de comanda de pe plafon, dar nu stiu cum se demonteaza....

 

 

da acolos e baga un imbus de 4 sau 5 nu mai stiu sigur

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca exista undeva un locas unde se baga cheia aia speciala dar nu stiu unde se afla locul respectiv. Banuiesc ca sub panoul de comanda de pe plafon, dar nu stiu cum se demonteaza....

Ti-am atasat procedura pt E90, ar trebui sa fie similara si la tine.

post-23360-0-13907100-1303072221_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

da acolos e baga un imbus de 4 sau 5 nu mai stiu sigur

10nx

 

Ti-am atasat procedura pt E90, ar trebui sa fie similara si la tine.

am fost la bav pt chestia asta, si evident am lasat 130 ron+benzina pana in otopeni

 

Bine ca stiu acum cum se face:D

 

 

10nx

 

Ti-am atasat procedura pt E90, ar trebui sa fie similara si la tine.

 

 

10nx

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Am si eu aceasi problema pe un bmw x5 facelift 2006, trapa merge fara nici o problema in afara de atunci cand trebuie sa o inchid, chiar cand sa ajunga in pozitia finala se ridica din nou la maxim. Ar trebui sa o demontez sau doar dand cu acel spray ar trebui sa fie suficient?
Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceasi problema pe un bmw x5 facelift 2006, trapa merge fara nici o problema in afara de atunci cand trebuie sa o inchid, chiar cand sa ajunga in pozitia finala se ridica din nou la maxim. Ar trebui sa o demontez sau doar dand cu acel spray ar trebui sa fie suficient?

 

asa mai imi face si mie cateodata la e60. eu ii dau reset din tester si isi revine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.