Jump to content

Recommended Posts

Am o mare problema si va cer sfatul.Masina mea: E90 320d 163cp fabr 2005. Zilele trecute am observat ceva suspect la motor un tacanit ciudat ca de tacheti fara ulei sau ceva de genul. Nu am stat nicio clipa pe ganduri si am plecat cu masina spre service numai ca pe drum pana acolo(aprox 5 km) mergand cu 40km/h am auzit o trosnitura si motor a inceput sa duduie. Ajuns la service baietii au desfacut baia de ulei si au descoperit ca pistonul unu este distrus la fel si biela din cauza unui cuzinet. Cei de la service mi-au spus este distrus cu siguranta si arborele cotit. Cei de acolo m-au sfatuit ca cea mai buna vraianta ar fi sa inlocuiesc tot blocul motor cu unul second hand. Mentionez ca masina are 180.000 km iar reparatia motorului cu piese noi evient costa uneva peste 1500 de euro, insa baiestii de la service mi-au spus ca motorul nu o sa mai mearga la fel de bine ca inainte din cauza faptului ca un piston nou merge altfel fata de cele 3 uzate si bla bla.

Am vorbit la cateva parcuri de dezmembrari si am gasit in mai multe locuri blocul motor la pretul de 1000 de euro, de pe masini din 2008, 2009. Intreberea este daca stie cineva daca se potrivesc subansamblele si elementele de prindere de pe un motor pe altu pantru ca eu vreau sa imi opresc de pe motorul meu turbina, injectoare, electromotor etc.

Astept un sfat de la voi.

Link to comment
Share on other sites

Am o mare problema si va cer sfatul.Masina mea: E90 320d 163cp fabr 2005. Zilele trecute am observat ceva suspect la motor un tacanit ciudat ca de tacheti fara ulei sau ceva de genul. Nu am stat nicio clipa pe ganduri si am plecat cu masina spre service numai ca pe drum pana acolo(aprox 5 km) mergand cu 40km/h am auzit o trosnitura si motor a inceput sa duduie. Ajuns la service baietii au desfacut baia de ulei si au descoperit ca pistonul unu este distrus la fel si biela din cauza unui cuzinet. Cei de la service mi-au spus este distrus cu siguranta si arborele cotit. Cei de acolo m-au sfatuit ca cea mai buna vraianta ar fi sa inlocuiesc tot blocul motor cu unul second hand. Mentionez ca masina are 180.000 km iar reparatia motorului cu piese noi evient costa uneva peste 1500 de euro, insa baiestii de la service mi-au spus ca motorul nu o sa mai mearga la fel de bine ca inainte din cauza faptului ca un piston nou merge altfel fata de cele 3 uzate si bla bla.

Am vorbit la cateva parcuri de dezmembrari si am gasit in mai multe locuri blocul motor la pretul de 1000 de euro, de pe masini din 2008, 2009. Intreberea este daca stie cineva daca se potrivesc subansamblele si elementele de prindere de pe un motor pe altu pantru ca eu vreau sa imi opresc de pe motorul meu turbina, injectoare, electromotor etc.

Astept un sfat de la voi.

 

Din cate stiu, setul motor se schimba tot odata si nu se schimba doar un piston. Cred ca au dreptate cu arborele cotit, sigur este terminat si el. Solutia cu un motor de la dezmembrari este o solutie, daca e acelasi model nu vad de ce nu ai putea folosi injectoarele si alte componente de la masina ta.

Link to comment
Share on other sites

Pai s-ar putea sa apara probleme, deoarece codurile motor difera: acum are M47N2 si cel dupa 2008 (nu stiu ce luna) este N47, exista o diferenta de cai putere intre ele si posibil la partea de comandare electronica a motorului sa apara neconcordante. Cele doua motoare au diferente intre ele si spun asta dupa ce m-am uitat la niste scheme ale subansamblelor pe realeom.com.

Totusi poate ma insel si o sa mearga fara probleme :).

Link to comment
Share on other sites

Pai s-ar putea sa apara probleme, deoarece codurile motor difera: acum are M47N2 si cel dupa 2008 (nu stiu ce luna) este N47, exista o diferenta de cai putere intre ele si posibil la partea de comandare electronica a motorului sa apara neconcordante. Cele doua motoare au diferente intre ele si spun asta dupa ce m-am uitat la niste scheme ale subansamblelor pe realeom.com.

Totusi poate ma insel si o sa mearga fara probleme :).

 

Sigur ai nevoie de o colaborare foarte buna cu cei din service inca din faza de achizitionare a motorului de la dezmembrari. Ei stiu ce este posibil. Nu cred ca e o treaba pe care s-o faci fara ei. Riscul e mult prea mare, parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

cumpara un motor sh si schimba-l cu totul! cea mai mica bataie de cap.

parca vad ca bagi cateva mii de euro in masina si tot nu o sa fie in mintile ei.

 

+1

 

 

cumpara un motor sh fara anexe si scapi de o grija...parerea mea

 

 

Link to comment
Share on other sites

totusi cum a trosnit ? mai exact ce s-a rupt si a distrus pistonul , sigur nu a tras ceva in admisie , gen clapeta ?

 

Cand l-au deschis au gasit un cuzinet cascat. Au zis ca in prima faza tacanitul de aici venea si mi-au explicat ca in drum spre service jocul cuzinetului a deformat biela primului piston si de acolo toate cele

Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa tii masina pentru tine si blocul motor este intact + vibrochenul poate fi rectificat la cota 1 sau 2 ( poate nu este necesar ) eu te sfatuiesc sa cumperi linie de cuzineti; set pistoane; garniturile de motor si chiulasa si ai motor nou

dupa 2008 este alt motor

trebuie sa cauti unul M47N2

un motor sh este o loterie

te poti trezi ca functioneza foarte putin timp; adica bani aruncati degeaba

acum mai depinde si de cati bani esti dispus sa mai bagi in motor ;)

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.