Jump to content

Scartie usa, urat sunet !


Munteanu

Recommended Posts

mai nu e silicon pentru bord, scrie clar ca este pentru plastice, si mecanisme, este special pentru ungere. iti dai seama ca nu cred ca e la fel de bun ca cel de la nigrin, dar sa isi faca treaba si sa nu mai scartie, atunci pentru mine e ok.

 

am cautat, nu am luat de ala, silicon pentru bord, ala era 9 lei, dar m-am uitat ce contine si nu contin ambele recipiente aceleasi substante.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

deci, revin, am dat cu vaselina grafitata, nu cred ca ajuns unde trebuie tot scartie, am dat cu wd40, nu stiu la fel daca a ajuns unde trebuie, tot scartie, am dat cu silicon pentru mecanica, la fel scartie nu stiu daca ajuns. m-am uitat sa vad daca ma apuc sa dezmembrez portiera sa vad daca ajung la opritor inauntru cumva sa il ung, desfac degeaba nu acum cum sa ajung, pe unde se scoate acest opritor? de la el scartie, nu de la altceva, pentru ca atunci cand am dat cu wd40 si silicon, cat a prins, parca nu zgomotu nu mai era asa puternic.

 

ma poate ajuta cineva sa inteleg cum ung acel opritor. sau cum se da jos, sau cum se poate unge? poze, diy, sau orice link.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

deci, revin, am dat cu vaselina grafitata, nu cred ca ajuns unde trebuie tot scartie, am dat cu wd40, nu stiu la fel daca a ajuns unde trebuie, tot scartie, am dat cu silicon pentru mecanica, la fel scartie nu stiu daca ajuns. m-am uitat sa vad daca ma apuc sa dezmembrez portiera sa vad daca ajung la opritor inauntru cumva sa il ung, desfac degeaba nu acum cum sa ajung, pe unde se scoate acest opritor? de la el scartie, nu de la altceva, pentru ca atunci cand am dat cu wd40 si silicon, cat a prins, parca nu zgomotu nu mai era asa puternic.

 

ma poate ajuta cineva sa inteleg cum ung acel opritor. sau cum se da jos, sau cum se poate unge? poze, diy, sau orice link.

cumpara de la bmw vaselina in tub (spray) pentru usi si nu mai ai nici o problema.te chinui degeaba cu tot felul de prostii.aia originala este speciala pentru usi si unde dai cu ea lasa o pelicula de vaselina mai groasa care rezista la temperaturi mari mai ales acum ca vin caldurile. dar ficare face cum vrea. nu cred ca este un capat de tara 11 Euro , dar asa s-ar putea sa dai mai mult pe tot felul de substante care nici macar nu te ajuta.

dar repet fiecare face cum doreste.eu am spus cum am facut eu.am mai scris mai sus dar nu m-a luat nimeni in calcul am vazut ca si-a luat fiecare tot felul de aiureli si se mira ca nu da rezultate.

bafta

Link to comment
Share on other sites

ok, sa o caut. sa vad unde o gasesc. ai luat tu, ai dat tu, de unde? deja am dat pe sprayul cu silicon 17ron si vaselina grafitata 10ron, deci nu e o problema sa mai dau si pe sprayul ala 45 ron. Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

ma poate ajuta cineva sa inteleg cum ung acel opritor. sau cum se da jos, sau cum se poate unge? poze, diy, sau orice link.

da fata de usa jos, apoi buretele ala de protectie, si prin gaura de la uusa (cea destinata boxelor fata), vei ajunge sa ungi opritorul

Link to comment
Share on other sites

xxl m-am uitat pe diy cu desfacut usa de fata, si eu nu vad aceea gaura de la usa destinata boxelor fata prin care ajung sa ung acel opritor. ma poti ajuta te rog. Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

ok, sa o caut. sa vad unde o gasesc. ai luat tu, ai dat tu, de unde? deja am dat pe sprayul cu silicon 17ron si vaselina grafitata 10ron, deci nu e o problema sa mai dau si pe sprayul ala 45 ron.

eu am luat de la cineva de aici din timisoara.dar vezi ca are si grozadan sigur.spune-i ca vrei vaselina pentru usi la spray si stie el.eu am dat si nu am nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

E46 nu are gaura in spatele difuzorului midbas,pentru a ajunge la interior asa cum a spus si XXl trebuie sa desfaci acel burete negru-gri si vei avea acces pe langa macaraua geamului.Acel burete nu trebuie sa il desfaci complet ci numai in dreptul balamalei.Buretele se poate lipi la coc cu acelasi mastic deci nu ai probleme.Bafta Edited by ro_jamess
Link to comment
Share on other sites

deci, revin, am dat cu vaselina grafitata, nu cred ca ajuns unde trebuie tot scartie, am dat cu wd40, nu stiu la fel daca a ajuns unde trebuie, tot scartie, am dat cu silicon pentru mecanica, la fel scartie nu stiu daca ajuns. m-am uitat sa vad daca ma apuc sa dezmembrez portiera sa vad daca ajung la opritor inauntru cumva sa il ung, desfac degeaba nu acum cum sa ajung, pe unde se scoate acest opritor? de la el scartie, nu de la altceva, pentru ca atunci cand am dat cu wd40 si silicon, cat a prins, parca nu zgomotu nu mai era asa puternic.

 

ma poate ajuta cineva sa inteleg cum ung acel opritor. sau cum se da jos, sau cum se poate unge? poze, diy, sau orice link.

 

dupa cate ai insirat aici, e clar ca trebuie sa schimbi piesa aia. nu mai umple usa de solutii. alta satisfactie o sa ai cand ai piesa noua! daca stai sa calculezi cate drumuri faci cu masina sa cauti toata solutiile alea care nu-si fac treaba... cel mai bine o schimbi.

Link to comment
Share on other sites

razvan_mz, mersi de sfat, dar nu intelegi ca piesa nu e defecta? trebuie doar unsa cumva! :download:

 

ro_james, am vazut ca spatiu e doar pe langa macaraua geamului, dar nu vad cum ai putea ajunge la opritor prin acel sptatiu, daca e posibil, ma apuc de dat fata de portiera jos, daca nu, sa nu ma apuc degeaba.

 

uite aci, daca imi explici pe unde poti ajunge ar fi excelent. http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=356847

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

DA ,desfaci fata de usa fara a da motorul gemului jos si ai acces lejer pe langa motoras prin partea de jos.Daca desfaci vei vedea ca nu este atat de complicat precum pare.Ca sa vezi mai bine sa desfaci si garnitura de caucuic ce vine pe usa la exterior in dreptul balamalei
Link to comment
Share on other sites

vrei sa zici ca ai loc sa bagi mana sau spray exact pe sub motorul gemului? e asa mult loc acolo? pe unde am dat cu galben!

 

dar ideea e naspa, si decat sa mai strici ceva, si bineinteles mai comod e sa dai cu srapy de ala (ce faci la 4 usi...), dar cum la mine nu a ajuns cu wd40 care are teeava lunga si subtire e clar ca trebuie sa umblu inauntru, ptr ca cu orice as da pe afara tot nu ajunge unde trebuie.

 

imi confirma cineva care a mai desfacut, sa stiu daca ma apuc de desfacut!

post-29143-0-87896200-1305736531_thumb.jpg

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

razvan_mz, mersi de sfat, dar nu intelegi ca piesa nu e defecta? trebuie doar unsa cumva! :download:

 

:)) nici a mea nu era defecta, mergea, se inchidea usa bine, numai ca scartaia (din cauza santului care i s-a format),

si am facut si eu ca si tine, nu vroiam sa schimb piesa, am tot tinut sa o ung. degeaba.

ar trebui din prima sa nimeresti o solutie buna, daca le-ai amestecat pe toate, nu mai ai cum sa mai cureti inauntru,

nici daca o scoti piesa, nu mai poti sa o cureti.

Link to comment
Share on other sites

razvan te rog frumos, daca tot zici ca ai schimbat-o, imi poti descrie cum? cum ai scos-o? si poate o mai ai si poti sa ii faci vre-o 2 poze sa le pui aci, sa imi dau si eu seama ce vrei sa spui. multumesc, si astept.
Link to comment
Share on other sites

razvan te rog frumos, daca tot zici ca ai schimbat-o, imi poti descrie cum? cum ai scos-o? si poate o mai ai si poti sa ii faci vre-o 2 poze sa le pui aci, sa imi dau si eu seama ce vrei sa spui. multumesc, si astept.

am cautat tot asa un tutorial sa vad pe unde sunt suruburi de desfacut, si m-am apucat de treaba, cu grija si cu atentie, dupa ce desurubezi tot, trebuie sa tragi cate putin, cate putin de marginea fatei de usi ca e prinsa in niste cleme, dupa ce dai fata jos, trebuie sa dai la o parte un pic de izolatie sa bagi mana in usa, sa scoti piesa, asta dupa ce o desurubezi, eu mi-am facut rost de scule dinainte, si sa nu uiti de garnitura aia neagra la sfarsit. nu am ce poze sa pun, si nici piesa veche nu o mai am, ca am aruncat-o, daca era, pozam piesa veche si iti aratam de ce scartaie si de ce trebuie sa schimbi piesa

Link to comment
Share on other sites

astept raspunsul lui xxl, daca nu voi lua un astfel de spray.

e mai jos...

 

vrei sa zici ca ai loc sa bagi mana sau spray exact pe sub motorul gemului? e asa mult loc acolo? pe unde am dat cu galben!

da, e loc destul...

 

spor la treaba

Link to comment
Share on other sites

am fost jos si am desfacut, si intradevar ii dau dreptate lui razvan, in cazul meu trebuie alt opritor, deci nu cred ca am ce sa ii fac, l-am scos si nimic. scartie si in mana mea, si este uns si cu vaselina si cu silicon, degebea.

 

multumesc, XXL, intradevar este spatiu pe acolo, sa il ungi si cu vaselina si cu spray.

 

si inca ceva poze.

post-29143-0-05478600-1305833769_thumb.jpg

post-29143-0-86445600-1305833776_thumb.jpg

post-29143-0-18718500-1305833784_thumb.jpg

post-29143-0-45348900-1305833791_thumb.jpg

post-29143-0-70910700-1305833797_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.