Jump to content

E60 2005 525 intrebari


huzy

Recommended Posts

Sunt noul posesor al unui seria 5 525 automat , primul meu BMW :) am avut doar audi , greu schimbul dar sper sa se merite .... As avea cateva intrebari pentru cei ce se pricep mai bine la masinile astea ?

 

 

- Cand aprind pozitia nu mi se aprind lampile portocalii doar angel eyes ???? Ce leduri de angel eyes imi recomandati ?

 

-Masina nu are bluetooth oare as putea sa ii pun ? Stiu ca la audi puteam cumpara modul de BT separat ????

 

- Nu am mai avut niciodata automata ... Si de aceea vin cu intrebarea asta ? Se poate face plecare "sportiva" cu cutia asta ? Adica daca dai pe sport apesi frana si accelerezi ii ok ? Sau are ceva launch control ?

 

- Si la fel si sistemul " Folow me home " tot nu imi merge ..???

 

- Daca nu are senzori de parcare se pot pune ? Am chinezerie din aia ... care nu merge rau dar na ... Vroiam originali ....

 

- Se merita soft ? De la upsolute ... Masina are 175.000 km

 

Sa nu radeti de mine ca nu ma pricep mai deloc la bmw ...

 

In rest masina ii super ok ... i like it :)

Edited by huzy
Link to comment
Share on other sites

Sunt noul posesor al unui seria 5 525 automat , primul meu BMW :) am avut doar audi , greu schimbul dar sper sa se merite .... As avea cateva intrebari pentru cei ce se pricep mai bine la masinile astea ?

 

 

- Cand aprind pozitia nu mi se aprind lampile portocalii doar angel eyes ???? Ce leduri de angel eyes imi recomandati ?

 

-Masina nu are bluetooth oare as putea sa ii pun ? Stiu ca la audi puteam cumpara modul de BT separat ????

 

- Nu am mai avut niciodata automata ... Si de aceea vin cu intrebarea asta ? Se poate face plecare "sportiva" cu cutia asta ? Adica daca dai pe sport apesi frana si accelerezi ii ok ? Sau are ceva launch control ?

 

- Si la fel si sistemul " Folow me home " tot nu imi merge ..???

 

- Daca nu are senzori de parcare se pot pune ? Am chinezerie din aia ... care nu merge rau dar na ... Vroiam originali ....

 

- Se merita soft ? De la upsolute ... Masina are 175.000 km

 

Sa nu radeti de mine ca nu ma pricep mai deloc la bmw ...

 

In rest masina ii super ok ... i like it :)

 

Salut.

 

Legat de pozitii, mai exact sprancene. Mai mult ca sigur nu sunt arse, ci e doar o eroare de soft. Se poate rezolva cu un update al softului masinii, insa atentie mare, exista riscul sa-ti apara alte probleme dupa update. Cauta si citeste pe forum ca sunt vreo 2-3 topic-uri pe tema asta.

 

Bluetooth banuiesc ca-ti poti pune, insa nu stiu in ce consta toata operatiunea asta, poti intreba la reprezentanta si-ti faci si o idee de pret.

 

Despre cutie nu pot sa-ti pun nimic, pentru ca eu am manuala, dar din cate am citit sunt destul de sensibile cele din 2004-2005, rog pe cineva sa ma corecteze daca gresesc. Totusi, eu nu as brusca asa un seria 5.

 

Sistemul "Folow me home" e ceva mai diferit la BMW fata de Audi, unde acolo functioneaza automat cand deschizi usa. Dupa ce ai scos cheia din contact, trebuie sa tragi inspre tine de maneta pentru semnalizare, ca si cum ai dat flash. Din Idrive poti sa selectezi cat timp doresti sa ramana luminile aprinse.

 

Senzori poti pune, insa ca sa pui originali te va costa ceva. Bara fata/spate noua prevazuta cu gauri pt. senzori, senzori, fire, modul si sigur iti mai trebuie ceva. La fel, poti intreba la reprezentanta sa-ti faci o idee cat mai conreta.

 

Cat despre soft, e alegerea ta, eu unul nu as face. Ajungi undeva de la 177cp la 218cp si 480-500 Nm, cu consecintele de rigoare. :))

 

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente !

Link to comment
Share on other sites

Nu am mai avut niciodata automata ... Si de aceea vin cu intrebarea asta ? Se poate face plecare "sportiva" cu cutia asta ? Adica daca dai pe sport apesi frana si accelerezi ii ok ? Sau are ceva launch control ?

 

 

cel mai rau lucru pe care poti sa-l faci unei cutii steptronic, nu te sfatuiesc

Link to comment
Share on other sites

Nu am mai avut niciodata automata ... Si de aceea vin cu intrebarea asta ? Se poate face plecare "sportiva" cu cutia asta ? Adica daca dai pe sport apesi frana si accelerezi ii ok ? Sau are ceva launch control ?

 

 

cel mai rau lucru pe care poti sa-l faci unei cutii steptronic, nu te sfatuiesc

 

Asa m-am gandit si eu :) Imi e cam frica de cutia asta automata ... daca se strica ceva e mai costisitor ... Mersi oricum .

 

O sa vreau sa ma duc sa schimb uleiul in cutie ca am citit pe aici ca ar fi ok ... Desi fostu proprietar a zis mecanicul lui care lucreaza la bmw i-a zis sa nu schimbe nimic daca nu are probleme ... Eu din cate am observat schimba ok masina ... adica lin si nu bruscheaza ...

 

Masina a stat pe dreapta in garaj vreo 2-3 ani , in care a facut vreo 5000 de km ...

Link to comment
Share on other sites

La km pe care ii are masina, nu strica cu nimic daca schimbi uleiul din cutie, mai ales daca ai de gand sa tii masina pentru mai mult timp. Neaparat sa pui acelasi tip de ulei care-l ai acum in cutie, ai lipita o eticheta undeva pe cutie care scrie exact tipul de ulei necesar. Mi se pare ca trebuie schimbat si filtrul de ulei din cutie, IulianC. parca si-a schimbat la a lui, poate te ajuta el cu mai multe informatii.

 

Sa-ti pui niste bani deoparte pentru viitor, asta pentru ca masina mai mult a stat decat a mers si exista riscul sa-ti cedeze vreun amortizor sau sa-ti apara alte probleme.

 

PS: Un DIY cu schimbarea uleiului din cutie http://forums.5series.net/topic/88129-diy-zf-6hp19z-transmission-drain-refill/

Link to comment
Share on other sites

La km pe care ii are masina, nu strica cu nimic daca schimbi uleiul din cutie, mai ales daca ai de gand sa tii masina pentru mai mult timp. Neaparat sa pui acelasi tip de ulei care-l ai acum in cutie, ai lipita o eticheta undeva pe cutie care scrie exact tipul de ulei necesar. Mi se pare ca trebuie schimbat si filtrul de ulei din cutie, IulianC. parca si-a schimbat la a lui, poate te ajuta el cu mai multe informatii.

 

Sa-ti pui niste bani deoparte pentru viitor, asta pentru ca masina mai mult a stat decat a mers si exista riscul sa-ti cedeze vreun amortizor sau sa-ti apara alte probleme.

 

PS: Un DIY cu schimbarea uleiului din cutie http://forums.5series.net/topic/88129-diy-zf-6hp19z-transmission-drain-refill/

 

 

Deci trebuie sa imi pun niste bani intr-un cont :) din ce imi spui tu ma faci sa cred ca am facut o alegere nu tocmai buna ...

Link to comment
Share on other sites

Eu am cutie automata.Fa bine schimba uleiul primul lucru din cutie.

Daca vrei sa pleci sportiv cum vrei u in scurt timp o sa ajungi cu cutia la reparatii, o s-o faci praf.Cauzele pt care pica automata sunt ca nu se schimba uleiul si plecare cu frana si accelaratia apasata, acum u faci ce vrei, e treaba ta.

Soft poti sa ii pui da in timp sigur o sa pice ceva, mai ales turbina, acum depinde cat timp ti masina.

Link to comment
Share on other sites

daca vrei liniute , ai gresit masina din mai multe motive.

daca tii neaparat fa-le lansat, din mers...

oricum distractiile de genul asta costa..

 

Chiar nu ma refeream la liniute ... is satul de ele ... am avut un s3 de 400bhp si nu imi mai trebuie ... Ma refeream doar la faptul ca daca vrei sa faci o plecare mai tare de pe loc daca se poate ... unele masini automate au Launch control , unde daca vrei sa pleci mai tare de pe loc trebuie sa tii frana si la accelerezi etc ma refer aici la grupul VAG .

 

Probabil ca la un m3 automat are lauch control :) is curios daca un 535d are acest sistem ...

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu ma refeream la liniute ... is satul de ele ... am avut un s3 de 400bhp si nu imi mai trebuie ... Ma refeream doar la faptul ca daca vrei sa faci o plecare mai tare de pe loc daca se poate ... unele masini automate au Launch control , unde daca vrei sa pleci mai tare de pe loc trebuie sa tii frana si la accelerezi etc ma refer aici la grupul VAG .

 

Probabil ca la un m3 automat are lauch control :) is curios daca un 535d are acest sistem ...

 

La grupul VAG e DSG e cutie secventiala, la 525 ai automata clasica cu convertor de cuplu.

 

Si cam ce S3 ai avut tu de 400 cai ? ca 2.0 TFSI are 265 cai, si RS3 aparut anul asta are 340 cai. Nu de alta dar sunt foarte curios in conditiile in care stiu pe cineva care dupa vreo 10-12 mii de euro bagati intr-un 2.0TFSI , de abia ajunsese pe la 360 cai .

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

ala era un S3 de S3 :)...nu stiu de unde ai scos-o pe asta ca la VAG plecarea de pe loc sportiva se face cum frana apasata si accelerata??? Am avut si eu Audi si in niciun caz nu asa se face plecarea sportiva, iar cele cu launch control sunt de obicei pe masini gen M3, M6...nu cred ca vei gasi pe 525 si D...daca ai avut S3 si l-ai dus tu pana la 400cp atunci pui niste intrebari pe care le-ar pune unul care nu s-a urcat in viata lui intr-o masina mai de doamne ajuta, se presupune ca daca ai facut asa ceva la un S3 ai minimul de cunostinte elementare despre masini, dar vad ca nu prea...

 

off: asta cred e vreo clona de-a cuiva care a fost banat pe aici pe forum tot cu super masini din reviste aparea...

@Huzy: baiete alta ocupatie nu ai decat sa deschizi topic-uri din astea de doi lei, gen "oare se strica motorul daca merg fara ulei??"

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

mik15 te iei degeaba de huzy, el a pus intrebari pertinente. E mult mai bine sa intrebe si sa primeasca raspunsuri potrivite decat sa incerce pe masina lui si sa aiba de suferit dupa aia.

Uleiul la cutie l-am schimbat si eu cand am cumparat masina, avea 98.000km. Uleiul arata foarte bine, insa am vrut sa fiu sigur.

Daca te intereseaza preturile la baia de ulei de la cutie si la ulei poti citi aici

Intrebai daca ai facut o alegere proasta: raspunsul meu ca posesor de aceeasi masina e ca nu. Eu sunt foarte multumit de masina. Acum depinde si de masina ta cum a fost intretinuta.

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca ma iau degeaba de el, pai hai sa gandim un pic logic, unul care zice ca a avut un S3 pe care l-a modificat si l-a dus in 400cp, ceea ce nu e usor, aproape i-a dublat puterea, ar trebui sa aiba minimul de habar despre masini ori intrebarile pe care le pune el sunt fara sens pentru cineva ca el sa nu ma zic ca pe prima pagina a forumului e topic-ul lui Domi despre cutii automate unde sunt o gramada de detalii despre intretinere, despre ce sa faci/sa nu faci unei cutii automate s.a.m.d, deci eu cred in continuare ca e doar unul care nici macar nu are masina de care vorbeste si vrea doar sa faca topic-uri aiurea pe aici...daca chiar e pe bune atunci cum naiba si-a facut el S3-ul ala??? chiar sa fi avut bani sa o duca la un ABT sau alt tuner sa o faca tot trebuia un pic de pasiune care la randul ei presupune niste cunostinte elementare despre masini si principii de functionare ale masinii si componenetelor ei, dar oricum, asa cum a zis si DSF, eu nu stiu niciun S3 de 400cp in RO si mai pierd vremea si pe clubaudi si 4tuning unde chiar ma mai uit la Audi pentru ca si marca asta imi place :) asa ca... <_> Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca ma iau degeaba de el, pai hai sa gandim un pic logic, unul care zice ca a avut un S3 pe care l-a modificat si l-a dus in 400cp, ceea ce nu e usor, aproape i-a dublat puterea, ar trebui sa aiba minimul de habar despre masini ori intrebarile pe care le pune el sunt fara sens pentru cineva ca el sa nu ma zic ca pe prima pagina a forumului e topic-ul lui Domi despre cutii automate unde sunt o gramada de detalii despre intretinere, despre ce sa faci/sa nu faci unei cutii automate s.a.m.d, deci eu cred in continuare ca e doar unul care nici macar nu are masina de care vorbeste si vrea doar sa faca topic-uri aiurea pe aici...daca chiar e pe bune atunci cum naiba si-a facut el S3-ul ala??? chiar sa fi avut bani sa o duca la un ABT sau alt tuner sa o faca tot trebuia un pic de pasiune care la randul ei presupune niste cunostinte elementare despre masini si principii de functionare ale masinii si componenetelor ei, dar oricum, asa cum a zis si DSF, eu nu stiu niciun S3 de 400cp in RO si mai pierd vremea si pe clubaudi si 4tuning unde chiar ma mai uit la Audi pentru ca si marca asta imi place :) asa ca... <_<

 

Miky u vreau sa pornesc o discutie aberanta dar cauta te rog pe google cum ii launch control la VAG ( de ex: Golf 5 GTI ) nu am zis de frana de mana am si de frana de picior ... Si nu ai tu de unde sa stii ce masini am avut eu .... Pentru asta ii forumul pentru a discuta eu zic ca mai bine sa te abtii ... serios .. Si da am avut S3 8l de 400 de cai ... Revo stage 3 cu Gt2871 injectoare de 550 etc ... Nu are rost aici sa intru in polemici cu tine ... Ce e rau ca am intrebat ? Da nu am avut niciodata BMW si NICIODATA cutie automata ... Care ii problema ? Sunt afon la cutii automate ... Am intrebat pentru cunoaste nu pentru a pune in aplicare ? Daca te uitai atent la ce intrebari am pus vedeai ca sunt si altele ... Nu numai cea cu plecarea de pe loc ... Mi-am luat BMW pentru am vrut sa incerc si altceva ... Tot ce am avut pana acuma o fost doar Audi ( A4 , A3 , S3 , A6 ) etc

 

nu cred ca ma iau degeaba de el, pai hai sa gandim un pic logic, unul care zice ca a avut un S3 pe care l-a modificat si l-a dus in 400cp, ceea ce nu e usor, aproape i-a dublat puterea, ar trebui sa aiba minimul de habar despre masini ori intrebarile pe care le pune el sunt fara sens pentru cineva ca el sa nu ma zic ca pe prima pagina a forumului e topic-ul lui Domi despre cutii automate unde sunt o gramada de detalii despre intretinere, despre ce sa faci/sa nu faci unei cutii automate s.a.m.d, deci eu cred in continuare ca e doar unul care nici macar nu are masina de care vorbeste si vrea doar sa faca topic-uri aiurea pe aici...daca chiar e pe bune atunci cum naiba si-a facut el S3-ul ala??? chiar sa fi avut bani sa o duca la un ABT sau alt tuner sa o faca tot trebuia un pic de pasiune care la randul ei presupune niste cunostinte elementare despre masini si principii de functionare ale masinii si componenetelor ei, dar oricum, asa cum a zis si DSF, eu nu stiu niciun S3 de 400cp in RO si mai pierd vremea si pe clubaudi si 4tuning unde chiar ma mai uit la Audi pentru ca si marca asta imi place :) asa ca... <_<

 

 

- Aici masina avea stage 2 , nu am filmulete cu ea pe youtube doar asta .... Dar pot sa ma laud ca pe 400 m am scos anu trecut la Baia Mare 12.8s un timp foarte bun... Vezi ca masina e prenzentata si pe alte forumuri ... Daca chiar esti asa de cunoscator se vede ca nu ai fost niciodata la un DragRacing organizat pentru atunci stiai despre ceva vb ... Si daca pentru tine un tuner adevarat este ABT .... te felicit ... Bravo ( Uita-te cam care is cei mai tari pe VAG si atunci poti sa intri sa povestesti cu mine ... )

 

PS: Fiind nou pe forum nu am stat sa caut tot forumul raspunsul la intrebarile mele ... Am incercat sa fac un topic cu intrebarile mele , daca te deranjeaza te rog sa rogi un moderator sa imi stearga topicu si userul .. Si gata ..

 

Si da o sa fac si topic cu masina mea ... momentan doar ce am cumparat-o ...

 

La grupul VAG e DSG e cutie secventiala, la 525 ai automata clasica cu convertor de cuplu.

 

Si cam ce S3 ai avut tu de 400 cai ? ca 2.0 TFSI are 265 cai, si RS3 aparut anul asta are 340 cai. Nu de alta dar sunt foarte curios in conditiile in care stiu pe cineva care dupa vreo 10-12 mii de euro bagati intr-un 2.0TFSI , de abia ajunsese pe la 360 cai .

 

 

O sa prezint daca vrei fisa dyno cu masina ... desi nu cred ca ii asta important aici ... Masina are 385 de cai la volanta ... nu la roata ... Uita-te te rog la MUU daca stii s3 alb din Bucuresti ... Nu o bagat 12 mii de euro in motor ca sa aiba 400+

 

Cred ca facem aici OFFTOPIC ... daca vreti sa va demonstrez ceva putem vb in privat ..

Edited by huzy
Link to comment
Share on other sites

385 nu sunt 400 dar te cred daca zici ca ai dyno. Baiatul ala de care ziceam eu a bagat 12000 ca sa faca tuning adica frane, suspensie, turbo, intercooler, rigidizare sasiu.

Ce zici tu acolo de 12.8 nu prea mi se pare vreo mare realizare pentru o masina de 400 cai si 1300 kg probabil greu de pus pe asfalt.

 

Stiu de launch controlul de pe Dsg-ul VAG, pe bmw nonM nu exista.

Link to comment
Share on other sites

385 nu sunt 400 dar te cred daca zici ca ai dyno. Baiatul ala de care ziceam eu a bagat 12000 ca sa faca tuning adica frane, suspensie, turbo, intercooler, rigidizare sasiu.

Ce zici tu acolo de 12.8 nu prea mi se pare vreo mare realizare pentru o masina de 400 cai si 1300 kg probabil greu de pus pe asfalt.

 

Stiu de launch controlul de pe Dsg-ul VAG, pe bmw nonM nu exista.

 

 

Audi s3 8l are 1580 kg este quattro cu tehnologie Haldex si 12.8 chiar este o realizare ... Nu am ajuns la nivelul ala cu rigidizare sasiu .. pentru ca era o masina de zi cu zi ... si la configuratia care o are masina era cu interne stoc ... Daca schimba proprietarul internele si inca cateva se poate scoate sub 12.3 . S3 8l de fabrica scoate 13.8 deci sa scazi 1 sec chiar ii realizare ...

Link to comment
Share on other sites

daca faci plecari violente de pe loc, mai ales gen tinut frana si apasat violent pe accleratie.. faci cutia praf. Cutia de pe VAG,. era o cutie manula robotizata. Asta e automata cu convertizor.

Ele pica si fara sa tragi de ele. Daca le tratezi barbar, si in special la diesel, datorita cuplului mare, pica cu siguranta. O reconditonare, care ar fi cea mai ieftina varianta pleaca de la 1100 de euro in sus.

Deci e scumput.

Schimbul de ulei la ata se face intre 80-120k km.. in functie de stil de mers, tip de trafic etc... eu as alege intodeauna varainta minima, adica 80k km..

NU e o suma enorma, se face destul de rar, si te poate scutii de neplaceri costisitoare.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

daca faci plecari violente de pe loc, mai ales gen tinut frana si apasat violent pe accleratie.. faci cutia praf. Cutia de pe VAG,. era o cutie manula robotizata. Asta e automata cu convertizor.

Ele pica si fara sa tragi de ele. Daca le tratezi barbar, si in special la diesel, datorita cuplului mare, pica cu siguranta. O reconditonare, care ar fi cea mai ieftina varianta pleaca de la 1100 de euro in sus.

Deci e scumput.

Schimbul de ulei la ata se face intre 80-120k km.. in functie de stil de mers, tip de trafic etc... eu as alege intodeauna varainta minima, adica 80k km..

NU e o suma enorma, se face destul de rar, si te poate scutii de neplaceri costisitoare.

 

 

Mersi mult ... Un raspuns perfect ...

 

Daca schimbi uleiul si mergi frumos cu ea nu ar avea motive sa pice nu sau daca mergi mai sportiv ? Facand abstractie de uzura ei la momentul de fata unde chiar schimba bine si lin fara nici un bruscaj ...

Edited by huzy
Link to comment
Share on other sites

in principiu, la tine nu. Ce omoara cutiile este cuplul. De exemplu la dieseluri mai puternice, gen 530D, 535D a devenit aprope consumabil Indiferent de ce precautii iei, gen schimbat ulei la timp, evitat liniute de pe loc, cerculete nebunii, tine mai mult de noroc si poate stil de mers daca treci cu ea de 160k km.. au devenit si astea un fel de consumabile...

 

Cu resoftatul , e aceasi problema. Daca sare cuplul de limita constructiva a cutiei practic iti asumi si schimbarea cutiei. Ea nu va pica imediat, mai mergi cu ea o vreme.. dar deja devine doar o chestie de timp.

 

Din cat stiu eu tu ai aceasi cutie cu 530D, si anume ZF6HP 26, care duce 600NM, deci ai marja suficienta, in principiu ar trebuii sa fii scutit de probleme daca ai un minim de grija..Rar am auzit de probleme la modelul asta tocmai din cauza asta.. motorul scoate un 400NM cuplu maxim si cutia duce 600.

 

Dar bineteles, ca sa fii sigur trebuie sa verifici dupa part.no. sau dupa VIN.

 

 

 

 

Si la VAG DSG/DKG mai ales primii ani de fabricatie aveau bubele lor.. cam asta e treaba la automate la BMW..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

in principiu, la tine nu. Ce omoara cutiile este cuplul. De exemplu la dieseluri mai puternice, gen 530D, 535D a devenit aprope consumabil Indiferent de ce precautii iei, gen schimbat ulei la timp, evitat liniute de pe loc, cerculete nebunii, tine mai mult de noroc si poate stil de mers daca treci cu ea de 160k km.. au devenit si astea un fel de consumabile...

 

Cu resoftatul , e aceasi problema. Daca sare cuplul de limita constructiva a cutiei practic iti asumi si schimbarea cutiei. Ea nu va pica imediat, mai mergi cu ea o vreme.. dar deja devine doar o chestie de timp.

 

Din cat stiu eu tu ai aceasi cutie cu 530D, si anume ZF6HP 26, care duce 600NM, deci ai marja suficienta, in principiu ar trebuii sa fii scutit de probleme daca ai un minim de grija..Rar am auzit de probleme la modelul asta tocmai din cauza asta.. motorul scoate un 400NM cuplu maxim si cutia duce 600.

 

Dar bineteles, ca sa fii sigur trebuie sa verifici dupa part.no. sau dupa VIN.

 

 

 

 

Si la VAG DSG/DKG mai ales primii ani de fabricatie aveau bubele lor.. cam asta e treaba la automate la BMW..

 

Mersi sa speram sa nu fie probleme :) Zicea mecanicul ca daca a stat mult masina , cutia schimba mai greioi sau ceva de genu si ca ar trebui facuta o "resetare" "reinitializare" nu stiu daca ii ok sa o fac ...

Link to comment
Share on other sites

povesti vanatoresti.. Ea are vreo 4 harti, care le schimba automat in functie de cum conduci, trafic, etc.. algoritmul verifica stilul de mers, viteza, acceleratii etc avute cam la fiecare 15 minute si daca e cazul schimba harta.

Poti face un update la soft, cea ce iti recomand. Si schimba uleiul si kitul de filtru. Sunt service-uri specializate prin Bucuresti, care sunt bine dotate, fac schimb total, la reprezentanta platesti de aiurea dublu pentru o treaba pe jumatate facuta.

Sa iti explic de ce.. politica oficiala la BMW la cutii automate e "lifetime oil".. unde lifetime e X ..dumnezeu cu mila. Bineinteles ca e o tampenie, nu exista ulei lifetime.. lifetime la ei e cel mult perioada garantiei [poate.. :)

Producatorul cutiei, ZF, recomanda schimbul la 80-120k. BMW nerecunoscund oficial nevoia schimbului, nici nu au scule . Iti trebuie o pompa speciala sa il scoti pe tot. BIneinteles ca si un schimb partial e mai bun decat nimic, dar mai bine mergi la un service specializat, cu scule unde poti face schimb total.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.