Jump to content

ajutati-ma! e34 525tds


Recommended Posts

am achizitionat de curand un bmw 525tds touring din 1995.am luat masina cu un defect, masina merge ca si cand ar avea 60cp.porneste foarte bine la rece si f.greu la calc.demaraj nik,parca as avea dupa mine platforma cu masina de 2t in ea.Nush ce sa ma fac am fost cu ea la un tester dar nu are erori,cei de acolo mi-au zis ca ii pompa de injectie...se poate???
Link to comment
Share on other sites

practic am bagat masina pe un canal si am vaz ca clapeta de turbo nu lucreaza deloc.

ha? ai facut ce?? mai explicit te rog, sau nu ma prind eu, deseneaza-mi.... :bounce:

 

 

le: poate e infundat catalizatorul, scoatel.

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am bagat masina pe canal pentru a avea acces bun la turbina.am pornit motorul si nik...clapeta de la turbo nu lucra deloc.am urcat pe canal masina unui coleg un 320d,am pornit si am vaz cum clapeta de turbo,prima miscare fiind facuta la aprox 10 secunde dupa pornirea motorului.sa nu mai zic cand o accelera...a mea e tapana,nu misca deloc.

imi este greu sa cred ca mi-e turbo dus deoarece masina nu consuma ulei si nu scoate fum deloc....doar ca nu trage.

cred pana la urma ca are ceva paleti rupti deoarece nu scoate nici aer cum ar treb. sa scoata, asta explicand faptul de ce nu imi papa uleiul.practic supapa care este la turbina este comandata dintr-un furtunas care iasa din turbo.am verificat atat supapa cat si furtunul daca sunt sparte si nik. am desfacut furtunul de evacuare la turbo si am invartit cu mana de paleti(deci nu este blocat).....imi trebuie un turbo! daca ma puteti ajuta, dar nu la preturile pietei batem palma

Link to comment
Share on other sites

nu e nici 1 nici 2. turbina care tocmai am schimbat-o nu fluiera deloc si la blana nu vedeai fum dupa ea.doar ca nu facea presiune necesara.acum am luat o turbina care baga aer la relanti cat baga aia la 3000ture dar tot nu merge.imi da o eroare pe tester senzor MAF. am inteles ca ala comanda turbina,avand legatura cu pompa de injectie....deci mare lucru n-am facut,s-a mai schimbat mersul dar nu asa cum ar trebui....pana la urma treb sa-mi iau si pompa de injectie pentru ca asta care o am curge si porneste greu la cald,treb sa invarta 3 sec pana porneste...oare sa aiba asta legatura cu faptul ca nu trage?(avand in vedere ca turbina baga acum).
Link to comment
Share on other sites

pai are legatura pompa, normal. Eroarea legata de MAF, e debitmetrul totusi, nu pompa.

MAF de la asta vine.. MAss AirFlow meter - debitmetru.

Cel mai simplu test e sa iei altul de pe o masina in mintile ei si sa il pui la tine,sa vezi cum se comporta.

 

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu acelasi motor, pompa era sita, curgea din ea ca la balamuc . Consuma mult de aiurea, dar tragea. Bine oricum trebuie sa o faci si pe aia, dar pana nu faci o diagnosticare cap coada...

Foarte posibil sa ai si gauri prin furtune, sa iti scape presiune, trebuie sa iei toata admisia sa o cureti cap coada, intercooler-ul curatat si ala si verifica, poate e fisurat si iti scapa e acolo.. sunt multe de facut si incercat.

La tine se pare ca sunt mai multe probleme, care au efect cumulat si nu iti trage masina.

In principiu, daca iti apare si pe tester, clar trebuie inlocuit MAF ala, si nu e ieftin.

In rest puricat to traseul admisiei, cautat fiecare furtun de fisuri, crapaturi.. curatat admisie si intercooler, oricum trebuie facut asta la TDS periodic, si in felul asta le si verifici atent.

Tu ai bataie multa de cap cu motorul ala, o sa coste ceva sa il pui la punct. NUmai debitmetrul ala e vreo 7 mil lejer.. pompa trebuie reconditionata, costa si aia destul de mult.. ai garnituri.. alea sunt ieftine + manopera, si capul hidraulic inlocuit am inteles ca e si ala un 10-14 mil. + ce ti-am mai zis ca ai de facut, alea le faci si singur..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu e nici 1 nici 2. turbina care tocmai am schimbat-o nu fluiera deloc si la blana nu vedeai fum dupa ea.doar ca nu facea presiune necesara.acum am luat o turbina care baga aer la relanti cat baga aia la 3000ture dar tot nu merge.imi da o eroare pe tester senzor MAF. am inteles ca ala comanda turbina,avand legatura cu pompa de injectie....deci mare lucru n-am facut,s-a mai schimbat mersul dar nu asa cum ar trebui....pana la urma treb sa-mi iau si pompa de injectie pentru ca asta care o am curge si porneste greu la cald,treb sa invarta 3 sec pana porneste...oare sa aiba asta legatura cu faptul ca nu trage?(avand in vedere ca turbina baga acum).

pai eu ti-am spus la inceput ca ar fi pompa, dar tu ai zis ca ai descoperit si e de la turbo.

oricum, o sa ai ceva bataie de cap.

cu 500-1000 euro cred ca iti poti lua alt motor, si din 2 faci unul bun.

Link to comment
Share on other sites

am gasit senzor MAF la un parc de dezmembrari, ma costa 80 lei.ma duc sa vad daca ii ok,fac proba!!! cu pompa cum zici ca ii mai bine? alta sau asta reconditionata? am verificat tot ce ai zis tu,furtune intercooler,inclusiv galeria de atmisie la care imi erau rupte 3 urechi...am luat alta si am inlocuit-o.eu zic ca daca nu ma grabesc nu o sa ma coste atat. tu ai 525?
Link to comment
Share on other sites

nu il mai am l-am dat, am un 525i acum..

MAF de la dezmembrari e cu dute vino, nu stii cat tine.. daca e bun.

Oricum fa-i o proba, trebuie sa simti o schimbare imediat, faza e ca trebuie sa stergi eroarea pe tester, altfel nu o sa simti mare diferenta..

 

Ai verificat tu admisie/intercooler, dar le-ai curatat..? mai ales intercooler daca e infundat.. nu o sa iti traga nici cu pompa de 3.0d..

Pompa reconditionata e foarte ok, se gasesc si "noi", dar sunt de fapt reconditionate si alea, dar in fabrica..

Eu iti spun ce trebuie sa faci sa ai o masina in mintile ei, altfel o sa to tragi de pe urma ei, o sa ai probleme si necazuri non-stop, pana la urma tot la banii aia ajungi..

Nu stiu cati km faci tu pe an, sau cati ai de gand sa faci, dar gandeste ca iti scoti banii numai din diferenta de consum dupa o perioada de timp, daca pompa si MAF sunt cum trebuie.

MAF ala asta face de exemplu, nu e vorba numai ca nu trage bine, ci iti optimizeaza si consumul..

Cu pompa SH nu rezolvi mare lucru, pompa asta e vestita, e pusa pe multe masini, nu numai BMW, si aceasi boala au la varsta asta.. se duc garniturile si capul hidraulic moare, ori electronica ori amandoua.. mai rar ce e drept.

Deci iei una SH si in cateva luni te trezesti ca trebuie si aia reconditionata..

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

asa e, e34 nu are debitmetru pe M51. E ciudat dar asa e..Si softul/ECu e modificat in consecinta pe motoarele M51 prezente pe e34.

de exemplu e36 525TDS acelasi an de fabricatie cu e34 are debitmetru

El pe e39 are.

TU ai noroc, ai scapat de o piesa relativ scumpa care pica inevitabil, in primul rand de la praf si interval mare de schimb la filtrul de aer..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

daca senzorul MAF mai este denumit si debitmetru masina mea il are.incerc sa comand unul nou, am si vorbit la un magazin de piese, bineinteles daca isi schimba mersul il platesc daca nu nu.sper sa isi dea drumul pentru ca deaea trag de ea si consumul ii imens.
Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa reconditionezi pompa de injectie exista cap hidraulic fabricat de ipm beograd serbia cu 320 lei ..aduce o firma din sinaia..f buna calitate..nu stiu daca pot scrie numele firmei a nu se considera publicitate..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Scuze ca ma bag in discutie, dar si eu am E34 525tds, si inteleg ca si tu ai tot E34. Eu stiam ca E34, sau cel putin al meu sigur nu are debitmetru. Eu stiu ca numai E39 echipat cu M51 are debitmetru.

+1 si iti mai pot spune ca valvula de descarcare de la turbo nu iti lucreaza pana nu ajunge la presiunea necesara(o.9 bar cred)iar acest lucru se intampla doar in mers si nu cu masina oprita accelerand.turbo tds este diferit de cel 320d care este un turbo cu geometrie variabila.

poate fi pompa sau senzorul de aer din galeria de admisie care in tds e34 are un rol important in masurarea aerului intrat in motor(lucru simplificat in modelul e39 prin montarea debimetrului)

fa i o rectificare a pompei si vezi ce se intampla

bafta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.