Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

pentru cunoscatorii e46


Recommended Posts

am cateva intrebari:

1-bucsele la bara stabilizatoare ce dimensiune trebuie sa aiba:23-23,5-24. stiu ca se masoara dar vreau o parere de la cei care le-au schimbat.

2-uleiul de la cutia de viteze la ce interval se schimba si de care este recomandat.

3-bielete antiruliu ce model imi recomandati.

4-bucsele de la bascule ce model. am schimbat basculele dar nu am luat si acele bucse de vin prinse de caroserie.

5-cum imi dau seama ce amortizoare am pe masina, daca sunt sport sau normale

6-cand merg mai subturat cu masina pana trec de o anumita turatie se aude un carait pe sub ea dar in partea din fata. ce ar putea sa fie?

7-am aparatorile de noroi cele mici din fata sparte si am gasit la dezmembrari o masina dar este de Anglia, se potrivesc oare acele aparatori si senzorul de temperatura. ms.. BMW E46 2005

Edited by whisperer
Link to comment
Share on other sites

Dc vrei sa pui ce-i mai bun ia Lemforder.

Normal ar trebui sa scrie pe amortizor tipul , sau un cod ceva dupa care sa-ti dai seama.

Dc ai amortizoarele originale intra pe realoem si ar trebui sa scrie acolo.

Link to comment
Share on other sites

4-bucsele de la bascule ce model. am schimbat basculele dar nu am luat si acele bucse de vin prinse de caroserie.

 

ar trebui sa schimbi si bucsele alea care vin prinse pe caroserie...de obicei alea se schimba cel mai des la ansamblul bascula...

 

7-am aparatorile de noroi cele mici din fata sparte si am gasit la dezmembrari o masina dar este de Anglia, se potrivesc oare acele aparatori si senzorul de temperatura. ms.. BMW E46 2005

 

Se potrivesc

Edited by 535i
Link to comment
Share on other sites

4-bucsele de la bascule ce model. am schimbat basculele dar nu am luat si acele bucse de vin prinse de caroserie.

 

ar trebui sa schimbi si bucsele alea care vin prinse pe caroserie...de obicei alea se schimba cel mai des la ansamblul bascula...

 

7-am aparatorile de noroi cele mici din fata sparte si am gasit la dezmembrari o masina dar este de Anglia, se potrivesc oare acele aparatori si senzorul de temperatura. ms.. BMW E46 2005

 

Se potrivesc

bascule am pus meyle hd si nu am stiut dar nici mecanicul nu mi-a spus ca trebuie si alea cumparate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

1-AIR FLOW METTER cand merge cand nu merge..ce trebuie verificat sau trebuie schimbat debimetrul

2-sunet metalic la evacuare

 

3-daca scot mufa de la debitmetru trage de rupe..

4-consumul este marit de la nefunctionarea debitmetrului???

5-mai am un carait cand merg mai subturat..ce poate fi??

Link to comment
Share on other sites

1-AIR FLOW METTER cand merge cand nu merge..ce trebuie verificat sau trebuie schimbat debimetrul

2-sunet metalic la evacuare

 

3-daca scot mufa de la debitmetru trage de rupe..

4-consumul este marit de la nefunctionarea debitmetrului???

5-mai am un carait cand merg mai subturat..ce poate fi??

 

am cumparat si debitmetru si tot la fel ..nu trage sub 2000 de ture..

daca apas sub 2000 de ture pedala de acceleratie ma brusc imi da in nas..

HELP..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am inteles dar nici asa sa-mi dea in nas si apoi sa-si dea drumul

am inteles de un senzor la galeria de admisie..

intrebare cu ce se poate curata acel senzor

Si mie ĂŽmi face La fel dacĂŁ merg constant sub 2000 ture cateodata.. Ăși revine repede dacĂŁ o Turez mai mult ĂŽntr-o treapta inferioarĂŁ ..

Link to comment
Share on other sites

Si mie ĂŽmi face La fel dacĂŁ merg constant sub 2000 ture cateodata.. Ăși revine repede dacĂŁ o Turez mai mult ĂŽntr-o treapta inferioarĂŁ ..

 

 

pai nu este aceeasi chestie..eu nu ma refer ca merg constant cu 2000ture..

cand sunt mai subturat si bag piciorul in acceleratie mai brusc da sa se inece asta pana in 2000-2200ture si peste trage de rupe..

acum am schimbat toate furtunasele alea subtiri si galeria de admisie am curatat-o, senzorul de la ea si maine le montez inapoi sa vad cum se comporta dupa asta

Link to comment
Share on other sites

am avut aceeasi problema si in plus la mers constant intre 1700 si 2200 de ture intrerupea ca si cand nu-i venea suficienta motorina sau avea 'jigleru infundat',de curand mai exact o saptamana am avut probleme cu pornirea la prima cheie dimineata,am fost la tester si a iesit pompa de sub scaunul soferului ca defecta,aceasta trebuia sa bage motorina la 4,3 si la mine era 0 sau 2,1 inainte de a cumpara pompa am schimbat releul ce o comanda si surpriza masina porneste la prima cheie si in schimb am scapat si de acele intreruperi si in momentul in care ii dau inferioara sau o accelerez de la turatii mici nu se mai pune in cap cum facea inainte,la un tester original bmw se pot verifica parametrii pompei de sub scaun merita incercat,bafta.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

up...

aceeasi problema AIR FLOW METTER-defectiunea nefiind prezenta

chir nu stie nimeni??????

 

Daca nu e acelasi cod, debitmetru trebuie codat pe masina din diagnoza. Sper ca ai cumparat Bosch original , nu Pierburg sa alte marci

 

LE. Senzorul de la galeria de admisie il cureti cu ceva diluant/spray de curatat frane/ carburatoare etc. si il sufli cu aer comprimat, nu bagi nimic in tubul ala.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Daca nu e acelasi cod, debitmetru trebuie codat pe masina din diagnoza. Sper ca ai cumparat Bosch original , nu Pierburg sa alte marci

 

LE. Senzorul de la galeria de admisie il cureti cu ceva diluant/spray de curatat frane/ carburatoare etc. si il sufli cu aer comprimat, nu bagi nimic in tubul ala.

 

am cumparat acelasi tip de debitmnetru dar aceeasi eroare..

acel senzor de la galeria de admisie nu l-am curatat cu nici-o solutie ca nu am stiut cu ce

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

up...

aceeasi problema AIR FLOW METTER-defectiunea nefiind prezenta

AUC-heating nu stiu ce are

chir nu stie nimeni??????

eroarea AUC heating cred ca este un senzor adiacent la termostat (dar nu un senzor principal) , care pe testere apare ca o eroare ignorabila . nu face nimic important si nu inseamna ca nu functionaza termostatul . Poti sa nu o bagi in seama linistit.

Link to comment
Share on other sites

AUC = control automat recirculare aer in habitaclu = un modul de culoare neagra situat in partea din fata a masinii pe sau langa radiator - masoara calitatea aerului: praf, noxe, etc si comanda recircularea cand e cazul - atunci cand da erori repetate se schimba pentru ca asta inseamna ca functioneaza defectuos = se aburesc geamurile(chiar daca filtrul de polen este nou...), se simte miros de gaze la stop, etc (functioneaza doar cand recircularea este in modul auto) Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.