Jump to content

Alta problema, mi se opreste motorul


branevl

Recommended Posts

Buna seara toturor! Alta problema la bmw meu, una din cele multe altele pe care le-am avut.Mi se opreste motorul cand ajunge la relanti in timp ce merg, da nu mereu.Este vorba de un e39 525d.Eu ma gandeam ca poate fi de la motorina, am bagat ieri motorina de la petrom din crangasi si cand am ajuns la plaza mi s-a oprit pt prima oara.Azi mi s-a oprit de 4 ori in aglomeratie. Astept niste pareri, ca nush ce sa mai cred, simt ca innebunesc.

 

Precizez ca am cutie automata.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bag des peste 30 de litri.Inainte sa bag motorina aveam becul apris si nu facea nicio figura.Am mai dat jos pompa de sub scaunul soferului acum o luna cand nu imi mai pornea masina, dar nu era din cauza ei, era din cauza regulatorului de presiune, acum nush ce e, am auzit ca daca e pompa de sub scaunul soferului trebuie sa te dea in nas, mi se opreste pur si simplu numai cand e la relanti, parca as opri-o din cheie.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e pompa vinovata, pentru ca opreste in relanti....

 

Mai era un topc asemanator, multi useri spuneau ca problema se datoreaza senzorului de pe axul cu came si celui de pe arbore. Oricum, acesti senzori apar clar pe diagnoza. Cel mai bine, mergi si fa o diagnoza...Bafta.

 

Uite aici linkul respectiv: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/98443-e39-se-opreste-singur/

Edited by denti_marius
Link to comment
Share on other sites

Pe tester nu da nici-o eroare.Nu prea mi s-a mai oprit, adica o singura data mi s-a oprint in 2 zile.Nuhs ce sa cred, mecanicul mi-a zis ca poate sa fie de la egr sau de la injectoare.Mi-a dezactivat egr-ul, a scos acel furtunas si la blocat cu un surub, pot sa zic ca masina merge mai bine, sub 2000 de rotatii are mai mult zvac, merge mai bine sub 2000 de roatii.Alt lucru mai bun, inainte parca shimba mai greu cand era sub 2000 de rotatii, acum shimba mai rpd, acum parca s-a desfundat nush cum sa zic.Azi nu mi s-a oprit deloc sa vedem cum se comporta in urmatoarele zile.Da oricum o sa las furtunul de vacum de la egr blocat pt ca masina merge mai bine.

 

Vreau sa mai precizez ca mi-au curatat si senzorul de presiune de la galeria de admisie, poate si din cauza asta simt ca merge mai bine masina sub 2000 de rotatii, nush ce sa zic acum, care e cauza.

Link to comment
Share on other sites

Astept alte pareri, nush ce sa ii mai fac, am fost la tester, iar nu da nimic.Tot se opreste, nush care ar putea fi cauza.

Acum am observat ca motorul la relanti se zguduie putin are un svacnit, nu merge rotund.Nu face mereu asa. Am observat ca atunci cand face asa mi se opreste, de la ce poate fi, poate fi de la senzorii despre care s-a mentionat mai sus? Cum am zis acel svacnit nu apare mereu, poate cand pun testarul, motorul mergea bine si din cauza aia sa nu dea eroarea de la senzorii?

Link to comment
Share on other sites

Da' cablurile alea care duc spre injectoare, de deasupra galeriei, le-ai verificat (ca ai scris motorul la relanti se zguduie putin are un svacnit)?

 

Logica ar spune, totusi, ca e o lipsa de presiune la combustibil. Vezi pe lumina, pe furtunul transparent care pleaca de la filtrul de motorina, daca ai bule de aer.

Dupa ce se opreste, o ia la prima cheie?

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce mi se opreste, porneste imediat, normal, filtru de motorina l-am schimbat acum 10 mii de km cand am schimbat uleiul. Furtunul prin care trece motorina ala alb nu are bule de aer. Mi-au verificat injectoarele cica nu ar fi chiar in regula nici elea, da nush ce sa cred. Eu am auzit ca, cand sunt duse injectoarele porneste greu, la mn porneste rpd.La relantiu se zguduie putin motorul da nu mereu.O data se zguduia, si dupa mi s-a oprit.Pe tester nu da nimic, poate are dreptate colegul de mai sus ca dupa ce mi se opreste motorul atunci sa pun testarul, sa nu o m-ai pornesc. De 2 sapt merg cu ea asa, am facut 1500 de km de cand face asa. Mai merg cu ea, maine ma duc la bucuresti poate o pun pe alt tester, momentan sunt in vl.

Rarej_cj tie la relantiu nu se zguduia motorul deloc? adica sa zvatneasca putin.De cand a inceput sa mi se opreasca face asa.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat injectoarele, au bagat o serinca pe retur pe fiecare injector, au zis ca nu sunt nici prea in regula, da nici ca sunt terminate.

Acum nu stau sa schimb injectoarele.Mai intai sa fac lucrul mai ieftin nu cel scump.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce mi se opreste, porneste imediat, normal, filtru de motorina l-am schimbat acum 10 mii de km cand am schimbat uleiul. Furtunul prin care trece motorina ala alb nu are bule de aer. Mi-au verificat injectoarele cica nu ar fi chiar in regula nici elea, da nush ce sa cred. Eu am auzit ca, cand sunt duse injectoarele porneste greu, la mn porneste rpd.La relantiu se zguduie putin motorul da nu mereu.O data se zguduia, si dupa mi s-a oprit.Pe tester nu da nimic, poate are dreptate colegul de mai sus ca dupa ce mi se opreste motorul atunci sa pun testarul, sa nu o m-ai pornesc. De 2 sapt merg cu ea asa, am facut 1500 de km de cand face asa. Mai merg cu ea, maine ma duc la bucuresti poate o pun pe alt tester, momentan sunt in vl.

Rarej_cj tie la relantiu nu se zguduia motorul deloc? adica sa zvatneasca putin.De cand a inceput sa mi se opreasca face asa.

Eu l-am schimbat si la 5000 km.(filtru combustibil) este posibil sa nu mai corespunda in parametri este infundat.Dupa ce faci aceastĂŁ operatie si ti se oprește di nou atunci mai vorbim. Injectoarele nu au nimic cu mersul (opritul motorului) la relantiu.Cind se oprește la relantiu nu are un mers ciudat si mai zgomotos?

Link to comment
Share on other sites

Cum am zis cand mi se opreste la relantiu motorul nu prea merge rotund, zvacneste, il simt si din masina cum se misca.

Sapt asta o sa schimb filtru, chiar nu am avut cand pana acum, a fost pastele, 1 mai, creca am facut 3000 de km zilele estea.

Link to comment
Share on other sites

Pe tester nu da nimic, pe care sa il schimb? Daca le shimb degeaba?Intai sa schimb filtru dupa mai vad, mi-au zis multi de senzor, dar am pus-o pe doua testere si nu da nimic.

 

Imi recomanzi u pe cineva priceput din bucuresti si care sa nu isi bata jos de banii mei?

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost cu masina la mecanic, nu mai poteam sa merg cu ea mi se opreste foarte des la relantiu, am schimbat filtru de motorina, nici o schimbare.Face la fel. Am pus terstarul de nush cate ori, rail presure oscileaza rau de tot, asta e cauza care face sa se opreasca motorul.Am vazu ca pe 2 injectoare exista oscilatia.Mecanicul a zis ca din cauza injetoarelor se opreste motorul alta cauza nu poate fi.
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost cu masina la mecanic, nu mai poteam sa merg cu ea mi se opreste foarte des la relantiu, am schimbat filtru de motorina, nici o schimbare.Face la fel. Am pus terstarul de nush cate ori, rail presure oscileaza rau de tot, asta e cauza care face sa se opreasca motorul.Am vazu ca pe 2 injectoare exista oscilatia.Mecanicul a zis ca din cauza injetoarelor se opreste motorul alta cauza nu poate fi.

Deci ai schimbat filtrul de combustibil si tot se oprește la relantiu? Pe testar nu a dat nimic nici un cod?

Atunci totul este din pompa de injectie??? Ptr. mersul la relantiu nu au efect injectoarele transmitei la meseriașul ĂŁla.

Cum le-a verificat pe stand și ce presiune bĂŁgau (150 bari?)

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost cu masina la mecanic, nu mai poteam sa merg cu ea mi se opreste foarte des la relantiu, am schimbat filtru de motorina, nici o schimbare.Face la fel. Am pus terstarul de nush cate ori, rail presure oscileaza rau de tot, asta e cauza care face sa se opreasca motorul.Am vazu ca pe 2 injectoare exista oscilatia.Mecanicul a zis ca din cauza injetoarelor se opreste motorul alta cauza nu poate fi.

Deci ai schimbat filtrul de combustibil si tot se oprește la relantiu? Pe testar nu a dat nimic nici un cod?Pe ce testar ai pus ptr. diagnoza?Cel mai indicat este KTS de la BOSCH cu ESI-TRONIK (diagnoza)

Atunci totul este din pompa de injectie??? Ptr. mersul la relantiu nu au efect injectoarele transmitei la meseriașul ĂŁla.

Cum le-a verificat pe stand și ce presiune bĂŁgau (150 bari?)

Link to comment
Share on other sites

Fratilor am reconditionat si injectoarele, tot la fel face, mi-au verificat si pompa de inalte, baga presiune.Au zis ca ce poate sa mai fie stricat este regulatorul de presiune de pe pompa de inalte, acesta este nou l-am schimbat acum 1 luna jumate, ei zic ca poate e stricat sa punem altu nou sa incercam. Deci nush ce mai poate fi nu mai suport masina asta mi-a mancat zilele.

 

Am schimbat si filtru de motorina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.