Jump to content

Problema pornire 318i


GIM

Recommended Posts

Salut, de ceva vreme am si eu o nedumerire... ma confrunt tot mai des cu o problema cand pornesc masina dupa un drum lung ( deci motor cald) si anume ca imediat dupa pornire imi scade turatia la 500 si mai jos cateodata... face asa 2-3 secunde si isi revine... la rece pornirea e instanta, fara probleme.Mai pateam asa cand aveam valva PCV praf, dar am schimbat-o si nu s-a mai intamplat pana acum.. daca are cineva vreo idee ce-ar putea fi sa-mi spuna, mersi!

 

PS: Masina e un 318i, e46!

 

 

Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

Testerul ce zice? Posibilitatile sunt multe si trebuie neaparat un tester sa mai restrangi cercul, oricum 90% din problema este pe parte electronica.

 

 

 

N-am tester bun la mine-n oras... si nici priceputi, doar intre ghilimele... dar atunci la rece de ce nu face asa? Ce-ar putea fi, electronic? bujiile sunt schimbate nu de mult, bateria la fel... filtrul de benzina inca nu l-am shimbat si poate nu a fost niciodata schimbat... azi iarna pornea foarte bine, doar de cand a dat caldura imi face asa din cand in cand... dry.gif

 

Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie un senzor de axa cu came, senzor de vibrchen etc... De aia ti-am zis de tester, ala iti spune exact ce are.

 

Daca ar fi unul din acei senzori, n-ar trebui sa nu porneasca deloc? sau faptul ca porneste dar imediat scade turatia, sa fie un semn ca is pe duca unul dintre ei(sau amandoi)?? O sa merg si la un tester, dar nu e unul dedicat, gen INPA sau DIS cum am tot vazut pe-aici pe forum... si cred ca o sa dau banii degeaba. dry.gifMultumesc!

Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

E cu cantec problema asta, apare in multe posturi si eu inca nu am reusit sa o elimin total.

 

Cateodata la pornire la cald, facea cum ai zis tu, ca scadea turatia si chiar murea, la tester a iesit senzor axa cu came (80 de lei) , l-am schimbat si nu a mai murit de atunci (2 luni). Dar tot scad turatiile cateodata la cald si cand incetinesc la semafor si scot din viteza. Am schimbat azi valva pcv dar fara succes si in plus valva scoasa parea perfecta :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Eu fac pariu ca e sonda lambda....Du-te la un service care vinde si piese si spune-le problema.Cumperi sonda,o montezi la ei si le spui ca daca ala nu e defectul sa-ti dea banii inapoi si tu le returnezi sonda.Apoi faci o tura cu masina,eventual iei si mecanicul cu tine ca nu moare 10 minute....La 500 de lei cate o sonda o sa accepte bucurosi!Eu asa am facut cu debitmetrul si nu am avut comentarii.L-am platit,l-a montat mecanicul,s-a urcat cu mine in masina,am facut o tura si aia era buba.I-am zis ca e ok si ca ramane si gata! Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

Am revenit si eu pe topic... la mine valva PCV iese din discutie... am schimbat-o doar recent asemnea si furtunul de la ea... pe tester am pus-o si mi-a dat doar sonda lambda inainte de catalizator, eroare 125... nu mi-a dat niciun senzor axa cu came sau altceva... acuma nu stiu cat de bun a fost tester-ul, era un GUTMANN DIAGNOSSE, ceva nemtesc....ati auzit de el? Sa fie sonda lambda? Pornesc motorul si turatia sta undeva la 500 vreo 2-3 secunde dupa care isi revine... ma enerveaza!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am schimbat sonda lambda, tot imi mai subtureaza la pornire la cald... nu de fiecare data, dar se intampla cam 70% din incercari! Deci e altceva.... o sa vad daca influenteaza macar consumul, ca ar trebui! nu?
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu dar face din cand in cand ...de obicei ii curat senzoru de acceleratie .ultima data nu mi-a mers asa ...l-am curatat am pornito si tot asa facea.SURPRIZA a 2 a zi n-a mai facut deloc si am 3 sapt de cand merg si nu are nici o treaba. cred ca e de la sonda lambda 2 ca din toate topicurile care au fost pe tema asta pe tester a iesit la majoritatea eroare la ea Edited by vlad asu
Link to comment
Share on other sites

Cea inainte de catalizator regleaza amestecul de carburant-aer si ajuta la redurecea emisiilor parca iar cealalta, din spatele catalizatorului e de monitorizare a starii catalizatorului si a functionarii primei sonde.... @vlad asu eu am avut eroare pe tester la prima sonda, cea de reglare, aia e cea mai importanta... la consum se simte ca am schimbat-o... unde e acel senzor de acceleratie? catalin bum bum e36 bmw uite poza in atasament.post-39500-0-51988000-1307351492_thumb.png piesa 8 si piesa 9 Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

Am facut si asta... alaltaieri... nicio schimbare... oricum... e cam frectie la picior de lemn... se curata ce se vede , gaurile alea... dar valva, pe interior... si in interior, pe corpul de acceleratie... mai greu.. asa ca ...nu stiu ce sa zic. eventual curatat tot corpul de acceleratie, cu clapete si tot... o sa fac si asta, sa vedem..

 

PS. Stiam ca ii zice valva de control ralanti, de aia intrebam unde e acel senzor... dar vb. de acelasi lucru. :thumbsup:

 

 

Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.