Jump to content

Back in business


alexrosiu

Recommended Posts

  • 7 months later...

Fiind oarecum dezamagit de handling-ul masinii pe circuit, am zis sa fac niste upgrade-uri pentru urmatoarea sesiune (planificata in octombrie 2012, anulata insa din pacate din cauza ploii).

Am ales totusi sa nu modific masina masiv, pastrand-o "streetable" si pot sa declar cu satisfactie ca a iesit o treaba foarte buna.

 

Asadar am schimbat:

  • barele stabilizaoare - cu unele H&R, mai groase si mai rigide, dupa cum se poate vedea in pozele comparative de mai jos
  • suspensia - cu una reglabila pe inaltime, Bilstein B14. Am ales-o pentru duritate, nu pentru reglajul in sine (nu cred ca o voi modifica vreodata, e aproape maxim de sus si e la fel de inalta ca si cea M dinainte - se vede in poza cu masina)
  • discurile si placutele spate cu unele identice cu cele de pe fata (Tarox Sport respectiv Carbotech XP8), fiind OEM pana acum

ceea ce a dus la o imbunatatire enorma a tinutei de drum. Nu vreau sa zic ca era proasta inainte (pe strada), dar acum masina este mult mai fun si mai precis de condus.

 

De asemenea, strict pentru circuit am mai luat niste jante OZ Ultraleggera (cam uratele, dar usoare) 8Jx18, respectiv 9Jx18 pe care am pus niste Toyo R888, latime 225 fata si 255 spate. Din fericire le-am luat la un pret foarte bun, altfel mi-as cam fi "bagat gheara in gat" pentru faptul ca in loc sa ma dau pe Hungaroring in octombrie, m-am uitat la ele ce frumoase sunt :)

 

Abia astept urmatoarea excursie la circuit, in primavara, probabil in martie. Cu ocazia asta va invit sa mergem impreuna, va garantez ca este o experienta memorabila (dar contagioasa si care se lasa cu cheltuieli ulterioare, dupa cum se poate vedea in cazul de fata rolleyes.gif).

IMG_1095.jpg

IMG_1092.jpg

IMG_1617.jpg

IMG_2249.jpg

IMG_2497.jpg

IMG_2469.jpg

Edited by alexrosiu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Update:

 

+ Quaife LSD

+ AR Design additional oil cooler

+ anvelope Continental SportContact 5P

 

si o mica revizie la 87.950 km:

* ulei Motul 300V 5W-30

* lichid frana Motul RBF 660

* aditiv lichid racire Motul MoCool

 

Peste o saptamana va veni cold air intake-ul de la STETT Performance, abia astept. Dar chiar si fara el (e mai mult un moft), in sfarsit pot sa spun ca masina e cum trebuie, in special datorita suspensiei, barelor stabilizatoare si diferentialului.

_oil.jpg

_lsd.jpg

_tires.jpg

_oilcooler.jpg

_brakes.jpg

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Parca se potrivesc mai bine astea, cele vechi erau ca pentru un 330d asa.. :frantics:

P.s. Ceva probleme cu masina, in afara de pompa, pana acum? Kit-ul de ambreiaj l-ai schimbat pt circuit sau cedase? Te intreb fiindca am constatat ca 335-urile sunt chiar mai ieftine decat 330-urile :rolleyes:

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.