Jump to content

Kilometri BMW 320d


DragoShica

Recommended Posts

Ai dracu nemti toti lucreaza in alte orase sau stau toti la tara si merg 150/200km pana in oras la serviciu si toti nemtii fac 30/40k km pe an!

Ma nene cand faceti afirmatiile astea pe ce va bazati?

Vedeti anuntuti pe mobile.de sau masini aduse din germania cu 250k km si gata nemtii merg pe autostrada pana la serviciu!

 

 

Daca vorbim de bmw-uri ii dau dreptate lui @ser23,deoarece nu vad vreun idiot de neamt care sa-si cumpere un bmw nou si sa mearga doar pana in oras la munca si inapoi acasa...pt. asta isi ia logan e mai in castig.....

 

Tu cred ca ai dreptate doar daca vorbim de nemti care-si cumpara masini mici de oras(doar alea au km mai putini....)

Link to comment
Share on other sites

Numarul de km nu este determinant. Diversi producatori de ulei au testat motoare de la mai multi producatori si au tinut 1.000.000 km. Si motoarele erau "ca noi". 90% din uzura apare la pornire, sau la fortare excesiva / probleme tehnice nerezolvate.

 

Prefer un motor de 100.000 km cu care s-au parcurs dinstante de 500-1000 km comparativ cu unul la care s-au parcurs distante de 10-15 km si are 10.000 km. Ala cu 10.000 are 1000 de porniri si ala cu 100.000 are 100. (e un caz un pic impins la extrem - ca sa fie clar ce vreau sa zic).

Daca mai e condus si de un pusti care ii da blana cu motorul rece - e vai de motorul respectiv.

 

Eu am masina cumparata acum 3 ani din germania la ~150.000 si nu am dat bani decat pe consumabile.

Altii au luat masini din romania si se "lauda" ca au bagat bani in ele de s-au saturat de BMW 320D.

 

Daca cumperi o masina pe firma din germania si care a facut toate reviziile la BMW ai sanse de 99% sa fie km reali. Vad si eu pe autovit BMW-uri cu 80.000 km-120.000 km cu volanul de piele si suportul lateral la scaun tocit - iar la masina mea cu ~180.000 volanul arata ca si cum masina ar fi iesit ieri pe poarta fabricii. Suportul lateral - este tot fara rupturi, scamosat etc.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Daca are in jur de 200 de mii poti sa-l iei linistit cu conditaia sa fie bine ingrijit.Mergi lejer cu el pana in 300 de mii.O sa schimbi doar consumabile.(ulei +filtre+bucsi+senzori)Motorul duce sigur restul pe mecanica mai schimbi si tu ca nu sunt pe viata mai ales cu drumurile noastre.Cat costa masina ?
Link to comment
Share on other sites

companiile de leasing dau kilometri ratuit parca pana la 20.000 km pe an... deci considerand ca masina probabil in Germania nu a fost cumparata mai mult ca sigur ci a fost pe lease primii 4-5 ani de zile, in cele mai multe din cazuri poti conta pe 5 ani * 20.000 km = 100.000 km

zici ca e din 2002... asta inseamna ca pe urma vehiculul a fost vandut ca second hand deci acolo nu a mai avut limita de kilometri, o naveta obisnuita intr-o tara dezvoltata e cam 2000 km pe luna ... o naveta mai lunga e cam 3500 pe luna... deci in cazul cel mai bun a facut inca 24000 * 3.5 ani = 80.000 km in cazul cel mai defavorabil a facut cam 150.000 km adunat cu primii 100.000 ajungi pe la 180.000 km pana la 250.000 km.

Desigur exista si exceptii cand masina a fost pe leasing la o companie ( cazuri rare dar nu imposibil ) cand orice kilometraj estimat este fals.

 

Odometrele pot fi resetate ori date inapoi, dar exista o memorie fixa numita ECU unde kilometrajul real este inregistrat, iar in cazul unei schimbari de odometru ECUul va face o diferenta si va arata un indicator in bord cum ca nu corespunde cu kilometrii inregistrati.

Si ECU poate fi resetat deasemenea de un garaj mai specializat dar sunt cazuri mai rare.

 

Success cu cumpararea masinii tale, pentru un diesel 160.000 km nu e nici o problema... eu am vazut multe masini cu diesel care trec usor de 400.000 km

Link to comment
Share on other sites

exista o memorie fixa numita ECU unde kilometrajul real este inregistrat,

 

ECU nu este o memorie fixa ci este un modul.Exista mai multe module numite ECU unde sunt inregistrate numarul de ore de functionare al modulului respectiv.Printre altele din cate stiu eu si modulul de lumini are contabilizati numarul de kilometri,si nu doar numarul de ore de functionare :). Asadar e foarte greu sa modifici peste tot km( si/sau nr. de ore de functionare),fara sa lasi nici o urma nicaieri...Deci depistarea modificarii km.in bord este un fel de pistol cu apa pt, un cunoscator...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.