Jump to content

Probleme E28


cata_pkz

Recommended Posts

La mine problema a fost chiar din ceasul ala de km... Scoti bordul si te uiti la 2 chestii... una este acumulatorul ala care se afla intre ceasuri (poti chiar sa il schimbi asa de control... il dezlipesti cu un pistol de lipit sau ceva), iar a doua...poate sa fie placa (electronica) din spatele ceasurilor... eu am dus-o la un electrician priceput...a dat niste lipituri pe acolo si a mai mers un an... acum mi s-a stricat din nou.
Link to comment
Share on other sites

Numai vitezometrul sau si indicatorul de consum instantaneu? kilometrajul merge in continuare?

145905[/snapback]

 

kilometrajul = vitezometru... sau sunt eu cu capul in nori? Oricum daca nu merge kilometrajul (aka vitezometru) cu siguranta nu merge nici indicatorul de consum.

Link to comment
Share on other sites

Electricianul e solutia. De obicei placa de la vitezometru imbatraneste si crapa. Eu am patit la fel cu al meu....l-am dus la un meseriash si i-a refacut traseele...si acum merge de nu ai treaba. De obicei cand e vorba de placa....nu iti mai merge nici consumul de benzina si nici kilometrajul (kilometraj = ala care se invarte si iti arata cati km are masina :blink:)
Link to comment
Share on other sites

verifica si tu sigurantele...eu am patit asta la turometru...

145611[/snapback]

salutare

turometru iti merge ??? mie mi-sa intamplat cand a fost ciupit cablu de la sensoru de pe volanta. am taiat bucata afara si am inadit capetele. acuma merge; singura problema e ca imi flicare turometru (asa cum era kilometraju la dacile vechi de la taxi); cre ca e din cauza faptului ca am stricat ecranaju de la cablu. daca cablu e ok inseamna ca is ori acumulatorii din bord, ori placa (pe placa curge zeama din baterii si exfoliaza traseiajul)

Link to comment
Share on other sites

Thanks guys!!! Printez acum informatiile de la voi si sper sa rezolv. Multumesc si lui Iulian care mi-a raspuns si pe alt forum  :)

 

Catalin

146534[/snapback]

iulian e mare mester :) ...mai ales la electronica... :)

oricum vad ca acum mi s-a stricat si mie turometrul si indicatoru temperaturii :blink:

Edited by sierra1771
Link to comment
Share on other sites

Sa ne spui si noua daca ai rezolvat ceva, ca si eu am probleme cu vitezometrul. Al meu urca pana la 100km/h max si tremura acul "ca la daciile alea vechi" ( cum zicea cineva mai sus :blink: ); nu indica nici nr de km parcursi. Toata chestia asta se intampla de vreo 6 luni incoace fara sa fi umblat eu "aiurea".

 

Turometrul imi merge bine, indicatorul de consum la fel iar ala de la temperatura e mort - nu stiu din ce cauze ( am luat senzor nou si degeaba ).

Link to comment
Share on other sites

Ms mult pt aprecieri..dar numai gura e de mine....am un bec din bord care se aprinde cand vrea el...si nu am timp fizic (a se citi dispozitie) sa demontez bordul si sa-l invart in soclul lui... :blink: desi cine a venit pe la mine...l-am cam rezolvat....cum am putut :)

Si mi-am montat alarma la e34...si imi reactioneaza numai la usile din spate...tot pt ca nu am timp...ca firele sunt trase pana la alarma...dar nu are cine sa le cupleze :)

Ms inca o data pt aprecieri :)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

kilometrajul nu e totuna, pt mine, cu vitezometrul...la km masoara km parcursi, la vitezometrul, logic, viteza...faptul ca sunt in aceeasi cadran da confuzii...poate sa nu-ti mearga unul si altul da...sunt actionate, intern, de mecanisme diferite.... :blink:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Mai, eu ma aflu in situatia in care merge vitezometru, tuometru-ba, iar kilometri inregistrati sunt doar o parte din cei parcursi(cam 1/3). Care-ar putea fi cauza????

184178[/snapback]

poate acumulatorii din bord. daca in curand iti moare si ceasu de apa aia e; sau iti este dus traseiaju de la placa cu cipuri (la mine asa a fost fiindca acidu din baterii curge fix pe placa ). daca cand semnalizezi ti-o iau razna toate ceasurile inseamna cai lipsa masa

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea la un electrician care mi-a dat jos bordul si a gasit dezlipite niste contacte+ altele oxidate +la unul dintre ceasuri nu aveam alimentare. Dupa ce le-a facut mi-a explicat k e normal pt. o masina de varsta ei sa se intample astfel cu lipiturile "reci" (sper k am zis bine)

Cam asta e... Nu stiu sa intru mai in detaliu k nu prea ma pricep si nu vreau sa bat campii

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea la un electrician care mi-a dat jos bordul si a gasit dezlipite niste contacte+ altele oxidate +la unul dintre ceasuri nu aveam alimentare. Dupa ce le-a facut mi-a explicat k e normal pt. o masina de varsta ei sa se intample astfel cu lipiturile "reci" (sper k am zis bine)

Cam asta e... Nu stiu sa intru mai in detaliu k nu prea ma pricep si nu vreau sa bat campii

184339[/snapback]

K, ms...am mai invatat ceva :blink:

@Manole74...cu turometrul la diesel sa nu fie din senzorul ala de pe volanta...sau pe unde o fi pus...ca are firele de-a lungul motorului, deci expuse la caldura....si e posibil sa fie oxidate, dezizolate...vitezometrul iti merge corect? sau pe baza aluia ai lasat permisul al politie?

Link to comment
Share on other sites

@Manole74...cu turometrul la diesel sa nu fie din senzorul ala de pe volanta...sau pe unde o fi pus...ca are firele de-a lungul motorului, deci expuse la caldura....si e posibil sa fie oxidate, dezizolate...vitezometrul iti merge corect? sau pe baza aluia ai lasat permisul al politie?

 

 

S-ar putea sa fie senzorul!!!! E una din variante, dar asta numai in cazul turometrului! Vitezometrul indica saracutul destul de bine, dar vina nu-i a lui ci a..............''talpii'' :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Salut Iulian, am si eu o noua problema cu rechinul meu>> mi s-a rupt bara verticala din spatele rotii dreapta/fatza>> si nu prea stiu ce sa caut, cum se numeste. Un prieten mi-a zis k s-ar numi bara anti-ruliu, dar de cand am postat anuntul ca vreau sa cumpar asa ceva nu am primit nici un raspuns si incep sa ma iau de ganduri ca nu intreb ce trebuie.

Si mai am o intrebare>> e grava kestia asta, k s-a rupt bara aia, pot sa mai merg cu masina? :blink:

 

 

Cata

Link to comment
Share on other sites

Salut Iulian, am si eu o noua problema cu rechinul meu>> mi s-a rupt bara verticala din spatele rotii dreapta/fatza>> si nu prea stiu ce sa caut, cum se numeste. Un prieten mi-a zis k s-ar numi bara anti-ruliu, dar de cand am postat anuntul ca vreau sa cumpar asa ceva nu am primit nici un raspuns si incep sa ma iau de ganduri ca nu intreb ce trebuie.

  Si mai am o intrebare>> e grava kestia asta, k s-a rupt bara aia, pot sa mai merg cu masina? :blink:

Cata

185418[/snapback]

Da e bieleta anti-ruliu si acum doua luni am dat 194 lei pe doua bucati nu mai stiu ce marca erau . Din cauza asta masina se balanseaza ca o barca , e instabila in curbe cam atit. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.