Jump to content

nu mai baga rece...


Krebs

Recommended Posts

freonul l-am schimbat acum 8 luni , deci ar fi relativ nou (poate prost,turcesc) , cand pornesc ac-ul nu ar trebui sa porneasca si ventilatorul de pe radiatorul de clima ?! sau daca nu are freon nu merge nici compresorul si nici ventilatorul..?!

 

o fi ventilatorul de vina?! ca am vazut ca nu se invarte nici pic.

 

sau o fi dus compresorul si nu mai cupleaza..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

electroventilatorul porneste la o anumita presiune din instalatia de clima

este un senzor care da comanda de pornire pe treapta 1 sau 2 in functie de presiunea existenta in instalatie

daca alae defect nu porneste electroventilatorul

mai poate fi arsa siguranta de la electroventilator sau compresorul nu functioneaza sau electroventilator defect

 

uite aici link de la topicul deschis de XXL http://www.bmwclub.ro/forums/topic/78446-urgent-caut-modul-ventilator-e46-nfl-m43tu/page__view__findpost__p__1107589

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

cred ca e freonul,il pierde pe undeva,daca n-are freon nu pleaca compresorul iar daca ai freon dar insuficient nu pleaca ventilatorul..cel putin asa a fost la a mea,am incarcat si e totul ok. du-te si matale la niste unii care au aparat d-ala jmecher, de-ti zice daca e circuitul fisurat si iti baga si solutie de contrast..
Link to comment
Share on other sites

cred ca e freonul,il pierde pe undeva,daca n-are freon nu pleaca compresorul iar daca ai freon dar insuficient nu pleaca ventilatorul..cel putin asa a fost la a mea,am incarcat si e totul ok. du-te si matale la niste unii care au aparat d-ala jmecher, de-ti zice daca e circuitul fisurat si iti baga si solutie de contrast..

 

pai ultima oara ,cand l-am schimbat p-ala original (freonul), avea deja 5 ani si din cei 600g mai avea doar 300 si facea rece mai greu , dar facea, acum dupa nici 8 luni , nu mai face frig deloc...mi-a verificat si instalatia prin vaccum si a iesit perfect.

 

poate o fi fost prost freonul totusi..

 

sau poate e defect senzorul care citeste presiunea feronului ,apropo , unde e acesta ?! :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

electroventilatorul porneste la o anumita presiune din instalatia de clima

este un senzor care da comanda de pornire pe treapta 1 sau 2 in functie de presiunea existenta in instalatie

daca alae defect nu porneste electroventilatorul

mai poate fi arsa siguranta de la electroventilator sau compresorul nu functioneaza sau electroventilator defect

 

uite aici link de la topicul deschis de XXL http://www.bmwclub.r...ost__p__1107589

 

am inteles ca e o siguranta de 30A , stie cineva ce numar e in panoul de sigurante ?! :)

 

 

 

merci domnu' , pt link ! ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

maine ma uit, oricum , am inteles ca e aiurea sa fie siguranta, ca mai repede e ventilatorul care arde siguranta

 

 

cred ca e freonul,il pierde pe undeva,daca n-are freon nu pleaca compresorul iar daca ai freon dar insuficient nu pleaca ventilatorul..cel putin asa a fost la a mea,am incarcat si e totul ok. du-te si matale la niste unii care au aparat d-ala jmecher, de-ti zice daca e circuitul fisurat si iti baga si solutie de contrast..

 

merci pt sugestie thumbsup.png !

 

eu banuiesc freonul...sau poate senzorul de presiune din instalatia freon , apropo , are cineva idee unde vine asta

 

cate ceva despre clima

 

http://www.bmwtech.r...e%20Control.pdf

 

 

senzorul asta ce face ?! :)

 

solar sensor..

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=64_1085&hg=64&fg=45

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

eu am murit azi de cald, la 18 grade...

 

iar cu geamu de deschis nu pot..

 

eu cred totusi ca e din freon..

eu zic sa nu fie din freon

ca inseamna ca pierzi pe undeva

adica ori radiator clima ori conducte ori aerotema

oricare din variante te cost maimult decat senzorul de presiune

Link to comment
Share on other sites

ce treaba are aeroterma cu pierdutul , ca ala doar invarte aerul ?!

in fine , ala maine o sa faca vacum pe instalatie si zice daca e cu pierderi..

oricum , mi se pare dubios sa fie cu pierderi, masina n-a fost lovita in viata ei si nici nu stiu cum ar putea sa fie radiatorul , cand el este dupa cel de apa ,deci protejat maxim ,conductele nu au fost atinse..

mda, o fi senzorul de presiune ,cine stie

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca e de apa acel radiator mic (Gen pt caldura) :)

 

 

singurul radiator AC e cel din fata...sunt aproape convins

 

daca nu e asa poate imi pui o schita/poza ceva sa stiu si eu , ca nu am mai auzit..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.