Jump to content

E91 2.0d M359


mmneg

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Azi a primit nuca schimbator noua si capacul consolei centrale dinspre pasagerii spate.

Ambele piese aratau groaznic si vroiam sa le schimb de cand am cumparat masina.

 

Capacul are o mica diferenta de culoare, probabil din cauza vechimii si a murdariei.

 

http://s8.postimg.org/kppz7f5ad/Photo_07_11_2014_10_43_35.jpg

 

http://s8.postimg.org/vql4cfxj9/Photo_07_11_2014_10_49_40.jpg

 

http://s8.postimg.org/9v8j5hm6d/Photo_07_11_2014_10_57_57.jpg

 

http://s8.postimg.org/ftmcfq551/Photo_07_11_2014_10_59_26.jpg

 

http://s8.postimg.org/zcqxp33wl/Photo_07_11_2014_11_02_27.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

25117547083 schimbator viteze 268 Ron

 

Nu am nimic de M in interior. Am interiorul sport. Nu imi placea ca cea veche e uzata.

Cu cea noua este mult mai bine.

da...ma gandeam ca nu ai nimic de M...doar ca aia e mai scurta si mai dragut la "pipat" .usor usor poate prindeam volan...footrest si se completa.

Link to comment
Share on other sites

Piesa o poti comanda la orice vanzator care aduce piese originale.

De indata ce ai piesa in mana iti poti da seama foarte usor cum se scoate.

 

Uite ambele piese una langa cealalta ca sa vezi cam arata de fapt.

 

http://s23.postimg.org/7inuloi8b/photo_3.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma bate gandul sa imi iau un Mini Countryman :) sau un F11, desi F11 nu m-a impresionat foarte mult. Pe afara e masiv dar in interior nu e atat de mult spatiu fata de E91

 

As vinde E91-le dar nu am idee la ce pret as putea sa o dau. Ma ajutati si pe mine cu niste pareri?

 

Detaliile masinii sunt astea:

 

Model description:320d

Market:Europa

Type:VU31

E-Code:E91

Chassis:touring

Steering:links

Doors: 5

Engine:M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Drive:Heckantrieb

Transmission:manuell

Body Color:Schwarz 2 (668)

 

Upholstery:Stoff Fluid/beige (ALB4)

Production date:16.01.2007

Assembled in:München

S2BFA BMW alloy wheel, double spoke 154

S321A Exterior parts in vehicle color

S4AGA Interior trim finishers Titanium matt

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S851A Language version German

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S200A Diesel particle filter

S249A Multifunction f steering wheel

S255A Sports leather steering wheel

S320A Deleted, model lettering

S386A Roof railing

S402A Electric panoramic roof

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S441A Smoker package

S481A Sports seat

S494A Seat heating driver/passenger

S4AEA Armrest front, retractable

S507A Park Distance Control (PDC), rear

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S534A Automatic air conditioning

S606A Navigation system Business

S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth

P735A Basic Package

P7R9A James Fleet

L801A National Version Germany

S843A Power reduction

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

P9BFA Navigation Package

 

Suplimentar am pus:

geamuri privacy originale

carlig de remorcare tot original. Instalatia carligului nu este inca legata (din lipsa de timp)

haion si stopuri facelift

bara spate m pachet

covorase cauciuc originale

 

Adusa in romania de o familie cu doi copii in 2010 la 170.000km (km sunt trecuti pe factura de vanzare din germania).

Am luat-o la 230.000

Acum are 281.000km.

 

Am schimbat la ea multe, de la volanta si ambreiaj, pompa apa, curele, simeringuri pe la cutie, simeringuri pe la intercooler.... pana la macarale geamuri spate si elemente interioare cu zgarieturi. Tot ce a fost nevoie.

Revizii la 15000 cu ulei castrol 5w-30,

Discuri si placute oem.

 

Masina este intretinuta cat de bine am putut. De cele mai multe ori am preferat piesele originale.

 

Masina a fost folosita in modul cel mai civilizat posibil. Nu mai sunt la varsta vitezei si nici nu mai sunt singur.

Edited by mmneg
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Countryman e similar cu E91 in interior. Este un pic mai inalt dar portbagajul este ceva mai mic.

 

Cel mai important criteriu este ca portbagajul sa aibe decupajul cat mai jos pentru accesul catelului.

De exemplu am exclus X5 si X3 pentru ca portbagajul este aproximativ la nivelul buzunarelor de la pantaloni in timp ce la E91 F11 si countryman este la genunchi.

Link to comment
Share on other sites

Cei 3500 sunt o plaja destul de mare.

Cand am luat-o, toate de pe autovit aveau 120.000 (si mai noi si mai vechi). M-am uitat la starea masinii si la fata vanzatorului.

Cred ca nu ma incadrez pentru autovit.

 

Sunt constient ca pe pretul este dictat de numarul kilometrilor.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate,la noi km si pretul primeaza,nu o sa conteze foarte mult ca ai intretinut masina ca la carte :) in cazul tau cel putin sa ai noroc sa dai peste cineva care sa aprecieze faptul ca ai schimbat o gramada de piese.

Sincer daca o dai cu mai mult de 8000 eur te poti declara foarte multumit.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate acum in Romania e o piata bazata aproape exclusiv pe pret. Daca spui cuiva ca ai schimbat n piese la masina, isi pune intrebari ca e prea stricacioasa. Daca zici ca n-ai avut nicio problema si n-ai schimbat absolut nimic in afara consumabile, isi pune intrebari oare ce va pica la km astia si cat o sa ma coste.

 

Oricum o dai nu e bine :)

 

Avantajul cand cauti sa cumperi o alta masina este ca si tu la randul tau poti trage de pret pe diverse considerente. Daca diferenta dintre ele se pastreaza cat de cat constanta, atunci e bine zic eu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vanzarea unei masini mi se pare un stres. Toti vor cat mai ieftin. Ieftin si bun nu exista.

 

De partea cealalta, la cumparare mi se pare normal sa negociezi dar in limitele bunului simt. Una e sa fie masina 10000 si sa negociezi 2,3 sau 500 si alta e sa vii cu tupeu si sa zici ca oferi cu 2000 mai putin.

Am patit si faze ca asta. M-am suit in masina si am plecat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu cand am pus E60ul la vanzare , m-a sunat cineva care a spus ca a vazut anuntul de pe BMWClub , m-am dus fix in capatul opus al orasului , la Ikea sa vada omu masina ( care costa 9000 cu jantele pe 18 si 10000 cu 2 seturi de jante ) , am stat sa ii povestesc tot istoricul masinii , cum a fost intretinuta tehnic si estetic , ne-am plimbat prin parcare , la final " pot sa ofer 6500 , asta e pretul cu care se vand masinile astea "

 

concluzia - pierdere totala de timp , benzina si nervi

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Autovit direct, daca vrei sa o dai repede o pui cu 2-300e sub ceva similar de pe acolo, chiar daca aia poate e varza. Pretul conteaza pt cumparator, nimic altceva, asta fiindca vorbim de masini de maxim 10-12.000euro, nu e o suma extraordinara. De pe la 18-20.000e se mai uita la revizii, piese si alte alea. La astea de 10.000e cumparatorul tipic trage dr pret cat poate si apoi se roaga sa nu pice ceva.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.