Jump to content

Schimbare cutie automata, rog ajutor


bedwap

Recommended Posts

Am un 530d 11/2001 VIN GX56400. probleme cutie automata. am gasit o cutie de pe un 525d 11/2003. amandoua sunt echipate cu GM. pe realoem masina mea e echipata cu ,cutia seria 24007511009. masina donatoare are VIN GX14836, iar cutia ei pe realoem apare ca fiind seria 24007530443. se poate monta cea din urma pe masina mea? am vb cu mai multi si sunt in ceata. unii zic ca e ok, altii ca nu. vanzatorul e dispus sa-mi dea si calculatorul de cutie.
Link to comment
Share on other sites

dar de unde stii ca e cutia defecta?ce simptome ai? Cutiile sunt amandoua la fel,de aceea nu rezista pe 530.Eu zic sa incerci sa pui cutia cu softul tau,cineva priceput sa le imperecheze. Cel mai bine era o cutie de 530 si nu te durea capul. Daca cutia iti da suturi cand schimba treptele,pune mana si schimba uleiul sau spune-ne si noua ce are!
Link to comment
Share on other sites

pana sa-l schimbi tot asa facea? Ai verificat cardanul,suportii sau daca ti-a pus corect piesa aceea de contragreutate? Poate nu au strans ceva bine. Cutia da suturi ,cu vibratiile ar trebui sa mai verifici si astea ce ti-am spus.Ar fi trebuit sa intre mai mult ulei(aprox. 7 litri fara convecter),.Unde ai schimbat uleiul ,la un service autorizat sa pe la vreun prieten? :superstition:
Link to comment
Share on other sites

nu intra mai mult de 5 litri si ceva. vezi ca sunt multe topicuri, la toti a intrat cam la fel. eu am schimbat uleiul personal. am urmat toti pasii, nu s a omis nimic. pentru a schimba uleiul nu se desface decat baia. nu piesa de contra greutate, nimic. toate sunt ok, e din cutie problema.

 

pana sa il schimb avea o vibratie in a 5 a la o anumita turatie. acum s-a agravat si au aparut si socuri.

Edited by bedwap
Link to comment
Share on other sites

tu stii mai bine, eu saptamana viitoare il schimb.voi vedea ce v-a iesi. Daca iti iei cutie cauta A5S390 (GM5).

 

nu intra mai mult de 5 litri si ceva. vezi ca sunt multe topicuri, la toti a intrat cam la fel. eu am schimbat uleiul personal. am urmat toti pasii, nu s a omis nimic. pentru a schimba uleiul nu se desface decat baia. nu piesa de contra greutate, nimic. toate sunt ok, e din cutie problema.

 

pana sa il schimb avea o vibratie in a 5 a la o anumita turatie. acum s-a agravat si au aparut si socuri.

RAMAN LA PAREREA CA ULEIUL NU E CE TREBUIE.

Link to comment
Share on other sites

au fost mai multe variante la ulei, depinde de an de fabricatie..si ce i-a tunat lui BMW in momentul ala.

Sincer eu nu as fi mers pe varainta originala in cazul asta, e un ulei foarte vechi, facut pe tehnologie de acum 11 ani, semi-sintetic. Sunt uleiuri moderne compatibile mult mai bune decat cel OEM.

In mod normal, varainta OEM e cea mai sigura, dar daca exista chestii mai bune, compatibile, de ce nu ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@Feri, zi-mi cate ceva despre Mercom Arad. ma batea gandu sa merg la ei pt o reparatie...

 

daca puneam alt ulei si se strica, as fi zis ca din cauza asta a picat. ca nu au fost compatibile. daca nu il schimbam, as fi zis ca a picat ca nu i l-am schimbat... zicea unu ca in momentul in care se amesteca uleiul nou cu cel vechi are loc o reactie in urma careia uleiul face o spuma, deci apar bule de aer in ulei, iar cand pompa trebuie sa bage de ex. 10 atmosfere presiune, uleiul avand aer in el nu poate impinge presiunea asta, impinge sa zicem 3 atm... de aici cica ar aparea problemele cu schimbarea uleiului. daca s-ar schimba tot, probabil ar fi ok. nu mai stiu ce sa cred.

Link to comment
Share on other sites

aveai simptomele astea inainte de schimb ? ai uitat sa spui asta.

Ce am spus eu zic la modul general. Daca ai comandat ulei dupa aprt no ai procedat corect.

Producatorul specifica in general, la majoritatea e valabil, ca se poate amesteca cu uleiul original.

Mergi la un specialist sa iti puna un diagnostic clar. Poate scapi cu un curatat de bloc hidraulic... schimbat o valva doua.. cine stie.

PAna nu mergi undeva sa o desfaca cineva nu iti poate spune nimeni ce are. EU stiu ca tu nu ai chef sa stai 2-3 zile fara masina dar altfel risti sa cheltui niste bani de aiurea.

 

Eu de asta as alege varainta reconditionarii in loc sa iau un SH. E si scumpa pe deasupra. Daca iei SH si fara garantie de nici un fel macar de ar fi mai ieftina.

Vezi si tu in primul rand ce are a ta si cat te costa reparatia.

MAi exista variante daca te grabesti asa. In principiu exista multe service-uri in DE unde dai cutia la schimb si o diferenta de bani si iti dau una reconditionata gata, compatibila. Dureaza fix cat sa o dea jos pe a tat si sa o puna pe cea RMFD. Dar e drumul si cheltulia de pe drum, in plus fata de factura. nu stiu daca merita pentru tine.

Link to comment
Share on other sites

simptomele astea nu le-am avut pana la schimbarea uleiului. uleiul l-am comandat dupa part nr. tocmai ce am vb cu un prieten cu un 330d la care i-a picat cutia. a stricat-o singur de fapt. la o vale lunga pe autostrada a oprit motorul si a scos-o pe N:))

 

el a dat cutia lui la schimb si 1200 euro pe una RMFD la o firma din Germania. ar putea fi si asta o varianta pt mine. dar parca mi-ar fi ciuda sa le trimit cutia mea care poate nu are mare stricaciune. oare sa ma risc la inca doua schimburi de ulei ca sa scot cat mai mult din cel vechi? inainte de a face orice miscare mai costisitoare...

Link to comment
Share on other sites

"vazutul" pt mine presupune drum pana la Buc. de ex (cel mai aproape de iasi)... platit manopera montat/demontat cutie, manopera desfacut cutie, cumparat alt ulei si ceva timp pierdut. minim 1-2 zile doar pt constatare. si pe langa astea... eventuala reparatie care din ce am mai vb cu altii te duce lejer spre 1000, oricat de mic e deranjul din cutie. si reparatia deja implica lasat masina acolo, CFR pana avasa, iar CFR dupa vreo saptamana spre Buc. si Doamne fereste ma mai trezesc dupa reparatie ca nu prea merge cutia cum trebuie (am citit si asemenea cazuri), iar drumuri la Buc. In cazul meu garantia pe lucrare nu ma incalzeste prea mult. degeaba se ofera omu sa remedieze probleme fara bani cand eu stau la 400 km distanta. mai stau sa studiez variante, nu vreau sa ma pripesc.
Link to comment
Share on other sites

in Bucuresti iti pot da un service care poate sa-ti repare cutia fara probleme,dar nu stiu cat te v-a costa.Insa iti garantez ca te rezolva,eu am dus masina joi acolo ca sa-mi schimbe uleiul, filtrele si o iau cu garantie.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.