Jump to content

E90 - Sfaturi intretinere


torelo

Recommended Posts

Cred ca de hornetb ar fi vorba, sau cel putin asa il apreciez eu. :rabbi:

 

Apreciaza-te pe tine mai intai si nu-mi mai purta mie de grija :) Esti undeva prea sus ca sa te cobori la nivelul meu, sunt convins :) Ramai acolo :)

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Asa cum am mai spus fiecare face ce vrea cu banii lui.In primul rand o revizie la reprezentanta in De e mai mult decat 50 euro (daca nu ma insel vreo 180euro) si eu le fac numai la reprezentanta dar nu asta conteaza.Masina mea la 200.000km va merge la fel ca si a ta Domi asta daca sunt utilizate corect.N-are rost sa mai discutam chestia asta...fiecare face ce vrea.
Link to comment
Share on other sites

vorbim de o simpla intretinere nu neaparat la reprezentanta, si in general de masini SH, cum au peste 90% din userii de pe forum. Nu esti obligat sa o faci la reprezentata. IN DE la majoritatea retelelor cam asta e oferta, o simpla schimbare de ulei cu filtrul de ulei e intre 35 si 60 de euro..

Eu daca imi cumpar uleiul si filtrul exact ce imi pun ei si o fac in "fata blocului" ma costa mai mult.. cele 2 filtre si 7L de ulei ajung la 80-100 de euro. Stiu ca pare ciudat dar asa e.

LA service dau 50 -65 daca schimb si filtrul de aer.

 

 

Daca ai o masina in care intra pana in 5L de ulei e maxim 50. Uleiul folosit e de regula cu cine au ei contract, gen Liqui Molly, Castrol mai rarut, Motul etc...si e intodeauna pe specificatiile masinii. daca trebuie LL02, dinala pune s.a.m.d..

LA reprezentanta.. depinde. la a mea am dat 160 de euro pe o diagnosticare completa si revizie completa.. schimbat toate filtrele si ulei.

 

 

Si Lym.. am zis daca lucrezi cum va la reprezentanta.. . Iti garantez eu ca nu ai garantie 200k km. E doar un pachet de service extins. Nu imi spune de schimb de mail-uri, ci intereseazate personal si citeste bine ce semnezi acolo cand dai banul, inclusiv chestiile cu litere mici si marunte.

 

Nu exista garantie bara la bara 200.000 de km la BMW, nici macar partiala la unele componente majore gen motor/cutie, cel putin nu in Europa.

Ce se poate intampla e ca daca ai un istoric clar si un pachet de service si daca iti crapa cutia sa zicem, sau pica o turbina, si te porcesti cu ei zdravan iti pot acoperi o parte din reparatie, de regula un maxim de 2/3, sau iti fac o oferta gen iti dau ei piesa si tu platesti manopera (care te usuca de regula) sau daca defectul intra sub incidenta anumitor buletine tehnice si e un defect de fabricatie cunoscut si intra sub garantie extinsa (un exemplu recent e tacanitul de vanos la motoarele N52 sau valvetronic-ul de pe V - urile E65 din primii ani de vabricatie la e65) si alte cateva exemple, care se aplica strict la o componenta anume.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Pai eu am luat masina de noua (ma rog aproape noua avea 8 luni si 11.000km) asta in 2006.Deci eu am considerat-o noua mai ales ca nu avea nici prima revizie facuta de aia am ales sa fac reviziile la reprezentanta.Daca nu o faceam acolo acum cand vreau sa vand masina nu m-ar crede nimeni ca are km reali.
Link to comment
Share on other sites

stai linistit ca nu condam pe nimeni daca face la reprezentata reviziile. Parerea mea e ca o chestie super simpla gen un schimbat de filtre si ulei facut la reprezentanta dupa ce garantia a expirat cam arunci cu banii pe fereastra, dar e treaba fiecaruia ce face cu banii lui.

Intradevar un istoric clar in principiu mareste valoarea masinii la revanzare, dar la masini mai vechi de 5 ani pana la urma tot piata face legea. dar ca exemplu si retelele mari de service isi tin istoricul lor, care poate fi certificat, eu la mea am deja un morman de facturi de piese si manopera, ma rog fiecare cum il taie capul..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

e fix acelasi filtru iti dai seama.. Normal poti arunca usor un ochi la el si cred ca si o fata care a desfacut un sac de aspirator in viata ei il poate scoate si pune altul intre revizii, daca tot insisti pe 25k km..

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 years later...

Am un BMW e90 2007 , eu am facut schimbul de ulei acum un an si cand am resetat imi arata in iDrive ca pot face 33000 de km sau sa il schimb peste 2 ani! Iar din cate am citit pe forum, se schimba la 10-12 mii de km sau peste un an!

Deci cum este bine?

 

 

Si microfilter imi arata sa il schimb dar totodata imi arata ca mai pot merge 44000 de km cu el....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

vorbim de o simpla intretinere nu neaparat la reprezentanta, si in general de masini SH, cum au peste 90% din userii de pe forum. Nu esti obligat sa o faci la reprezentata. IN DE la majoritatea retelelor cam asta e oferta, o simpla schimbare de ulei cu filtrul de ulei e intre 35 si 60 de euro..

Eu daca imi cumpar uleiul si filtrul exact ce imi pun ei si o fac in "fata blocului" ma costa mai mult.. cele 2 filtre si 7L de ulei ajung la 80-100 de euro. Stiu ca pare ciudat dar asa e.

LA service dau 50 -65 daca schimb si filtrul de aer.

 

 

Daca ai o masina in care intra pana in 5L de ulei e maxim 50. Uleiul folosit e de regula cu cine au ei contract, gen Liqui Molly, Castrol mai rarut, Motul etc...si e intodeauna pe specificatiile masinii. daca trebuie LL02, dinala pune s.a.m.d..

LA reprezentanta.. depinde. la a mea am dat 160 de euro pe o diagnosticare completa si revizie completa.. schimbat toate filtrele si ulei.

 

 

Si Lym.. am zis daca lucrezi cum va la reprezentanta.. . Iti garantez eu ca nu ai garantie 200k km. E doar un pachet de service extins. Nu imi spune de schimb de mail-uri, ci intereseazate personal si citeste bine ce semnezi acolo cand dai banul, inclusiv chestiile cu litere mici si marunte.

 

Nu exista garantie bara la bara 200.000 de km la BMW, nici macar partiala la unele componente majore gen motor/cutie, cel putin nu in Europa.

Ce se poate intampla e ca daca ai un istoric clar si un pachet de service si daca iti crapa cutia sa zicem, sau pica o turbina, si te porcesti cu ei zdravan iti pot acoperi o parte din reparatie, de regula un maxim de 2/3, sau iti fac o oferta gen iti dau ei piesa si tu platesti manopera (care te usuca de regula) sau daca defectul intra sub incidenta anumitor buletine tehnice si e un defect de fabricatie cunoscut si intra sub garantie extinsa (un exemplu recent e tacanitul de vanos la motoarele N52 sau valvetronic-ul de pe V - urile E65 din primii ani de vabricatie la e65) si alte cateva exemple, care se aplica strict la o componenta anume.

 

De unde stii tu ca atata costa o revizie in Gemania? De acolo vin si crede-ma ca o revizie in Germania costa peste 200 de euro (filtre + ulei). Uite un link daca iti e greu sa crezi!

 

http://www.motor-talk.de/forum/preis-wartung-oelwechsel-oelfilter-luftfilter-t4868630.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.