Jump to content

Interior E38 pe E34


Raulooo

Recommended Posts

rauloo respect pt rabdarea de care dai dovada...eu unul n as putea :rolleyes:

 

esti plin de resurse la gasit solutii din astea ingenioase

si eu sunt curios cum arata...mai ales ca si interiorul meu trece momentan prin operatia de retapitare piele :getlost:

 

asteptam imaginile

Link to comment
Share on other sites

crema de maini o sa lase dare albe in crapaturile de la piele, pielea se intretine doar cu apa. Am aflat de la un mester in pielarie, el tabaceste pielea ca meserie. Are un a8 de 10 ani si pielea e perfecta, a intretinut o doar cu o carpa si apa de la robinet. Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

crema de maini o sa lase dare albe in crapaturile de la piele, pielea se intretine doar cu apa. Am aflat de la un mester in pielarie, el tabaceste pielea ca meserie. Are un a8 de 10 ani si pielea e perfecta, a intretinut o doar cu o carpa si apa de la robinet.

 

nici o crema de maini nu poate sa lase dare albe in crapaturi, asta poate in primele 15 min , apoi crema intra/se absoarbe in piele. La mine asa a fost.

 

Faza cu apa de robinet e cam de "mitbusters ". Toata lumea stie, ca pielea trebuie intretinuta cu grasimi ( creme, solutii pe baza de grasimi ), acuma nu vb numai de pielea auto.

Lucrez in industria de mobilier. Doar pielea pt mobilier ( canapele ) este o piele identica cu pielea auto. Ea la fel trebuie intretinuta cu grasimi ( pt a intinerii pielea, pt a deveni mai elastica , pt a prevenii crapaturile ).

 

Faza cu apa de robinet , cam are efect opus. Apa usuca pielea, motiv care duce la aparitia crapaturilor.

In fine , fiecare cu idee lui.

Poate apa de robinet este folosita pt curatarea murdariei, apoi tot trebuie aplicata o grasime/crema . Asta e, sigur ai inteles gresit !

 

rauloo respect pt rabdarea de care dai dovada...eu unul n as putea :rolleyes:

 

esti plin de resurse la gasit solutii din astea ingenioase

si eu sunt curios cum arata...mai ales ca si interiorul meu trece momentan prin operatia de retapitare piele :getlost:

 

asteptam imaginile

 

Operatia mea nu se poate aplica pt cei ce nu gasesc MARKER pe culoarea pielii. Nasol ! :pinch: Ex: Marker Permanent Bej :cry:

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

 

asteptam imaginile

 

Imagini volan si nuca - retapitare piele

 

Volanul a iesit f.f.f.bine. Mega multumit.

 

Dar de nuca nu pot spune acelasi lucru. cam 75% multumit.

Obiectii: - piele prea groasa;

- din vederea de sus se vad urat cusaturile

- pielea parca nu e neagra, are o tenta spre gri

Dar merge la batranul meu BMW

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: Volan de Golf 6 cu comenzi pe el, dar fara capac + airbag. ( prima poza )

Mai zicea omu ca are si de Golf 5 GTI care e mega frumos (sport)

post-47662-0-13803600-1305870097_thumb.jpg

post-47662-0-99968600-1305870108_thumb.jpg

post-47662-0-35177000-1305870119_thumb.jpg

post-47662-0-07701600-1305870130_thumb.jpg

post-47662-0-79879500-1305870139_thumb.jpg

post-47662-0-86381000-1305870149_thumb.jpg

post-47662-0-99516600-1305870159_thumb.jpg

post-47662-0-24058600-1305870588_thumb.jpg

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

bravo.

Sa vedem cat rezista markerul ala. Normal vopseaua aia de piele are alte componente chimice, specifice..

 

Pune nsite poze mai detaliate, sa vedem si noi.. stii si tu vorba aia.. o imagine face cat 1000 de cuvinte

 

 

Au... am uitat sa fac poze la scaune

 

Revin cu noi poze :))

Link to comment
Share on other sites

Pielea nu trebuie data cu nici o solutie, doavada e masina lui cum arata dupa atatia ani. Nici pe papucii din piele nu dai nici o crema si rezista foarte bine, la fel geci din piele, ai vazut pe cineva sa dea cu crema pe geaca? Eu nu, pielea e aceasi, ea a fost tratata ca sa reziste in timp. Sunt de accord sa o cureti si sa o dai cu crema daca ea nu a fost ingrijita corespunzator ani de zile. Jegu de pe ea, partea lucioasa nu o stergi cu apa simpla asta e clar. Toata mizeria intrata in piele atatia ani trebuie curatata cumva. Daca ai piele noua si o stergi sistematic cu o carpa cu apa rezista la fel de bine.

 

Am dat cu nivea simpla, dupa o sapt am avut numai urme albe pe pielea cutata. A trebuit sa iau spuma de la bmw si nici cu aia nu iese foarte bine, trebuie dat de mai multe ori.

 

Si eu am obs ca pielea e un gri inchis nu negru, a cumparat un prieten un volan nou vandut de cineva aici pe forum si e la fel gri inchis. E ceva ciudat... si eu trebuie sai mbrac volanul, am sa ma uit atent la piele inainte sa o puna mesterul.

Edited by muv
Link to comment
Share on other sites

Tin sa spun costul manoperii volanului si a schimbatorului dinou. Mi se pare foarte ieftin.

 

Total = 100 Ron ( mi-a cerut 90 Ron, eu am vrut sa dau 100 Ron ). Asta datorita faptului ca am avut volan "Momo" si a fost mai grea operatia. La volane originale de BMW e mai ieftin ( volan + nuca = 70 Ron )

Link to comment
Share on other sites

 

Am dat cu nivea simpla, dupa o sapt am avut numai urme albe pe pielea cutata. A trebuit sa iau spuma de la bmw si nici cu aia nu iese foarte bine, trebuie dat de mai multe ori.

 

 

 

 

In momentul cand am actualizat acea remediere, cu crema de maini, nu s-au vazut nici un fel de urme albe prin crapaturi.

Tin sa imi cer scuze @muv, dar din necunostinta de cauza mi-am sustinut ideea.

 

Anunt ca dupa 1 saptamana , stand masina de mai multe ori in soare, iar in interior a fost o temperatura ridicata. Am observat acum, in locuri unde in mod normal de folosinta nu au fost frecari/atingeri, pielea s-a albit .

 

Legat de marker. Inca a ramas acolo, inca arata bine, marile crapaturi sunt greu vizibile.

 

 

Zici @muv ca albiturile le stergi cu spuma auto ? Asa am sa incerc sa le inlatur. Mersi

Link to comment
Share on other sites

iti spun eu ca daca le freci cu sonax pentru piele odata pe luna se pastreaza excelent.. E vreo 2o de ROn un flacon si nu ai treaba, dai toata masina de cel putin 5-6 ori.

FOlosesc o carpa microfibra pentru asta, si o spal dupa fiecare folosire, nu fac altceva cu carpa aia..

 

 

EU asta folosesc, e produs special de piele auto..curata foarte bine, pielea devine imediat elastica si are un luciu aparte, e foarte bun.

Se da putin, nu foarte m,ult, si daca ai mici crapatrui, daca freci mai insistent le aduce la culoare..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

iti spun eu ca daca le freci cu sonax pentru piele odata pe luna se pastreaza excelent.. E vreo 2o de ROn un flacon si nu ai treaba, dai toata masina de cel putin 5-6 ori.

FOlosesc o carpa microfibra pentru asta, si o spal dupa fiecare folosire, nu fac altceva cu carpa aia..

 

 

EU asta folosesc, e produs special de piele auto..curata foarte bine, pielea devine imediat elastica si are un luciu aparte, e foarte bun.

Se da putin, nu foarte m,ult, si daca ai mici crapatrui, daca freci mai insistent le aduce la culoare..

 

am sa-l caut si am sa incerc. Mersi @DOMI

Link to comment
Share on other sites

nici o crema de maini nu poate sa lase dare albe in crapaturi, asta poate in primele 15 min , apoi crema intra/se absoarbe in piele. La mine asa a fost.

 

Lucrez in industria de mobilier.

 

- crema pentru uz uman are alte caracteristici, mult diferite de solutiile destinate ingrijirii tapiteriilor de piele;

- chestia cu apa si tapiteriile de piele ... se sterge cu o carpa umeda, nu o "inunzi".

- vopseaua de pe scaune este pe baza de apa, tu ai folosit marker ... defel compatibil cu vopseaua tapiteriei;

 

intrebare:

cum ai rezolvat cu :

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GG81&mospid=47517&btnr=72_0212&hg=72&fg=05

 

felicitari pentru efort si rezultat. :thumbsup:

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

- crema pentru uz uman are alte caracteristici, mult diferite de solutiile destinate ingrijirii tapiteriilor de piele;

- chestia cu apa si tapiteriile de piele ... se sterge cu o carpa umeda, nu o "inunzi".

- vopseaua de pe scaune este pe baza de apa, tu ai folosit marker ... defel compatibil cu vopseaua tapiteriei;

 

intrebare:

cum ai rezolvat cu :

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GG81&mospid=47517&btnr=72_0212&hg=72&fg=05

 

felicitari pentru efort si rezultat. :thumbsup:

 

Am zis mai sus ca am gresit cu crema de maini.

 

Legat de centura, foarte simplu, desfaci surub de pe scaunul vechi >>> prinzi surub pe scaunul nou ( surubul de jos - nr. 2 poza )

 

La centurile de spate a fost mult mai dificil. Am incercat sa explic pe cat am putut de bine, pt mai multe detalii ar trebuii sa vezi fizic sau sa fi facut eu niste poze in timpul operatiunii ( cine sa gandit ca voi fi membru dupa 4 zile :angel: )

Link to comment
Share on other sites

Am zis mai sus ca am gresit cu crema de maini.

 

Legat de centura, foarte simplu, desfaci surub de pe scaunul vechi >>> prinzi surub pe scaunul nou ( surubul de jos - nr. 2 poza )

 

La centurile de spate a fost mult mai dificil. Am incercat sa explic pe cat am putut de bine, pt mai multe detalii ar trebuii sa vezi fizic sau sa fi facut eu niste poze in timpul operatiunii ( cine sa gandit ca voi fi membru dupa 4 zile :angel: )

 

 

inca o data, felicitari. altul probabil ignora aspectul ... sigurantei. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca .... dizolva un pic din culoare? :wink:

 

Crapaturile nu sunt crapaturi de fapt ci niste cute unde se si aduna jeg.. daca pilea devine mai lexibila si cuta se diminueaza si jegul din ea se curata...

Cama sta e explicatia..deci are limite, nu dizolva vopseaua..

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa va mai prezint un aspect.

 

Scaunele de pe E38 sunt cu mult mai comode decat pe E34.

Off Topic dar se leaga la final : eu am ceva probleme la spate, astfel sunt f. sensibil la confortul scaunelor.

 

La scaunele de E34 dupa un drum de 500 km, ma trezeam cu dururei in coloana ( partea lombara ) si cu gatu intepenit.

 

Dar la scunele de E38 ( recent am facut un drum de 450 km ), surpriza, o durere infima in partea lombara, iar la gat nimic. Aici pozitionarea tetierei este alfel, in mers chiar poti sa iti swprijini capul in tetiera, ce la s. E34 nu o puteam face.

 

 

Interior de E38 am ( 1/4 ) de as avea si exteriorul :bow: :worthy: :senile:

Link to comment
Share on other sites

da, sunt niste masini foarte faine.

Si eu imi doresc una.

Am un coleg care a avut toata seria 7 de la e32 la e65, toate cumparate de noi, acum are un M6, spunea ca nu a fost mai multumit de nici o masina in viata lui ca de e38.

Momentant are un M6, ca i-au plecat copii la scoala si nu mai are nevoie de spatiu.. :)

Cu e38 luat de nou, 740i a facut 350k km inainte sa o dea, cica numai inspectiile regulate si atat... a vandut-o cand ma mutam eu .. daca stiam...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acelasi gand il am ca al lui @slyo6. Pacat ca statul spulbera ganduri asa frumoase.

Cum sa platesc impozitul 1200 ron la un motor de 2498 cmc ( cel mai mic de la E38 ) ? Daca imi iau un E38 clar il inmatriculez pe Bulgaria.

Deci pe scurt concluzia, noi romanii trebuie sa dam bani la statul bulgar ca sa fim fericiti.

Link to comment
Share on other sites

si eu ma gandesc la un 728i sau 735i

 

intr adevar,varianta cea mai convenabila ar fi bulgaria.cele inmatriculate pe ro sunt destul de forjate deja la anii aia si impozitul e aberant

 

unde mai pui ca mai am un 2,5 care e pe viata :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.