Jump to content

320ci vs 323ci


radduu

Recommended Posts

As vrea sa stiu si eu diferentele intre cele doua motoare puse pe E46 320ci (2171cmc) si 323ci (2490 cmc).

Pana acum nu am aflat decat diferenta de impozit intre ele este de doar 100 ron.

320 - 170cp ; intra 5.5 L de ulei

323- 190cp , 6.5___"___

Daca stiti ceva despre fiabilitate, consum, orice informatie este binevenita. Inca nu mi-am achizitionat masina, de aceea vreau sa aflu cat mai multe. :drinks:

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

320i> M54B22 170 cai

323i> M50B25 170 cai

Primul motor e generatie mai noua.

 

320i> M54B22 170 cai Euro 4

323i> M52B25 170 cai Euro 3

Primul motor e generatie mai noua si cred ca consuma o "idee" mai putin avand cilindree mai mica. Daca vrei sa te bagi la 2500cc mergi pe M54B25 (325i).

Edited by ktod_16
Link to comment
Share on other sites

320i> M54B22 170 cai Euro 4

323i> M52B25 170 cai Euro 3

Primul motor e generatie mai noua si cred ca consuma o "idee" mai putin avand cilindree mai mica. Daca vrei sa te bagi la 2500cc mergi pe M54B25 (325i).

Si atunci care ar fi diferenta dintre 323i si 325i ?

Link to comment
Share on other sites

Am gasit un 323i 192 CP (141 kW), 2490cmc, euro 3, masina este din 2001.

Pt 320i incepand cu ce an s-au pus motoare euro4 ?

 

Esti sigur ca 323i are 192Cp?? din cate am gasit pe net are doar 170CP. Vezi sa nu fie altceva. POate masina a fost 323 si i s-a pus motorul de 325i de 192Cp.

 

 

Si atunci care ar fi diferenta dintre 323i si 325i ?

 

Diferenta e ca dupa inlocuirea M52 cu M54 dispar 320i(1991cc, 150Cp) si 323i(2490cc, 170Cp)si sunt inlocuite cu 320i(2171cc) care produce 170CP, iar 325i(2494cc) il va inlocui pe 328i (2793cc) ambele avand 192Cp.

Deci difereanta e ca s-a scazut cilindreea dar s-a pastrat puterea si s-au obtinut si motoare Euro4.

 

Schimbarea s-a facut in 2001, dar cred ca din 2002 sigur sunt cu M54.

Edited by ktod_16
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca 323i are 192Cp?? din cate am gasit pe net are doar 170CP. Vezi sa nu fie altceva. POate masina a fost 323 si i s-a pus motorul de 325i de 192Cp.

 

 

 

 

Diferenta e ca dupa inlocuirea M52 cu M54 dispar 320i(1991cc, 150Cp) si 323i(2490cc, 170Cp)si sunt inlocuite cu 320i(2171cc) care produce 170CP, iar 325i(2494cc) il va inlocui pe 328i (2793cc) ambele avand 192Cp.

Deci difereanta e ca s-a scazut cilindreea dar s-a pastrat puterea si s-au obtinut si motoare Euro4.

 

Schimbarea s-a facut in 2001, dar cred ca din 2002 sigur sunt cu M54.

Multam colegu'! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Pretul este unul corect avand in vedere ca e 2001, si are 2500cmc ( impozit si asigurare pe masura, consum la fel). Gandeste-te cat pierzi la revanzare daca o dai peste 2-3 ani... In ziua de azi toata lumea fuge de motoare mari, banii nu mai sunt ce au fost, sunt din ce in ce mai putini, benzina se scumpeste in fiecare zi, e cam costisitor un motor mare. Am vazut ca majoritatea cauta motoare de pana in 2000cmc din cauza impozitului exagerat; la motor de 1.9 platesti 170 ron iar la 2200cmc, 792 ron :wacko:

 

P.S. Cred ca masina este 325 nu 323

 

"The M54B25 is a 2.5 L (2494 cc) engine with an 84 mm (3.3 in) bore and 75 mm (3.0 in) stroke. It is all-alloy with Al-Sil block, fracture-split forged steel connecting rods, a one-piece forged crankshaft, and a reinforced plastic intake manifold. Output is 192 hp (143 kW) at 6000 rpm with 181 ft·lbf (245 Nm) of torque at 3500 rpm.

 

Applications:

 

 

2001-2002 E36/7 Z3 2.5i

2001-2005 E46 325i/325xi

2001-2006 E46 325Ci

2001-2004 E46 325ti

2001-2004 E39 525i

2003-2004 E60/E61 525i/525xi

2004-2006 E83 X3 2.5i

2004-2006 E85 Z4 2.5i

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pretul este unul corect avand in vedere ca e 2001, si are 2500cmc ( impozit si asigurare pe masura, consum la fel). Gandeste-te cat pierzi la revanzare daca o dai peste 2-3 ani... In ziua de azi toata lumea fuge de motoare mari, banii nu mai sunt ce au fost, sunt din ce in ce mai putini, benzina se scumpeste in fiecare zi, e cam costisitor un motor mare. Am vazut ca majoritatea cauta motoare de pana in 2000cmc din cauza impozitului exagerat; la motor de 1.9 platesti 170 ron iar la 2200cmc, 792 ron :wacko:

 

P.S. Cred ca masina este 325 nu 323

 

"The M54B25 is a 2.5 L (2494 cc) engine with an 84 mm (3.3 in) bore and 75 mm (3.0 in) stroke. It is all-alloy with Al-Sil block, fracture-split forged steel connecting rods, a one-piece forged crankshaft, and a reinforced plastic intake manifold. Output is 192 hp (143 kW) at 6000 rpm with 181 ft·lbf (245 Nm) of torque at 3500 rpm.

 

Applications:

 

 

2001-2002 E36/7 Z3 2.5i

2001-2005 E46 325i/325xi

2001-2006 E46 325Ci

2001-2004 E46 325ti

2001-2004 E39 525i

2003-2004 E60/E61 525i/525xi

2004-2006 E83 X3 2.5i

2004-2006 E85 Z4 2.5i

 

Rectificati... 2171 - impozit 1140 RON !!!

Link to comment
Share on other sites

Nu are cum. Am platit impozitul la masina mea pe anul asta ca sa o pot vinde iar impozitul era acelasi ca anul trecut. Capacitate cilindrica intre 2001cm3-2600cm3

72 LEI / 200cm3.

 

2200 cmc = 792 ron

2500 cmc = 900 ron

 

Daca tu ai platit 1140 ron inseamna ca ai platit si cu penalizarile aferente pt ca nu achitasei la timp.

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.