Jump to content

Nu se tureaza intre 1500 si 2000 rpm in rest totul e ok!


Recommended Posts

Salut va cer ajutorul legat de o problema foarte ciudata.

Masina e un e 60 530d cu 175000 km, problema e ca intre 1500 si 2000 se tureaza foarte greu cu toate ca acceleratia e la maxim, dupa cateva sec de pauza se tureaza si merge perfect daca o tin dupa 2000 de ture, daca scade sub 2000 de ture revine problema. In acest timp imi aparea in bord uneori mesajul cu "increase emission". La service pana in prezent mi-au curatat, regenerat nu stiu exact ce au facut, filtru particule(stiu ca asta s-a rezolvat, nu mai apare eroare in bord nici pe diagnoza), mi-au curata EGR, si ceva pe la debitmetru, insa problema persista. Azi mi-au spus ca e de la turbina si trebuie sa s-o schimb (ei zic ca au constata asta pe un soft). Mi-au mai zis ca e si galeria sparta si trebuie s-o schimb. Masina nu scoate fum deloc, trage cum trebuie dupa 2000 rpm., nu pierde ulei. Vreau sa stiu daca chiar e stricat turbo sa nu schimb si sa observ ca sit e aceeasi.

 

Multumesc anticipat pt. eventualele sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

E complicata problema asta!

 

Am reconditionat turbina la buc la turboserv,(oricum nu avea un joc foarte mare) problema inca persista. E foarte ciudat inainte sa merg sa schimb turbina la service masina la rece mergea avand problema cunoscuta, dupa ce se incalzea nu mai mergea decat cu max 60 si la deal cu 30, cu acceleratia la max. Dupa ce am reconditionat turbina nu mai apare problema asta dar tot este acel soc/intarziere la 2000 de ture dar merge normal in rest. Am scos mufa de la debitmetru cam la fel tot e "socul/intarzierea", l-am schimbat si de pe alta masina la fel. A mai ramas acum actuatorul de la turbo(partea electronica). Am sa-l schimb si pe asta sa vedem ce se intampla, oricum e tragic-o comic, m-am saturat sa merg la service, cred ca adunat cu toate masinile nu am stat cat am stat cu asta.

Nu am mai avut bmw dar mi se pare o masina scump de intretinut( nu atat pretul pieselor ci numarul celor care se strica deci cu o fiabilitate foarte scazuta). E mult de discutat, oricum va tin la curent cu ce se intampla poate cineva va avea de invatat din peripetiile mele!

Link to comment
Share on other sites

Poveste cu happy end momentan!

 

Azi am scos masina de la service, dupa o sapt:), nu am mai schimbat actuatorul deoarece nu am gasit. Dupa ce am scos-o 5 min a mers relativ ok la rece dar ce a ajuns la temp optima dupa dezastru nu se tura dupa 1500 chit ca era pedala la fund dupa se tura dar de pe la 2000 dupa o lunga pauza si de acolo de la 2000 era lipsita de flaga. Am plecat la un drum de 250 de km eram obilgat. LA intoarcere dupa ce multe sckoda fabia, clio etc m-au depasit voioase eu neputand face nimic :), la un moment dat din senin in mers a inceput sa mearga perfect, motorul tragea de rupea, cu turbina reconditionata e mult mai bine ca inainte deci nu imi pare rau ca am refacut-o cu toate ca nu era chiar acum necesar(avea un joc mic, nu scotea fum). Am tras pe dreapta si m-am uitat la actuator, si am obs unde era problema, inainte tiga actuatorului cu mototrul oprit statea cum sta acum cu cum motorul pornit ceea ce nu se poate normal, deci sigur e actuatorul buba, poate ca nu m-am exprimat pe intelesul tuturor daca mai are cineva problema ii explic mai in detaliu. Dupa ce si-a revenit si consumul s-a modificat substantial de la 11 inafara cu max 140 si ala ffff chinuit la un 7,5. Momentan merge excelent si afara nici o pauza, sper sa fie ceva "divin" si sa ramana asa:), ca piesa nu se gaseste decat second deoarece vine numai cu turbina noua, la mine turbina fiind ok. Deci la cine nu trage masina sa i-a in calcul si problema asta, din cate am obs. pe forumurile din afara e un subiect mult mai des aparut decat la noi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
salut. am un 520d automat din 2006 si imi apare acelasi eroare (increased emission). am fost ieri la service si am curatat supapa erg si am resetat eroarea. astazi mi-a reaparut eroarea. poti sa imi explici mai clar te rog ce trebuie sa fac? mentionez ca nici masina parca nu mai trage chiar ca atunci cand am cumparat-o. multumesc mult. stima
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Poveste cu happy end momentan!

 

Azi am scos masina de la service, dupa o sapt:), nu am mai schimbat actuatorul deoarece nu am gasit. Dupa ce am scos-o 5 min a mers relativ ok la rece dar ce a ajuns la temp optima dupa dezastru nu se tura dupa 1500 chit ca era pedala la fund dupa se tura dar de pe la 2000 dupa o lunga pauza si de acolo de la 2000 era lipsita de flaga. Am plecat la un drum de 250 de km eram obilgat. LA intoarcere dupa ce multe sckoda fabia, clio etc m-au depasit voioase eu neputand face nimic :), la un moment dat din senin in mers a inceput sa mearga perfect, motorul tragea de rupea, cu turbina reconditionata e mult mai bine ca inainte deci nu imi pare rau ca am refacut-o cu toate ca nu era chiar acum necesar(avea un joc mic, nu scotea fum). Am tras pe dreapta si m-am uitat la actuator, si am obs unde era problema, inainte tiga actuatorului cu mototrul oprit statea cum sta acum cu cum motorul pornit ceea ce nu se poate normal, deci sigur e actuatorul buba, poate ca nu m-am exprimat pe intelesul tuturor daca mai are cineva problema ii explic mai in detaliu. Dupa ce si-a revenit si consumul s-a modificat substantial de la 11 inafara cu max 140 si ala ffff chinuit la un 7,5. Momentan merge excelent si afara nici o pauza, sper sa fie ceva "divin" si sa ramana asa:), ca piesa nu se gaseste decat second deoarece vine numai cu turbina noua, la mine turbina fiind ok. Deci la cine nu trage masina sa i-a in calcul si problema asta, din cate am obs. pe forumurile din afara e un subiect mult mai des aparut decat la noi.

salut , am si eu cred ca aceeasi problema .. am reconditionat turbina dar nu mai trage asa bine decat peste 3000 de ture parca intra numai turbo se misca incet turometru ala de zici ca tra sa-l impinge de la spate apoi se duce cam incepand de la 2500 de turatii in sus aproximativ si am inteles ca de la acel acutuator se regleaza si trebuie sa fie la fel cum a fost inainte si nu stiu cum era si nu stiu nici ce sa-i mai fac

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.