Jump to content

Salvati un bmw de la incendiere!


Recommended Posts

Mai baieti si fete (if any), am niste probleme cu masina ( e60 525dA) si cu greu ma abtin sa n-o iau la ciomege sau sa-i dau foc.Anume:

 

1.Nu mai merge telecomanda.O deschid cu cheia in broasca. Cheia e buna, antena sau receiverul sau cum drq s-o numi e de vina.

2.Opresc motorul si cand pun contactul la loc se reseteaza tot: limba (imi da germana), posturi de radio, comenzile de pe volan... Noroc ca imi raman km.

3.Din cand in cand, mai ales cand e frig, gasesc bateria descarcata si nu mai porneste.

 

Concluzie preliminara: am fost la 4-5 service-uri diferite (am insistat pe problema cu cheia mai mult) si toti mi-au luat banii pe tester binenteles (cate 1 mil)si fiecare mi-a zis varianta lui, punandu-ma sa schimb diverse piese. Pe locul 1 in top rusinica sunt nesimtitii de la bavaria otopeni, binenteles, care pt un releu de alternator, care costa 4 mil, m-au pus sa cumpar alternatorul cu totul (motivand ca ei nu aduc separat) si m-au mai pus sa cumpar alta cheie cand eu stiu sigur ca nu cheia e de vina (nu dezvolt, credeti-ma ca nu e cheia). In fine ,ideea e ca eu m-am saturat sa fiu luat la misto de toti hotii de prin serviceuri si vreau sa-mi recomande cineva un electrician serios.

 

Cred ca din atatia cati suntem pe forum, stie unul un electrician serios,ca-mi bag &^&^&^#### de masina. M-a adus la disperare!!!!!!!!!!!!!

 

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Daca ajungi la solutia cu incendiatul te pot salva eu. Pot primi donatia masinii tale. Glumesc :drinks:

1. problema ta pare a fi piesa nr 1 de aici Frecventa antenei o afli uitandu-te pe spatele cheii (daca s-a sters scrisul uita-te pe cea de rezerva). Eu am de 868MHz.

2. pare a fi o problema cu CCC-ul (Car Communication Computer), se reseteaza la fiecare luare de contact. E posibil sa fie o problema de soft. Sau ii dai o resetare si vezi daca mai face la fel:apesi simultan pe butonul de volum(ca si cum ai da mute), si pe cele 2 butoane de eject (de la CD si DVD).

3. Problema pare a fi senzorul IBS care verifica tot timpul SoC (State of charge) si SoH (State of Health) ale bateriei, mai pe scurt, starea acesteia. Si daca acesta este defect consuma el insusi bateria.

Ti s-a oprit vreodata motorul in mers?

Iti recomand userul frick , e un baiat de nota 10 si foarte priceput. Singurul dezavantaj pentru noi e ca e din Timisoara. Insa poti lua legatura cu el si-i poti cere sfatul.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pt pareri.

 

1.S-ar parea ca ai dreptate. O sa caut un service sa se uite la piesa aia....daca e o scimb si gata.

2.Nu am navigatie proffy,deci am numai un buton de eject.Am tinut pe eject si butonul de volum ,dar nu s-a intamplat nimic.i

3.Cred ca asa e.Mi l-a dat defect testerul de la bavaria.

 

De cateva ori, mi s-a oprit motorul in timp ce mergea la relanti. Si cand am dat la automat, era moarta bateria.Asta e ?E ibs ul?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pt pareri.

 

1.S-ar parea ca ai dreptate. O sa caut un service sa se uite la piesa aia....daca e o scimb si gata.

2.Nu am navigatie proffy,deci am numai un buton de eject.Am tinut pe eject si butonul de volum ,dar nu s-a intamplat nimic.i

3.Cred ca asa e.Mi l-a dat defect testerul de la bavaria.

 

De cateva ori, mi s-a oprit motorul in timp ce mergea la relanti. Si cand am dat la automat, era moarta bateria.Asta e ?E ibs ul?

Daca ti s-a oprit motorul in mers inseamna ca ai modulul de la bujii defect. Intra in scurt si iti intrerupe alimentarea alternatorului catre baterie. Ramai doar pe curentul de la baterie pana aceasta ramane fara curent. IBS-ul comunica prin interfata BSD (Bit Serial Data) cu alternatorul, releul de bujii si DDE-ul (ECU motor).

Pune testerul pe masina si vezi ce erori iti apar. Daca iti apar toate bujiile ca fiind arse atunci e releul de la bujii (de fapt e un modul), daca iti apare senzorul IBS atunci el e de vina.

Dar daca spui ca ti s-a oprit in mers si ai ramas fara baterie sigur e modulul de la bujii.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Daca ti s-a oprit motorul in mers inseamna ca ai modulul de la bujii defect. Intra in scurt si iti intrerupe alimentarea alternatorului catre baterie. Ramai doar pe curentul de la baterie pana aceasta ramane fara curent. IBS-ul comunica prin interfata BSD (Bit Serial Data) cu alternatorul, releul de bujii si DDE-ul (ECU motor).

Pune testerul pe masina si vezi ce erori iti apar. Daca iti apar toate bujiile ca fiind arse atunci e releul de la bujii (de fapt e un modul), daca iti apare senzorul IBS atunci el e de vina.

Dar daca spui ca ti s-a oprit in mers si ai ramas fara baterie sigur e modulul de la bujii.

 

 

Da, am schimbat modulul de la bujii.Era ars. Dup-aia nu mi-a mai facut asa. As mai avea de schimbat ibs ul si piesa aia de la antena....

Link to comment
Share on other sites

Da, am schimbat modulul de la bujii.Era ars. Dup-aia nu mi-a mai facut asa. As mai avea de schimbat ibs ul si piesa aia de la antena....

Ai pus testerul pe masina sa vezi daca-ti da eroare la IBS? E posibil sa fi fost doar modulul de vina si senzorul IBS sa functioneze bine. Eu unul l-am schimbat pentru ca imi facusera cei de la Bavaria o diagnoza si m-am luat dupa ei, desi eu nu aveam nicio eroare la el. M-a costat undeva la 630lei de la Groza Dan.

La senzorii IBS prezenti din fabrica pe masinile noastre cica ar fi o problema cu ei pentru ca intra condens si se strica. Modelele noi de senzori arata altfel.

Link to comment
Share on other sites

Da, la bavaria mi-a dat urmatoarele erori:

 

1.Senzor IBS- nu l-am schimbat

2.Modul bujii-l-am schimbat

3.Releu alternator- l-am schimbat (ei imi dadusera sa schim alternatorul cu totul;cica ei n-aduc releul separat)

 

 

In ceea ce priveste problema cu cheia, mi-au spus sa cumpar alta cheie noua:)).In fine nu vreau sa mai dezvolt subiectul asta. Cred ca e piesa aia de la luneta de care mi-ai zis tu. O sa-mi fac timp sa o schimb.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi cheia de vina atunci cea de rezerva ar functiona de la distante mai mari. Poti incerca si cu cea de rezerva, sa vezi diferenta (daca exista). Insa problema cel mai des intalnita e antena de receptie de la luneta. Si eu trebuie s-o schimb dar o mai aman putin.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mda...cred ca ar trebui sa-i cer scuze masinii mele. Daca trebuie sa injur sau sa dau foc cuiva,astia ar fi nesimtitii la care am fost pana acum cu masina (inclusiv Bavaria Otopeni). Am platit pana acum in jur de 700 RON pe diagnoze ,ca sa aflu intr-un final ca problema este.....o siguranta!!!Am gasit in sfarsit un mecanic priceput care a facut ce era logic. Mi-a desfacut capaculde la stalpul de la luneta (unde se afla receiverul), a masurat cu ampermetrul, a vazut ca nu e tensiune, s-a dus la sigurante, a schimbat-o si...minune...uite ca merge cheia. A disparut si problema cu resetatul in display.Se pare ca tot de la siguranta aia era.

 

Ar trebui sa ma duc acum sa le cer banii inapoi celor care ,prin incompetenta lor, si-au batut joc de timpul si banii mei. In capul listei ii pun pe cei de la AB Otopeni si pe cel din Dobroiesti (probabil ca ati auzit de el...si el repara BMW uri si il lauda unii ) care mai avea putin si-mi zicea ca trebuie sa schimb motorul. Mi-a dat tot felul de diagnoze tampite .Mi-a zis un roman...

 

Asta este.Multumesc pentru sfaturi. Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.