Jump to content

Recommended Posts

Salut!

 

Am o teorie pe care as vrea sa o verific cu voi....eu nu sunt mecanic, deci nu va asteptati la prea multe de la mine. daaaahh..<_<

Motorul meu, un M44B19, are o problema la pornire. Primele 30-40 de secunde dupa pornire are un ralanti instabil.

Diagnoza a spus ca senzorul de ax cu came e belit (ceva cu phase). Schimbat senzor ax cu came....:)

Lasam la o parte bujii, compresie, bobina inductie, sonda lambda, furtune vacuum, fise bujii, PCV etc....

Este posibil ca problema mea sa fie din cauza distributiei?

Ma gandesc la tensionator care poate ca nu functioneaza bine (nu e la capat de cursa?) din cauza presiunii uleiului (care presiune nu e imediat dupa pornire in parametri optimi)

Sau poate distributia nu e "la punct"?

Voi ce spuneti?

PS

Un alt lucru ciudat: la 5500 imi taia alimentarea(sau misfire?) si nu trecea de 5500 nici cu popa.

Acum, dupa schimbarea senzorului de ax cu came, trece de 5500 dar tot are mici intreruperi.

Link to comment
Share on other sites

Roco, daca te referi la pompa de benzina, da am verificat si au acelasi cod.

Calin, regulatorul de presiune in rampa nu l-am verificat, nici injectoarele. Urmeaza.

Apropo, cum se verifica regulatorul? La injectoare in afara de curatare si schimbare o-ring-uri se mai poate face ceva?

Link to comment
Share on other sites

am mai auzit de o chestie, nu stiu cat e de reala. Lantul in timp poate fi un pic intins, alungit, . Nu vorbesc aici ca e sarit de pe pozitie si cu un dinte macar, ci doar alungit putin, spatiile dintre zale , astfel incat nu mai calca chiar perfect, dar suficient sa creeze astfel de probleme. Relativ greu de verificat, dat jos si masurat, dar daca il dai jos mai bine il schimbi naibii ca e doi fata de cata munca e..

 

 

.

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Cristi parca mergi pe urmele mele .Si eu am relantiul intabil la pornire dupa care dispare .Eu am schimbat distributia tot asa babuiam si eu ceva dar nu a fost de acolo.Distributia e pusa la punct dupa carte doar daca nu e voalanta pusa bine dar nu cred ca ai cum .Acum banuiesc regulatorul de presiune din rampa ca a inceput sa faca figuri la pornire si regulatorul de relanti.Banuiesc ca e ceva combinat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ai verificat regulatorul?

sonda lambda. da niste erori nebune aleatorii...se regasesc in tot ce ati scris mai sus.

la testere nu o vede decat daca face corectia sau nu. deci daca face o oarecare corectie, nu o da eroare, daca nu face o da defecta.de cele mai multe ori, pana sa crape, aceasta sonda genereaza tot felul de necazuri

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.