Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

Consum mare 318i E46


Recommended Posts

am schimbat uleiul si filtru de ulei am pus castrol 10W40 A3/B4, masina abia avusese schimbul facut, de diagnoza am facut singur ca am niste testere proprii si nu a gasit nimic. nu am gasit la nimeni un debitmetru cu care sa il inlocuiesc sa vad ce se intampla. toate testele de noxe au iesit in valorile date de fabricant.
Link to comment
Share on other sites

conteaza mult si orele la care circuli...

 

daca mergi cu masina dimineata/dupa-amiaza, cand e f.rar sa ii dai a 3-a, si mergi bara la bara, poate fi normal sa consume atat...

 

totusi nu prea cred ca e in regula un consum de peste 15% in Bucuresti... :scratchchin:

 

bujiile cand au fost schimbate ?

Link to comment
Share on other sites

Toate cele spuse mai sus pot fi posibile cauze ale consumului, la care adaug:

- bulb de apa care transmite temperatura lichidului de racire la ECU - am patit-o si intradevar, consumul creste simtitor, dar gazele miros tot timpul a benzina - amestec f bogat

- racord de cauciuc fisurat intre corpul de acceleratie si debidmetru de aer - trage aer fals => performante proaste, consum crescut (efectul cangur - da in nas cand pleci de pe loc)

 

Posteaza te rog si rezolvarea !

Link to comment
Share on other sites

la service si mie mi-au zis ca e bun debitmetrul la fostul E46 318i, asa ca nu te lua dupa ei. Incearca cu un debitmetru de la alt coleg si vezi daca observi vreo schimbare...alte simptome mai are? Ti se pare ca trage greu sau ca nu trage liniar?

 

De ce ai pus 10W40? nu e uleiul indicat pentru motorul tau.

Link to comment
Share on other sites

 

- bulb de apa care transmite temperatura lichidului de racire la ECU - am patit-o si intradevar, consumul creste simtitor, dar gazele miros tot timpul a benzina - amestec f bogat

 

 

Posteaza te rog si rezolvarea !

Care este acest "bulb", ca azi dimineata mi-a pornit la a treia cheie , cu pedala de acceleratie apasata.... :angry2:

Edited by "ZIGZAG"
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de tempratura al apei. De obicei sunt 2: unu duce informatia la ECU, celalalt la ceasul din bord. Se afla pe blocul motor pe partea cu admisia. La motoarele M43 am vazut ca ar fi doar unu singur cu 4 fire

 

LE: denumirea de bulb de apa e mai "din popor", scuze de ambiguitati.

Edited by kinez
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de tempratura al apei. De obicei sunt 2: unu duce informatia la ECU, celalalt la ceasul din bord. Se afla pe blocul motor pe partea cu admisia. La motoarele M43 am vazut ca ar fi doar unu singur cu 4 fire

 

LE: denumirea de bulb de apa e mai "din popor", scuze de ambiguitati.

Eu am gasit doar unul, pe furtunul de retur al radiatorului.

Edited by "ZIGZAG"
Link to comment
Share on other sites

ala este senzorul de temperatura si da eroare pe tester daca este defect.

 

nu cred ca de la el are consumul crescut.

Nu mai inteleg nimic.... Alt senzor de temperatura mai exista?

Atunci, ce se intampla daca este stricat senzorul ala?, poate afecta pornirea la rece?

Edited by "ZIGZAG"
Link to comment
Share on other sites

pai de aia l-am rugat sa puna link :rolleyes:

 

Aici piesa 13. Nu orice senzor da eroare pe tester daca nu mai da semnal corect. Un senzor de temperatura e un termistor care lasa sa treaca mai putin curent prin el atunci cand este incalzit. Este un dispozitiv inert care in timp isi poate pierde din caracteristici. Atunci cand nu mai exista circuit inchis cu senzorul, da, va aparea o eroare. Un exemplu asemanator este sonda Lambda care in timp si dupa un anumit nr de km devine lenta si da citiri eronate fara sa apara erori pe diagnoza. Tine cont ca motorul care e pe masina asta, care chiar daca e din 98, s-a pus si pe E36 pe la inceputul lui 93 si electronica de pe ele (ECU) este destul de primitiva. S-au adus cateva modificari admisiei dar in mare motorul e acelasi. Eu motorul asta l-am avut pe cabrio E36 din 96 si acel senzor era in locul aratat mai sus doar ca era cu 4 fire iar cel de pe furtunul de retur nu exista.

Sincer, n-am verificat, insa nu cred ca diagnoza va arata -40 grade daca nu va primi semnal de la senzorul de temperatura al apei. Stiu ca asa apare pe display-ul temperaturii de afara daca nu e conectat senzorul din bara, insa nu cred ca e o regula. Spor la diagnostic in continuare, sper sa-ti gasesti buba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.