Jump to content

Recommended Posts

am un e36,1.8i , problema consta in faptul ca ,la mers normal totul ok,daca o bruschez incerc sa plec repede sau sa o ''scartai'' ambreajul patineaza... oare o fi ambreajul?placa? cativa baieti au spus ca s-ar putea sa fie ceva scurs pe el si de accea,repet problema e doar cand ii dau acceleratie la podea...

aaa si da,uneori cand e in liber pe loc se aude un fel de scartait sau mai bine zis ceva ce freaca pe ceva,si cand apas ambreajul nu se mai aude...asta se aude cateva secunde deobicei cand o pornesc apoi dispare zgomotul,

Ce o fi?

Link to comment
Share on other sites

daca ai spus ca iti patineaza ambreiajul atunci sigur este ambreiajul, nu? :laugh:

 

sansele sa fie ceva scurs pe el sunt destul de mici spre deloc asta daca nu ai mers cu mai mult ulei in motor decat trebuia.

din ce povestesti cel mai probabil este placa de presiune si daca nu ai in viitorul apropiat planificat schimbarea ambreiajului eu zic sa renunti la acceleratii puternice si sa mai tragi de el asa cum este pana strangi banii necesari reparatiei (~1100ron)

Link to comment
Share on other sites

daca ai spus ca iti patineaza ambreiajul atunci sigur este ambreiajul, nu? :laugh:

 

sansele sa fie ceva scurs pe el sunt destul de mici spre deloc asta daca nu ai mers cu mai mult ulei in motor decat trebuia.

din ce povestesti cel mai probabil este placa de presiune si daca nu ai in viitorul apropiat planificat schimbarea ambreiajului eu zic sa renunti la acceleratii puternice si sa mai tragi de el asa cum este pana strangi banii necesari reparatiei (~1100ron)

nu eu ma gandeam sa nu fie altceva care tot tine de ambreaj dar nu se regaseste in chitu de ambreaj care se gaseste la cumparat,gen placa de presiune,volata sau nu stiu exact nu prea ma pricep :download:

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

Prin "kitul de ambreiaj" in general se intelege discul de ambreiaj, placa de presiune si rulemntul de presiune. Volanta este considerata mai degraba o componenta a motorului. Alta componenta a ambreiajului ar mai fi sistemul hidraulic (conducte, cilindru receptor, pompa, etc)

Toate se gasesc de cumparat si separat si cum spuneam si in postul de mai sus, daca nu vrei sa-l desfaci in curand atunci menajeaza-l si te mai tine 10.000km

Link to comment
Share on other sites

SI mie mi se pare ca "ma fac" toti la semafor. Dar nu simt sa-mi patineze ambreiajul. La viteze mari e regina soselelor. Adica dintr-a 3-a in sus, merge exemplar. Nu ma depaseste nimeni. Dar parca in oras se urneste f greu. Si n-am reusit pana acum sa plec cu "scartait de roti". La BMW mi-au spus ca totul e ok si ca sunt eu prea perfectionist.
Link to comment
Share on other sites

SI mie mi se pare ca "ma fac" toti la semafor. Dar nu simt sa-mi patineze ambreiajul. La viteze mari e regina soselelor. Adica dintr-a 3-a in sus, merge exemplar. Nu ma depaseste nimeni. Dar parca in oras se urneste f greu. Si n-am reusit pana acum sa plec cu "scartait de roti". La BMW mi-au spus ca totul e ok si ca sunt eu prea perfectionist.

ai incercat sa dezactivezi DSC-ul sau ce denumire mai are acum la BMW controlul tractiunii?

Link to comment
Share on other sites

cam aceeasi problema o am si eu la E60. cand plec de pe loc mi se pare ca imi patineaza ambreiajul ( adica imi tremura masina, iar la relanti se aude de ceva timp un zgomot ciudat, zornaie ceva, iar cand apas ambreiajul, nu se mai aude. sa nu mai zic ca atunci cand pornesc si opresc motorul se aude un cloncanit si masina tremura

 

intrebarea mea este da ca ambreiajul are vreun rol cand masina este la relanti

Link to comment
Share on other sites

Atat timp cat nu tii pedala de ambreiaj calcata, motorul este cuplat cu cutia (prin ambreiaj), chiar si la relanti, cand e scoasa pe liber. Doar cand calci pedala ambreiajul decupleaza volanta (motorul) de cutia de viteza.
Link to comment
Share on other sites

ce model si motor ai? si pe cat jantele/gumele?

Am un E91, 320d gume gume pe 225/50/16. Mai tot timpul imi da masina in bot cand accelerez de la semafor. Apoi se tureaza aiurea fara putere pana intr-a 3-a parca. Abia dintr-a 3-a o ia la goana asa cum ma astept.

Link to comment
Share on other sites

Am un E91, 320d gume gume pe 225/50/16. Mai tot timpul imi da masina in bot cand accelerez de la semafor. Apoi se tureaza aiurea fara putere pana intr-a 3-a parca. Abia dintr-a 3-a o ia la goana asa cum ma astept.

 

sincer suna dubios,ar parea si nu ar parea sa fie ambreajul,la mine indiferent de treapta daca apas de pe la jumate spre de tot acceleratia patineaza... posibil sa fie un inceput si la tine sau alcva total diferit de ambreaj,un prieten avea asa doar in 1 si a 2,si era de la furtunul de la debitmetru....

Link to comment
Share on other sites

cam aceeasi problema o am si eu la E60. cand plec de pe loc mi se pare ca imi patineaza ambreiajul ( adica imi tremura masina, iar la relanti se aude de ceva timp un zgomot ciudat, zornaie ceva, iar cand apas ambreiajul, nu se mai aude. sa nu mai zic ca atunci cand pornesc si opresc motorul se aude un cloncanit si masina tremura

 

intrebarea mea este da ca ambreiajul are vreun rol cand masina este la relanti

 

tu ai probleme cu rulmentul fara ambreiajul calcat el zornaie, iar in momentul cand calci ambreiajul el apasa pe placa de presiune si fiind in sarcina nu se mai aude.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.