Jump to content

Dupa scimb ulei probleme....


thunder rock

Recommended Posts

Schimb ulei...fost BMW 5W30 pus BMW 5W30 deci acelasi....

 

 

Schimbat filtru....fost...nu stiu- pus MANN...

 

pana aici ok...INSA....la pornire dimineata becul de ulei ROSU nu galben (pentru aprinderea caruia pana deunazi era de vina senzorul pe care l-am schimbat)ramane aprins cca 6 sec.La cald dupa 2, 3 ore de stationare ,se stinge becul rosu dupa 8,10 secunde ....zgomotul de tacheti neamorsati sau bataie ceva e prezent pana la stingerea becului deci nu e clar presiune- asa ca am eliminat senzor defect....Lipsa presiunii de ulei la pornire e data de ? A patit cineva asa ceva?

 

Cate O -Ringuri ati avut in pachet la filtrul de ulei?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

oringuri am comandat separat intrucat nu vin cu filtrul Nici pe Mahle nici pe Knecht ...in fine Sunt la locul lor Cel de 7 si cel de 18 ...pe tija Erau si cele originale ,verzi galbui de culoare,le-am schimbat cu unele noi...nu e de aici problema

 

 

 

Motorul este dieselul de 100kw de pe 320 an fabr 2000 NFL

 

 

Alte pareri?

Link to comment
Share on other sites

Ulei am pus 5w30 original bmw ...de ce crezi ca nu ar fi bun? Sursa de intrare in tara e aceeasi de oriunde as incerca sa il iau Filtrul de ulei l-am schimbat Am avut mann am pus mahle ,oringuri am schimbat...nu cred ca de aici provine problema....se dezamorseaza pompa,curge uleiul din rampa......pe unde mama drq.... Edited by thunder rock
Link to comment
Share on other sites

Daca inainte de schimbul uleiului si al filtrului nu aveai nici o problema, sansa ca problema sa fie de la filtru sau ulei este uriasa. Nu e logic? Prea mica sansa sa coincida shimbul cu defectarea unei componente.
Link to comment
Share on other sites

Nu am cum verifica daca nu curge pe acolo uleiul in baie...ca asta se intampla de fapt Am schimbat 2 filtre,2 randuri de garnituri,am luat garnituri separat pe dimensiunile de producator.....Filtrul de ulei mahle e diferit un pic de cel mann speram sa o rezolv cand am vazut ca e o idee mai mic in diametru la interior si are si un soi de garnituri....insa nu a fost sa fie.oringurile ar trebui sa opreasca curgerea uleiului....insa nu stiu daca o fac eficient...pe unde ar mai putea curge uleiul in baie? Cum se mai poate dezamorsa pompa?Au legatura cuzinetii cu treaba asta? In viziunea mea nu ar trebui insa ma roade o parere auzita....

 

eu as repeta schimbul ,nu as mai merge cu masina asa decat pana la primul service unde fac schimbul de ulei . Foloseste Castrol . poate e ceva in neregula cu uleiul ala .

masina e trasa pe dreapta ....azi am deplasat-o in service pentru a jongla din filtre si oringuri

 

Daca inainte de schimbul uleiului si al filtrului nu aveai nici o problema, sansa ca problema sa fie de la filtru sau ulei este uriasa. Nu e logic? Prea mica sansa sa coincida shimbul cu defectarea unei componente.

 

 

Asa gandesc si eu Nu am pastrat oringurile dinaintea schimbului pentru ca in carte scrie allways replace si ...le-am aruncat inlocuindu-le cu cele noi....De ce Castrol ar fi mai bun? BMW am avut si inainte deci ....sa dea naiba daca stiu ce are

Link to comment
Share on other sites

Ok Sa reincepem ca ma face cu nervii....

 

 

Am schimbat si oringurile cu oringuri venite pe original de la Contempo...doua buc egal 13lei...o nimica toata.Verzi si frumoase,mai groase cu o zecime decat cele ce le gasisem initial....

 

Am masurat presiunea cu manometru dupa ce m-am chinuit o groaza sa scot sonda....Presiune la cald (acul in zona de mijloc unde sta de obicei in functionare )...la ralanti-1,7bar ,la 3000rot 5,5 bar....o presiune mai mult decat buna.Deci cuzineti sau pompa eu unul as exclude....Am vazut in garajul unde am efectuat operatiunea un motor de Bora desfacut,am dat jos suportul filtrului si surpriza...ala avea trei,nu una,supape....Intrebarea logica si imediata ar fi....a desfacut cineva suportul filtrului? Avem si la a noastre fiare acele supape? Inclin din ce in ce mai mult sa cred ca e de acolo si fiind destul de greu de scos fara a demonta juma de masina zic si eu sa fac o intrebare.....In cartea de reparatie nu se vede a avea supape,nu cred ca exista cod separat pentru ele,cel putin asa am cautat in program cu unul din baietii de la magazin....poate vine suportul cu totul a fost raspunsul,daca nu au cod separat cu toate ca din turnare nu se pot pune acolo dar nah...e bemveu si astia-s mai cu mot.

 

Deci aveti idee de aceste supape? Pot obtine o poza de la cineva cu un suport demontat sau macar o informatie ?

Link to comment
Share on other sites

In mod cert nu a scapat nimeni nimic inauntru.Pompa de ulei dusa are alte simptome...presiune este chiar f buna insa dupa cca 5 secunde de la pornire la o pauza mai lunga de 30 min .....

 

 

Deci...nu pot sa cred ca nu sunt si mesteri pe aici sau o fi u8n secret asa de mare...hai mai care stiti de astea dati un semn

Link to comment
Share on other sites

Diagnoza pe nevazute iti face mai degraba mama omida decat un mester pe forum. Din pacate, la mama omida nu e gratis.

 

Nu e vb de diagnoza ...e vorba de cine ce a desfacut si intrebarea e foarte clara....a desfacut sau a vazut careva acest suport de filtru ?

 

Are supape ca cel de Bora pe care l-am studiat un pic mai indeaproape? Oricum secretul nu va fi tinut de mine cel putin.....Am sa desfac si am sa povestesc ....Poate asa mama omida mentionata o sa fie trimisa unde ii e locul

 

fa-i o proba cu un ulei mai gros tip 10-40

 

Aceasta masina nu accepta acest tip de ulei...poate un 5 40.....dar nu are treaba de acolo .40 e vascozitatea la cald....si la rece si la cald e the same shit

 

Eu stiu ca filtru de ulei se pune intr-o anumita pozitie adica daca il pui cu susul in jos nu e bine, nu stiu, asa mi-au zis mie la service, nu stiu cat de adevarata e informatia.

Total eronat .NU contaza pozitia filtrului.Din pacate :pardon:

 

daca e de tacheti si presiune ulei , eu cred ca mai degraba ii trebuie ulei subtire.

 

Corect...un ulei mai gros gen ....w60 e de racing...nu e cazul la motorul meu

Edited by thunder rock
Link to comment
Share on other sites

Poate ai senzorul de presiune ulei defect. Schimba-l si vezi daca mai ramane aprins asa mult becul la bord.

 

NU este defect,zgomotul specific lipsei de ulei de tacheti si lant se aude pana cand stinge becul Mai mult de atat am specificat ,am masurat presiunea cu manometru montat direct in locul sondei....exclus deci senzor.Vineri desfac suportul...asta e Si mai apoi motor respectiv baia de ulei sa vad pompa sau ce drq o fi.

Link to comment
Share on other sites

Tare sunt curios daca ii dai de cap... exact aceeasi problema o am si eu de cativa ani, pornesc, tacane tachetii cam 3-4 sec doar ca becul de ulei este aprins galben si se stinge dupa aprox. 10 sec, pana acum i-am pus ulei Bmw 5w30 iar la ultimul schimb 5w40 si nici o diferenta, ce am observat este ca daca las motorul oprit pana in 30 de min la pornire nu mai tacane deloc sau foarte putin, daca o las mai mult la fel.....
Link to comment
Share on other sites

incearca mai bine si schimba tachetii, nu uleiul...

 

 

 

 

daca cu uleiul de vascozitate recomandata fac galagie tachetii, e cazul sa-i schimbi... cu schimbatul tipului de ulei e asa... o frectie la picior de lemn...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.