Jump to content

Recommended Posts

Saptamana trecuta am fost implicat din pacate intr-un eveniment rutier in urma caruia mi-am sifonat masina...pe langa avariile vizibile, a aparut o problema la masina, si anume faptul ca masina nu trage cum trebuie,adica apas acceleratia si masina reactioneaza ffff tarziu,nu trage...mentionez ca e vorba de un e90 320dA 2005..in N sau P masina se tureaza f bine,doar ca atunci cand e in sarcina nu trage,de exemplu cand urc o panta abia o urc,fie ea si pe S..aveti idee de la ce ar putea pleca problema mea,cunoasteti simptomele?? inca nu am pus masina pe tester,dar am zis ca poate ma indrumati in prealabil in vreun fel :) Multumesc
Link to comment
Share on other sites

am pus masina pe tester,problema e ca nu este destula presiune in turbo...intercoolerul nu e crapat,nici o siguranta sau mufa nu e iesita, am luat toate posibilitatile ajungand pana la urma ca exista o problema in partea electrica a turbinei,si anume actuatorul..chestia e ca tipul la care am fost nu avea un tester f bun,si vreau sa mai incerc si alt tester pana la a ma decide daca intradevar trebuie sau nu cumparat alt actuator..

 

Deci, cine are sau cunoaste tester original Bmw DIS in apropiere de Tg Mures? am inteles ca pe DIS se vede exact starea actuatorului. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

am pus masina pe tester,problema e ca nu este destula presiune in turbo...intercoolerul nu e crapat,nici o siguranta sau mufa nu e iesita, am luat toate posibilitatile ajungand pana la urma ca exista o problema in partea electrica a turbinei,si anume actuatorul..chestia e ca tipul la care am fost nu avea un tester f bun,si vreau sa mai incerc si alt tester pana la a ma decide daca intradevar trebuie sau nu cumparat alt actuator..

 

Deci, cine are sau cunoaste tester original Bmw DIS in apropiere de Tg Mures? am inteles ca pe DIS se vede exact starea actuatorului. Multumesc

La Turda ii departe? Stiu pe cineva ce te-ar putea ajuta..

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfaturi si indrumari! astazi masina si-a revenit miraculos !!! i-am dat jos actuatorul turbinei care initial nu dadea nici un impuls tijei,si no misca,iar cand am montat inapoi actuatorul, surpriza!! masina si-a revenit,trage cum trebuie,am presiune in turbo!
Link to comment
Share on other sites

bine Sarpe..ma gandesc ca masina nu trage desi trage,maine merg din nou la service sa vad sa fac cumva sa o repar..ok asa ?????dupa cum am spus si mai devreme mi se parea ciudat sa se duca electricul turbinei la un soc,si pana la urma s-a dovedit a fi adevarat,naiba stie ce a fost acolo...masina a "facut-o" mecanicul ce mi-a facut mai multe pe la masina.. ideea e ca masina merge cum trebuie,e in mintile ei,are vana,si gata.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare,

 

Sunt posesorul unui 320d din 2006 de 150hp. Si de 2-3 saptamani am observat ca uneori masina se comporta impecabil dar uneori masina este ceva mai zgomotoasa, schimbatorul de viteze tremura mai tare si parca numai trage ca inainte.

Mentionez ca atunci cand masina e mai zgomotoasa parca si suspensiile sunt mai tari desi teoretic nu are nici o legatura. Si parca nu trage bine , pare obosita.......si imi intra mai greu in viteze

Motorul se aude in 2500rpm cum se auzea inainte in 3500-4000rpm....adica mult mai zgomotos.

 

Atunci cand ploua parca devine mai silentioasa si trage mai bine.

De la turbina nu este, pentru ca am schimbat-o acum 1 an de zile, cumparata de noua ! (e o boala la e90-uri se pare)

 

Partea proasta este ca am avut inainte un E46 timp de 5 ani de zile, care la fel se comporta... cand mergea bine de parca zbura, cand era obosit si parca se chinuia....

Mentionez ca conduc destul de sportiv, schimb numai peste 2500rpm , de obicei in 3000rpm... si o scot si la drumuri lungi sa o curat.

 

As dori sa stiu daca mai intampina cineva aceasi problema....

 

Din ce am citit pe forumuri si din informatiile mele. Ar putea fi:

 

1. EGR- infundat, si clapetele de la EGR sa nu functioneze cum trebuie

2. Tampoane motor - referitor la partea in care este mai zgomotoasa, (am inteles ca tampoanele sunt pe ulei si cand se incalzeste uleiul acestea devin mai flexibile, permitand motorului sa joace mai mult)

3. un injector care uneori lucreaza bine si alteori NU.

4. Debitmetru care nu lucreaza in parametrii.

 

Astept sugestiile voastre, ce ar mai putea fi...

 

Zilele astea o sa o pun pe un tester sa vedem ce-mi arata.

 

Astept un raspuns

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.