Jump to content

Ajutor achizitie E46 ci/cd


omenjhm

Recommended Posts

Salutare tuturor!

Am de gand sa achizitionez un E 46 Coupe ,318 CI,143 Cp,tiptronic,11/2003,are cam de toate mai putin trapa si piele.

Stau putin in cumpana sa-l iau pe asta sau sa fac rost de inca 2k si sa iau diesel cam aceeasi varsta,dotari si putere.Cred ca cel mai mult na pune pe ganduri la benzinar cutia automata si consumul aferent,in rest prefer benzina.

Niste pareri avizate de la posesori cu shtate vechi ar fi bine venite.

 

Multumesc si Sarbatori Fericite

 

PS daca exista un topic pe tema asta rog mutati

Edited by omenjhm
Link to comment
Share on other sites

daca esti pornit pe diesel ia-l, daca iti place benzina, la fel, ia-l. Sunt mai multe de pus in balanta, km/an, unde mergi preponderent cu masina, km reali ai celei diesel, intretinerea la diesel care e mai mare, si tot asa...daca nu esti sigur de km la diesel sau are prea multi mai bine ia benzina, oricum 318ci de care zici tu pare destul de bine dotat, eu pe acela l-as alege, decat vreun diesel cu 300k km... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Daca masinile sunt la fel si difera doar carburantul si o mica diferenta de pret, numai tu poti sa alegi. Vei primi voturi pentru benzina cat si pentru diesel. Eu unul as lua diesel din cauza cutiei automate la 318i, dar si aici depinde de cum iti place, mai mult sau mai putin comod.
Link to comment
Share on other sites

pai cum vine asta? 318ci e mai rapid pe 0-100 decat 320c :unsure: d

 

Nu e mai rapid :) 318ci 143CP sau 150CP in functie de N42B20 sau N46B20 ajunge la suta in 9.3 respectiv 9.2 secunde daca nu ma insel.

 

Dieselul 320cd ajunge la 100 in cca 8.7 secunde daca nu ma insel ... sau 8.9 in fine mai repede cu cateva zecimi... iar 318cd (nu stiu daca este dar ma refer la 318d) ajunge in peste 10 secunde la 100.

Link to comment
Share on other sites

7500 dupa ce vand actuala

 

De ce fiecare vanzator e de acord cu un test la reprezentanta pentru aflarea km reali? Sunt chiar atat de avansate metodele de a da km inapoi incat nu se vede nimic din urma?Masina pe care am ochit-o eu cica are cam 126-128k depinde de cand e la vanzare. 7,5 ani si doar atat?Sa fie doar ptr ca e automata? Sa fie basm?

Link to comment
Share on other sites

Nu e mai rapid :) 318ci 143CP sau 150CP in functie de N42B20 sau N46B20 ajunge la suta in 9.3 respectiv 9.2 secunde daca nu ma insel.

 

Dieselul 320cd ajunge la 100 in cca 8.7 secunde daca nu ma insel ... sau 8.9 in fine mai repede cu cateva zecimi... iar 318cd (nu stiu daca este dar ma refer la 318d) ajunge in peste 10 secunde la 100.

 

te cam inseli 320d atinge suta in 9.9 secunde nicidecum 8.9

 

ON TOPIC: as alege oricand 318ci

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

e benzina iar numarul de km poate fi real spre deosebire de diesel la care e destul de greu sa gasesti unul cu km putini, mai ales ca majoritatea au fost aduse de afara unde sunt cumparate pentru a face multi km...eu zic, inca o data, sa mergi pe varianta pe benzina, in final va fi cea mai putin costisitoare, normal asta este parerea mea, insa o spun pentru ca am avut si diesel si benzina, iar daca ar fi sa aleg netinand cont de pretul combustibulului sau de consum, mereu as alege benzina, iar oricum diferentele intre 320d si 318i sunt mici la toate capitolele, chiar puncteaza bine la costuri de intretinere 318i :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Pai e 1.8 CI dar e 1995 cc,143 CP automat

 

Cu 2 zile inainte de a cumpara masina (325ci), am condus un 318ci. Am fost foarte aproape de a-l cumpara, era foarte bine dotat si asta ma incanta foarte mult: kardon, piele bej, trapa etc..dar comparandu-l cu alte 325-330 conduse, am stiut ca o sa ma plictisesc relativ repede de el. Pentru mine motorul a fost prioritar, de aceea am ales 325. In cazul tau iti recomand 318ci, cazurile de 320cd sanatoase sunt rare. Un 320cd se vinde daca te-ai plictisit de el sau daca are probleme serioase..in rest, unul in stare buna are cheltuieli de intretinere relativ mici. Daca gasesti un 320cd foarte bine intretinut o sa aiba si un pret pe masura, pe cand 7500E pt un 318ci foarte bine intretinut mi se pare un pret cel putin bun. :thumbsup:

deci...+1 pt 318ci.

Link to comment
Share on other sites

te cam inseli 320d atinge suta in 9.9 secunde nicidecum 8.9

 

ON TOPIC: as alege oricand 318ci

 

te cam inseli :)

 

 

http://www.carfolio..../car/?car=89485

 

 

320d berlina 150cai , 330nm ,face 0-100 in 8.9s

 

http://www.carfolio....car/?car=112068

 

320cd (cabrio) face in 8.8s ..dubios totusi ,ca ar fi mai greu din cate stiu eu, dar carfolio zice altceva..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Am tocit forumul prin nenumarate topicuri si sincer sa fiu m-am desumflat putin din cauza multitudini de probleme care pot aparea pe parcurs la benzina si a consumului mare la OTTO+TIPTR.Masina este doar frumoasa deocamdata ptr ca nu am avut inca vreun contact cu ea si o sa fac un drum zilele astea sa o vad si sa o incerc.Am facut doar 30k de km in 2 ani asa ca poate se justifica totusi un benzinar dar as vrea sa fie unul curat fara "manarii" si din cate am inteles daca o interventie la km se face bine nu poti sa-ti dai seama daca a fost umblat la ea.Pretul e bun dupa cum ziceti si voi doar ca masina a fost revopsita !!!:unsure: :unsure: :unsure: Edited by omenjhm
Link to comment
Share on other sites

7500 este preț de 318ci. nu gĂŁsești 320cd bun la banii ĂŁștia. am avut 318i(143cp) sedan și mi-a plĂŁcut foarte mult acel tip de motor. și ce dacĂŁ mașina este revopsitĂŁ? trebuie sĂŁ fii atent sĂŁ fi fost revopsitĂŁ bine și sĂŁ nu fi suferit traume majore (lonjeroane, stâlpi, etc.).
Link to comment
Share on other sites

Am tocit forumul prin nenumarate topicuri si sincer sa fiu m-am desumflat putin din cauza multitudini de probleme care pot aparea pe parcurs la benzina si a consumului mare la OTTO+TIPTR.

 

acum tu la ce te asteptai? zero probleme si consum mic...insa pune-le in balanta, problemele si costurile de rezolvare la benzina si la diesel, iar la 30k km in 2 ani, chiar nu prea vad rostul celei diesel...fa-ti calculele realist si vezi ce te avantajeaza mai mult iar in final tine cont si de ceea ce iti place, pana la urma asta conteaza :), sau ar trebui cel putin!

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Am tocit forumul prin nenumarate topicuri si sincer sa fiu m-am desumflat putin din cauza multitudini de probleme care pot aparea pe parcurs la benzina si a consumului mare la OTTO+TIPTR.Masina este doar frumoasa deocamdata ptr ca nu am avut inca vreun contact cu ea si o sa fac un drum zilele astea sa o vad si sa o incerc.Am facut doar 30k de km in 2 ani asa ca poate se justifica totusi un benzinar dar as vrea sa fie unul curat fara "manarii" si din cate am inteles daca o interventie la km se face bine nu poti sa-ti dai seama daca a fost umblat la ea.Pretul e bun dupa cum ziceti si voi doar ca masina a fost revopsita !!!:unsure: :unsure: :unsure:

 

Argumentul decisiv pentru benzina este rulajul mai mic. (probabilitatea este mai mare sa o gasesti cu km putini. De obicei dieselul in germania face 30.000-50.000 km (cred ca nu exagerez daca zic ca asta se intampla in 80-90% din cazuri). Asa ca o masina de 4 ani vechime din germania are undeva la 120.000-200.000 km parcursi. Daca e adusa din germania a avut garantie 3 ani - deci 3 ani s-a dus sigur la reprezentanta - si iti faci o idee cam cati km are (cu cat vechimea masinii e mai aproape de astia 3 ani cu atat e mai concludent).

 

La benzina la aceeasi vechime poti sa gasesti destul de multe cu 60.000 km. Daca o testezi din bara in bara poti sa vezi daca a fost vopsita pentru zgarieturi sau pentru ca s-a rasturnat de 3 ori.

Link to comment
Share on other sites

tot timpul trebuie sa fi constient ca vrei sa cumperi o masina SH , nu avea asteptari de masina noua , adica exterior perfect fara zgarieturi sau alte imperfectiuni ( mai ales daca a fost folosita in bucuresti ) , asigurate ca nu a fost troznita in fata e foarte usor de vazut , lonjeroane strambe sau sudate , oalele de la amortizoare , motorul , cutia si caseta de directie sa fie in regula restul se rezolva , articulatia oricum nu te tine mai mult de 2 ani in romania la cate gropi sunt si oricum nu este o avere sa ii faci o mica revizie dupa achizitie , filtre + ulei + lichide ( frana , antigel , servo ) si sa schimbi ceva bucsaraie pe la directie .

 

daca nu faci multi km pe an nu are rost sa mergi pe dizel care de cele mai multe ori au foarte multi km la bord deci riscul sa iti pice una alta in timp este mai mare

 

si daca e automata cutia , iti recomand dupa achizitie sa ii faci un schimb de ulei + filtru + update de soft ( daca simti tu ca agata putin , daca schimba perfect mai ales pe downshift atunci e oke )

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

pozele sunt chiar de o calitate...cam greu sa vezi prea multe detalii care ti-ar da mai multe informatii, insa in linii mari masina pare ok, interiorul nu e chiar clean dar se poate face, volanul pare a arata bine si am obervat presuri de cauciuc originale, cel putin nu are de Dacie cum am vazut la multi. Pe afara chiar e greau sa vezi ceva din pozele astea blurate, insa parca aripa stg fata nu se aseaza chiar bine cu capota, dar poate fi doar din cauza pozei, in mare arata bine masina, dotari bunicele gen xenon, comenzi volan, climatornic, jantele M style pe 17, nu-i rau deloc :). Cati km ziceai ca are? Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.