Jump to content

Sunet ciudat in primul minut pornesc masina


Recommended Posts

salutare,

 

De aproximativ o luna am cumparat un BMW 525d din 06/2003. Deci, tocmai m-am alaturat si eu forumului.

 

De aproximativ 2 saptamani (adevaru-i ca s-a mai si racit vremea intre timp), imediat ce pornesc motorul, si totul este rece, se aude scurt un sunet ciudat Aduce cam cu un scartait/huruit. In 3-4 secunde dispare.

Dar daca misc de volan, sunetul apare iar. La miscarile volanului am sunetul ala vreo 2-3-4 minute de cand pornesc. Dar dupa ce motorul (si cred ca si toate angrenajele) se incalzeste, sunetul dispare de tot.

Ce credeti ca poate fi?

Eu ma gandesc ca ar putea fi cureaua de la pompa de servo care aluneca la rece.

Voi ce parere aveti?

Cam cat de complicat si cat de costisitor ar fi de schimbat asa ceva?

 

Mersi mult de tot.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Verifica nivelul uleiului de la servodirectie.

147557[/snapback]

 

Intr-adevar. Am verificat nivelul uleiului si era scazut bine de tot sub minim.

Am cumparat si completat ulei, iar acum totul e OK. Nu se mai aude nici un sunet ciudat.

Mersi mult de tot :blink:

Edited by 777
Link to comment
Share on other sites

Nu ai pentru ce, dar asta inseamna ca ai pierderi ori la furtune la rezervor, ori la furtunul care intra in servo, ori la semeringul servo.

 

In cele doua cazuri pb. se rezolva usor (inlocuire furtun sau colier), iar in al treilea service autorizat.

 

Bafta! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pentru mai multa siguranta ar trebui sa faci un schimb complet , adica sa golesti instalatia de servo si sa pui lichid complet proaspat. Lichidul de servo isi pierde din proprietati in timp, eu simteam de multe ori ca la viteze mici directia cam urmarea micile denivelari, am schimbat lichidul, care dupa cum arata nu mai fusese schimbat vreodata, si acum e totul perfect.
Link to comment
Share on other sites

Pentru mai multa siguranta ar trebui sa faci un schimb complet , adica sa golesti instalatia de servo si sa pui lichid complet proaspat. Lichidul de servo isi pierde din proprietati in timp, eu simteam de multe ori ca la viteze mici directia cam urmarea micile denivelari, am schimbat lichidul, care dupa cum arata nu mai fusese schimbat vreodata, si acum e totul perfect.

165144[/snapback]

 

la mine in Cartea de Service scrie ca Inspectia 2 a fost efectuata acum vreo 60.000 km (~ 2 ani). Asta include - parca - si verificarea sistemului de servo (probabil chiar schimbul uleiului).

vizual, uleiul arata bine: aduce spre rosiatic/roz. Comparativ, m-am uitat si la alti prieteni cum arata, iar la cei care nu s-a schimbat niciodata uleiul culoarea era murdara/neaga.

de comportat, directia se comporta excelent.

 

asa ca nu cred ca se impune schimbul uleiului de servo ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu ai pentru ce, dar asta inseamna ca ai pierderi ori la furtune la rezervor, ori la furtunul care intra in servo, ori la semeringul servo.

 

In cele doua cazuri pb. se rezolva usor (inlocuire furtun sau colier), iar in al treilea service autorizat.

 

Bafta! :blink:

 

stiu exact ce vrei sa zici. m-am gandit si eu la treaba asta.

Doar ca acum macar stiu situatia si o sa urmaresc cat de mult ulei se pierde. Oricum ulei de completat mi-a mai ramas gramada, ca am cumparat un litru si am folosit nici 100 ml ... :)

m-am scos pe vre-un an - doi :)

Edited by 777
Link to comment
Share on other sites

...unde se verifica mai exact uleiul de servo?Ce ulei servo recomanda producatorul?

166464[/snapback]

cand deschizi capota la motor, pe dreapta motorului (cum te uiti tu la el) este un capac rotund pe care de obicei scrie "ATF Oil Only".

daca il deschizi, pe capac este o joja de plastic care are 2 insemne. Alea sunt nivelele Min si Max. Nivelul uleiului trebuie sa fie intre cele 2 insemne.

 

Cei de la reprezentanta mi-au dat ulei ATF D2 (~ 18 lei/l).

 

Aral mai recomanda ATF E-S, ATF 55 sau ATF 22 (in Timisoara, in afara de 22 nu a auzit nimeni de tipurile astea).

Edited by 777
Link to comment
Share on other sites

cand deschizi capota la motor, pe dreapta motorului (cum te uiti tu la el) este un capac rotund pe care de obicei scrie "ATF Oil Only".

daca il deschizi, pe capac este o joja de plastic care are 2 insemne. Alea sunt nivelele Min si Max. Nivelul uleiului trebuie sa fie intre cele 2 insemne.

 

Cei de la reprezentanta mi-au dat ulei ATF D2 (~ 18 lei/l).

 

Aral mai recomanda ATF E-S, ATF 55 sau ATF 22 (in Timisoara, in afara de 22 nu a auzit nimeni de tipurile astea).

167220[/snapback]

merci merci...asta e pentru E39,nu strica ca are tata de ala dar pt. E46?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.