Jump to content

E 61 sau F10


marxelus

Recommended Posts

fiabilitatea nu o stie nimeni, e prea nou modelul. TIne si de ce motorizare alegi. Multe din ele sunt prezente si pe e61, si la F11, si fiind vorba de ceva nou ai garantie 2 ani..

Cutia automata e superioara la F10 deca optezi pentru ea.

LA aspect, i, interior si exterior .. nu exista comparatie. dar asta e subiectiv, dotari.. lista e mult mai mare la F11 si unele sunt incluse standard la F11.

Acum doar tu stii daca chiar faca banii aia in plus care ii dai, sunt munciti de tine...Ca sa fii sigur faci un drive-test, mergi sa le vezi live si iti formezi o parere ca sa iti satisfaci si partea subiectiva a alegerii.

 

Am uitat sa precizez ca sunt in Germania si de aici mi-as dori sa o cumpar.Motorul de 2 l diesel mi se pare prea mic ca si capac cilindrica pt ditamai masina.

As fi preferat un 2,5 l diesel insa nu am vazut.

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca prin credit cred ca m-as incadra pt ambele variante.Insa vroiam sa aud referitor la raportul pret optiuni fiabilitate motor si altele daca se merita o investitie de 50 mii in F 11.

Ăsta e un rĂŁspuns pe care doar tu ĂŽl poĂži da.

 

TesteazĂŁ ambele maÂşini Âşi vezi dacĂŁ, din punctul tĂŁu de vedere, meritĂŁ diferenĂža pentru F11 sau nu.

 

Doar punctul tĂŁu de vedere conteazĂŁ pentru cĂŁ tu vei plĂŁti maÂşina.

 

Eu aÂş lua F10 dacĂŁ mi-aÂş permite, e o maÂşinĂŁ foarte miÂşto.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanez

Mi-e greu sa inteleg de ce au renuntat la motorul de 2,5 d.Mi sa parea cel mai echilibrat la consum putere costuri.Ideea e ca in vechiul meu e 39 limo imi incapeau cu greu bagajele cand mergeam la ski.Aveam si sarcofag din ala deasupra.

Link to comment
Share on other sites

cum sa nu existe ?

adevarul e ca e cam slabut 520D pentru Germania, daca mergi si mult pe autostrada, nu as lua masina sub 200 de cai decat daca ar fi exclusiv pentru oras. (si eu tot in De stau)

 

Ai 525D. Capacitate cilindrica e aceaasi cu un 530D, dar nu te afecteaza la impozite, asigurare si ce mai e, doar la pret de achizitie..

Este 6 in line, tot ce vrei..

Aceasi treaba e si la e60, nu ai mtor diesel de 2500 cmc, ci de 2000 sau 3000..

 

Are un coleg pe forum, sedan ce e drept, pare a fi multumit.

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

intr-un sat pe langa Trier, la granita cu Luxembourg si Franta. Trier, daca nu stii de el, e cam la 200 de km de Koln si Frankfurt de exemplu.

Impozitul la masini noi, achizitionate in DE dupa 2007 parca(nu sunt sigur de an dar pe acolo e), e in functie de norma euro si emisiile de CO2, nu mai are legatura cu capacitatea cilindrica.

LA masini vechi, fabricate inainte de 2007, e dupa normal euro si capacitate cilindrica. Oricum e neglijabil, sincer. El se dubleaza daca ai motor diesel fara FIltru de Particule, dar nu e cazul la tine, orice diesel BMW de la euro 4 in sus il are..

Ca sa iti faci o idee eu la un motor de 2500 euro 2 platesc 180 de euro pe an. Si el scade ca valoare daca ai norma euro mai mare.

LA asigurari, conteaza mai mult istoricul tau si valoarea asigurata a masinii, zona in care esti, daca ai sau nu garaj, alarma, km parcursi pe an mai degraba decat ce motor ai.

De exemplu poate merita sa iti pui alarma de fabrica ca optiune, e posibil sa iti scada asigurarea binisor si intr-un an doi sa iti scopti banii pe optiune.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

intr-un sat pe langa Trier, la granita cu Luxembourg si Franta. Trier, daca nu stii de el, e cam la 200 de km de Koln si Frankfurt de exemplu.

Impozitul la masini noi, achizitionate in DE dupa 2007 parca(nu sunt sigur de an dar pe acolo e), e in functie de norma euro si emisiile de CO2, nu mai are legatura cu capacitatea cilindrica.

LA masini vechi, fabricate inainte de 2007, e dupa normal euro si capacitate cilindrica. Oricum e neglijabil, sincer. El se dubleaza daca ai motor diesel fara FIltru de Particule, dar nu e cazul la tine, orice diesel BMW de la euro 4 in sus il are..

Ca sa iti faci o idee eu la un motor de 2500 euro 2 platesc 180 de euro pe an. Si el scade ca valoare daca ai norma euro mai mare.

LA asigurari, conteaza mai mult istoricul tau si valoarea asigurata a masinii, zona in care esti, daca ai sau nu garaj, alarma, km parcursi pe an mai degraba decat ce motor ai.

De exemplu poate merita sa iti pui alarma de fabrica ca optiune, e posibil sa iti scada asigurarea binisor si intr-un an doi sa iti scopti banii pe optiune.

 

 

domi , este vre-o modalitate sa inmatriculez o masina in germania daca eu stau in romania? sa-mi fac mutatie sau ceva la un prieten din germania si sa o tin pe numele meu ? se poate ? scuze de off topic . multumesc

Link to comment
Share on other sites

Da se poate . Daca vrei pe numele tau, conditia e sa fii rezident. Ca sa fii rezident iti trebuie o dovada de domiciliu si asigurare medicala, cont bancar in DE. Dovada de domiciliu e un contract de inchirere, act de proprietate etc.. Daca ai astea 3 acte, ai 2 drumuri de facut, in functie de coada termini in 40 de min sau 2h maxim. rezidenta iti vine prin posta la adresa indicata in maxim 2 saptamani.

 

 

 

Marea problema e asigurarea medicala, costa ceva, vreo 50 de euro pe luna minim. A doua problema e asigurarea. Daca nu ai istoric, te rupe de bani.

Un prieten ceva, rezident in DE poate inmatricula masina pe numele lui si circuli tu ea. Aceasi treaba cu asigurarea. Fiind a doua masina sa presupunem, si daca are ceva istoric, e mult mai rezonabila. Sa iti faic o idee, un coleg de-al meu, cu 15 ani fara evenimente, plateste CASCo la o masina evaluata la 20k undeva la 500 de euro anual.

Eu ca nu aveam istoric, plateam 1000 de euro RCA. Dupa 2 ani am ajuns la 700, dar inca e mult..

 

Eu nu as face asta pentru nimeni,. doar pentru fratele meu poate, pentru ca daca tu ai un accident, imi sare asigurarea anuala zdravan de tot si sta asa multi ani..din momentul ala. Poate dura si 5 ani pana ajungi la nivelul avut, in plus tie oricum iti scadea in timp..

Eu nu as avea incredere in cineva la faza asta. ... ca in caz ca are accident o sa imi plateasca el diferenta aia enorma pe nu stiu cati ani..

Daca tu gasesti o astfel de persoana da-i bataie..

In principiu daca tu tii brief-ul mare, masina nu poate fi vanduta fara el, deci la tine e sigura treaba, nu are ce sa iti faca gen sa te trezesti cu masina vanduta sau gajata pe undeva..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca prin credit cred ca m-as incadra pt ambele variante.Insa vroiam sa aud referitor la raportul pret optiuni fiabilitate motor si altele daca se merita o investitie de 50 mii in F 11.

 

 

 

vrei credit sa ti iei f11? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Da se poate . Daca vrei pe numele tau, conditia e sa fii rezident. Ca sa fii rezident iti trebuie o dovada de domiciliu si asigurare medicala, cont bancar in DE. Dovada de domiciliu e un contract de inchirere, act de proprietate etc.. Daca ai astea 3 acte, ai 2 drumuri de facut, in functie de coada termini in 40 de min sau 2h maxim. rezidenta iti vine prin posta la adresa indicata in maxim 2 saptamani.

 

 

 

Marea problema e asigurarea medicala, costa ceva, vreo 50 de euro pe luna minim. A doua problema e asigurarea. Daca nu ai istoric, te rupe de bani.

Un prieten ceva, rezident in DE poate inmatricula masina pe numele lui si circuli tu ea. Aceasi treaba cu asigurarea. Fiind a doua masina sa presupunem, si daca are ceva istoric, e mult mai rezonabila. Sa iti faic o idee, un coleg de-al meu, cu 15 ani fara evenimente, plateste CASCo la o masina evaluata la 20k undeva la 500 de euro anual.

Eu ca nu aveam istoric, plateam 1000 de euro RCA. Dupa 2 ani am ajuns la 700, dar inca e mult..

 

Eu nu as face asta pentru nimeni,. doar pentru fratele meu poate, pentru ca daca tu ai un accident, imi sare asigurarea anuala zdravan de tot si sta asa multi ani..din momentul ala. Poate dura si 5 ani pana ajungi la nivelul avut, in plus tie oricum iti scadea in timp..

Eu nu as avea incredere in cineva la faza asta. ... ca in caz ca are accident o sa imi plateasca el diferenta aia enorma pe nu stiu cati ani..

Daca tu gasesti o astfel de persoana da-i bataie..

In principiu daca tu tii brief-ul mare, masina nu poate fi vanduta fara el, deci la tine e sigura treaba, nu are ce sa iti faca gen sa te trezesti cu masina vanduta sau gajata pe undeva..

Salut,

Nu uita de ECkarte.mie asta mi-a mancat 1/2 viata.eu stau in sachsen si a fost mai simplu.sotia a avut contract de kunca si in 2 zile am avut rezidenta,contr de chirie asig medicala.Insa ai dreptate ca nu as face pt nimeni inscrieri pe numele meu in Germania.Ideea e ca acum am un Renault megane scenic din 97 si platesc asig 92 euro/luna si 108 imp anual.insa orice amenda care o i-a masina ta iti vine tie si daca conducatorul masinii tale face belele tu rasp

Link to comment
Share on other sites

asta in romania.

Sistemul de leasing in De e complet diferit de cel romanesc.

Dobanzile sunt mult mai mici si ti se prezinta transparent, DAE -ul afisat e chair ala.

Ca sa iti faci o idee in moementul asta la ipoteci legate de euribor, DAE e undeva la 2.25%..

LA un leasing auto e pe la 4%.

sa iti dau un exemplu. Exista o forma de leasing care e un fel de inchiriere de fapt. LA 50k sa zicem dai un avans de vreo 8000, platesti vreo 400 pe luna rata, in 5 ani dai masina inapoi, cei 8k se transfera ca avans la masina urmaotare, masina o dai inapoi si acopera tot ce inseamna valaore reziduala, rest de plata etc.. si tot asa, practic dupa ce ai dat aia 8k si 400-500 sau ceva de genul pe luna ai o masina noua la fiecare 5 ani..

 

LA astia 4-500 pe luna se adauga si asigurarea bineinteles.. Cata vreme nu e 75% din salariu rata asta.. e foarte ok.. e un fel de inchriere pe termen lung cu o garantie de 8k si cu conditia sa ramai la BMW..

 

Dupa 5 ani dai masina inapoi, acopera valaorea finala si avansul pentru urmatoare masina. E un mod de ati fideliza clientul..

Totusi putini opteaza pentru asta.. tocmai din cauza ca iti limiteaza mult alegerea dupa ce te saturi de ea..

 

Daca doar o dai inapoi.. brusc nu mai acopera nici valoarea reziduala,alte taxe etc.. , ti se face o oferta jenanta si brusc nu mai e ok..:0)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

sa iti dau un exemplu. Exista o forma de leasing care e un fel de inchiriere de fapt. LA 50k sa zicem dai un avans de vreo 8000, platesti vreo 400 pe luna rata, in 5 ani dai masina inapoi, cei 8k se transfera ca avans la masina urmaotare, masina o dai inapoi si acopera tot ce inseamna valaore reziduala, rest de plata etc.. si tot asa, practic dupa ce ai dat aia 8k si 400-500 sau ceva de genul pe luna ai o masina noua la fiecare 5 ani..

 

Pai asta e sistemul si in USA. Am un prieten care si-a luat 3 nou, si plateste rata lunara mai mica decat dobanda care o primeste de la banca pentru banii care ii are (la aceasi suma cat valoreaza masina). E mai convenabil in rate decat cu banii jos.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

<_ da interesant sistemul.dar asta e in de.nu cred ca la noi ar avea succes>

 

oricum la o masina de 50k si sa zicem cu un avans de min 10k tot te mananca astia cu ratele...

EC karte aia vine odata cu contul.. dar e ciudatica rau.. multe chestii nu le poti plati cu altceva.. tot ce e legat de relatii cu autoritati de exemplu. la fel si in anumite magazine.. ori cash ori boala aia de card..

m-am facut de kkt odata la Aldi, nici ma mai duc acolo..

 

 

Eu normal salariul il iau in Luxembourg, am un cont in De numai pentru impozit si asigurare la masina, si mizeria aia de EC karte, dar fiind contul gol aproape non-stop, cand am treaba pe la primarie taxe.. etc.. ma duc cu bani gheata la mine si gata...

Sly

nu chiar nu te mananca, cu conditia sa ramai la aceasi marca. Bine isi scot ei parleala pe altele, dar e mult mia avantajos fata de Ro.

Chiar si cand faci o simpla finantare, gen iei banii din banca, costurile sunt infinit mai mici decat in Romania.

Nici mie nu imi plac chestii dinastea,dar sunt greu de adunat banii astia gheata, morman, avuti in cont.

Practic la aceasi suma imprumutata rata poate fi cu 30% mai mica lejer.. fata de Romania.

Iar daca ai istoric, un CASCO poate fi mul mult mai ieftin decat in ROmania.. mai ales daca mai ai si vreo coaja de masina si asta noua e a doua masina...

marxelus, asigurarea o sa iti scada daca nu ai evenimente, asa am platit si eu.in primul an, cam 1000, dupa 2 ani am ajuns la 700..

si casco nu o sa fie atat de mare at te astepti.. iti face o simulare, dar ca idee un casco full la 20k la o persoana fara nici un fel de istoric bate la 2000 de euro.. Daca pastrezi si masina care o ai acum si o sa ai doua, iar mai scade ceva etc..

Dar din aia practic numai RCA e lejer 1000, asa ca nu cred ca vei sari de 3000 anual la o masina de 50k ..va fi chiar mai mica ca ai ceva istoric acum..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

EC karte aia vine odata cu contul.. dar e ciudatica rau.. multe chestii nu le poti plati cu altceva.. tot ce e legat de relatii cu autoritati de exemplu. la fel si in anumite magazine.. ori cash ori boala aia de card..

m-am facut de kkt odata la Aldi, nici ma mai duc acolo..

 

 

Eu normal salariul il iau in Luxembourg, am un cont in De numai pentru impozit si asigurare la masina, si mizeria aia de EC karte, dar fiind contul gol aproape non-stop, cand am treaba pe la primarie taxe.. etc.. ma duc cu bani gheata la mine si gata...

Sly

nu chiar nu te mananca, cu conditia sa ramai la aceasi marca. Bine isi scot ei parleala pe altele, dar e mult mia avantajos fata de Ro.

Chiar si cand faci o simpla finantare, gen iei banii din banca, costurile sunt infinit mai mici decat in Romania.

Nici mie nu imi plac chestii dinastea,dar sunt greu de adunat banii astia gheata, morman, avuti in cont.

Practic la aceasi suma imprumutata rata poate fi cu 30% mai mica lejer.. fata de Romania.

Iar daca ai istoric, un CASCO poate fi mul mult mai ieftin decat in ROmania.. mai ales daca mai ai si vreo coaja de masina si asta noua e a doua masina...

marxelus, asigurarea o sa iti scada daca nu ai evenimente, asa am platit si eu.in primul an, cam 1000, dupa 2 ani am ajuns la 700..

si casco nu o sa fie atat de mare at te astepti.. iti face o simulare, dar ca idee un casco full la 20k la o persoana fara nici un fel de istoric bate la 2000 de euro.. Daca pastrezi si masina care o ai acum si o sa ai doua, iar mai scade ceva etc..

Dar din aia practic numai RCA e lejer 1000, asa ca nu cred ca vei sari de 3000 anual la o masina de 50k ..va fi chiar mai mica ca ai ceva istoric acum..

Salut,

Merci de sfaturi.o Sa vad cum o sa fac.

Inca sotia e in perioada de proba si eu imi caut de lucru.Sper ca pana de sarbatorile de iarna sa imi pot face o rata la F11.

Deci hotararea e luata.Din pct meu de vedere se poate inchide topicul.

Multumesc tuturor pt ideeile exprimate.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanez

Mi-e greu sa inteleg de ce au renuntat la motorul de 2,5 d.Mi sa parea cel mai echilibrat la consum putere costuri.Ideea e ca in vechiul meu e 39 limo imi incapeau cu greu bagajele cand mergeam la ski.Aveam si sarcofag din ala deasupra.

ExistĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.