Jump to content

Nu se incalzeste motorul..help


Recommended Posts

Interesanta treaba! Ori ai radiatorul infundat, ori nu e aerisita bine instalatia. Daca zici ca termostatul e schimbat.....

148344[/snapback]

 

Ai dreptate...al naibii de interesanta treaba..si nu reusesc sa-i dau de cap

ma gandesc totusi ca daca radiatorul e infundat ar trebui ca motorul sa se supraincalzeasca ..tocmai din lipsa racirii pe care radiatorul presupus infundat nu ar face-o. Deci varianta asta iese din calcul. La fel si cu aerisirea..tot la supraincalzire duce.

 

Tocmai am descoperit ca nu am o parte din scutul de sub motor..si un mecanic mi-ar fi zis ca pe acolo intra in mers curenti de aer rece de sub masina si raceste _chiulasa_ asa tare incat asta ar fi cauza mea..Adevarul ca la un -5 grade si la un 100KM/h (sa zicem un curent de cam 60-70 km/h care sufla in _chiulasa_) temperatura aerului rezultata in chiloasa ar fi cel putin -15;-20 de gade

 

Cred ca e viabila aceasta teorie..trebuie sa mai gasesc scut acum sa verific..

Daca a patit cineva asa ceva sa-mi zica si mie...sau o parere..

Credeti ca de la asta ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

aaaaaaa???

si ce legatura are scutu cu _chiulasa_ si cu temp la apa????

148384[/snapback]

 

Pai este o legatura. Cel putin teoretic..lipsa scutului face ca in mers curentul de aer sa bata in _chiulasa_ in loc sa treaca frumos pe sub masina

Dupa cum am mai zis la un -5 km/h si la o viteza de 100km/h vantul care loveste _chiulasa_ are cam -15;-20 grade. Ceea ce raceste chiloasa f tare. Ei..apa care raceste motorul, in chiloasa isi are circuitul..deci prin urmare se raceste si ea.

SI uite asa mi se incalzeste mie f greu apa..si f putin.

Am sa incerc sa gasesc un scut sa pun si vati la curent

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am scut deloc. :blink: Asa am cumparat masina si crede-ma nu este nici un fel de problema. Incalzirea merge foarte bine. :)

 

Ma gandesc la un anumit defect, dar nu stiu daca e posibil si anume actionarea caldurii din habitaclu. Daca e ceva pb. la clapetele de deschidere?

Cu motorul incalzit, verifica furtunele care intra la radiatorul din habitaclu. Vezi daca sunt amandoua la fel de calde. Totusi nu-mi explic de ce se raceste motorul in mers drastic. Tare am impresia ca termostatul sta pe deschis tot timpul!!! Sau ca deschide mai repede decat trebuie. Racirea motorului este accentuata doar din aceasta cauza si nu are legatura cu pompa de apa!

 

Cand mergi cu ea turata, baga caldura?

Ventilatorul de racire a radiatorului, functioneaza normal?

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

nu are nici o legatura lipsa scutului....ce ti-a zis mecanicu ala tine se x-Files(Adevarul e dincolo de noi) :blink:

148476[/snapback]

 

LOL kiar ca e dincolo de noi adevarul..LOL

Teoretic..pur teoretic..dupa calcule si combinatii multe e posibil..strict teoretic..vantul la -20 grade sa raceasca _chiulasa_ asa tare in cat sa nu se incalzeasca apa care e la acel moment in _chiulasa_..chiar daca termostatul o tine acolo

Cred ca e defect profesional la mine cu atatea calcule si ipoteze si iar calcule..lol

 

Astazi m-a sunat un prieten de la Filaret care cica a descoperit problema..e un al doilea "termostat - regulator de presiune" care vine undeva inaintea intrarii apei in radiator.. cica asta a fost rezolvarea la vreo 4 beemere diesel anul acesta care aveau aceleasi sintome

 

Am sa-l skimb pe asta primu ..apoi rezolv si cu scutul..:) va anunt eu

codul piesei pt cei interesati sau curiosi este: 11712247723

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

daca tie acu iti arata 40-50 de grade temp apei....motorul per ansamblu degaja putina caldura iar treaba aia cu curectii de aer reci e o absurditate...

mai trebuie sa iti spuna mecanicu ca nu se incalzeste din cauza motorinei...e motorina rece in rezervor si intra rece in motor si ii e si lui motorasului friguletz....

Link to comment
Share on other sites

daca tie acu iti arata 40-50 de grade temp apei....motorul per ansamblu degaja putina caldura iar treaba aia cu curectii de aer reci e o absurditate...

mai trebuie sa iti spuna mecanicu ca nu se incalzeste din cauza motorinei...e motorina rece in rezervor si intra rece in motor si ii e si lui motorasului friguletz....

149039[/snapback]

Asa o fi..io am zis ca TEORETIC ar putea fi viabila aceasta teorie

La ce m-am gandit este schimbul de temperatura dintre _chiulasa_ care sta intr-un mediu inchis cat de cat si una care sta intr-o temperatura cu 20 de grade mai mica

Whatever.. nici mie nu mi se parea prea plauzibila dar am zis sa o incerc..in lipsa de alte idei..si in lipsa de caldura..:blink:

acum am comandat termostatul de la EGR.

Filaret si Bavaria Constanta au ajuns la aceasta concluzie..deci asta sa fie..

Vedem dupa ce il schimb ca debea saptamana viitoare vine comanda

 

P.S. aacum sunt in bucuresti si cum e mai cald vreau sa zic, ca apa se incalzeste mai greut..dat sta frumos pe mijloc..iar in conditii de mers bara la bara ajunge temperatula la apa si la 90-95 de grade..sper sa tina mai cald pana vine piesa

Edited by BigKelu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

same problem, 320d 2002 e46 - sare temp de "albastru" dupa 16 min de relanti . . . dupa 10-15 km de mers ajunge un pik peste prima liniuta, schimbat termostat si antigel, si degeaba . . .

 

a mai schimbat cineva cel de-al 2-lea termostat? . . . rezolvand problema?

 

 

merci anticipat.

 

 

(e un al doilea "termostat - regulator de presiune" care vine undeva inaintea intrarii apei in radiator)

Link to comment
Share on other sites

piesa costa 30 eur la bavaria - acum ramane de vazut daca o cumpar sau nu.

 

chiar nu stie nimeni daca este ceea ce trebuie? :blink:

170886[/snapback]

 

Am rezolvat problema

 

Da acel al doilea termostat care e 30 euro la Bavaria a rezolvat problema in sensul ca atunci cand ajunge apa pe mijloc nu mai scade atunci cand dau drumu la incalzire.

De incalzit tot cam greu se incalzeste..ajunge pe mijloc dupa vreo 8 KM (la minus 6Celsius) dar macar ramane pe mijloc. Si poate am uitat eu cat de repede se incalzea..:)

Si in oras se incalzeste mult mai repede

Per total sunt multumit..nu mai merg sute de Km in afara cu temperatura apei la 60-65 de grade (prima linie) sta frumos la 85Celsius

 

 

 

Sarbatori fericite

Edited by BigKelu
Link to comment
Share on other sites

am si eu un e34 de 2.5 benzina si imi face cam aceeasi problema.

mai paradoxal este la mine,ba chiar ironic :) ,e ca inainte sa imi faca asa ceva chiar imi fierbea apa.

am apelat la un 'meserias' care mi-a aerisit instalatia si s-a rezolvat problema supraincalzirii,dar apoi,culmea este ca nu s-a mai incalzit deloc :)

acu inghet si eu in masina si nujt ce are :blink:

abia se incalzeste dupa 30-40 de km si niciodata pana la norm.

insa la mine daca o las in raelanti se incalzeste chiar si in mers cu ventilatorul la max

problema apare cand se tureaza motorul,se raceste chiar si la 40 km/h sau 1000-1500rpm pana la vreo 55 de grade.

mie mi se pare ca termostatul este blocat deschis sau senzorii de temp sunt defecti.

ar mai fi si alta defectiune probabila,la mine radiatorul se raceste prin ventilator mecanic cu termocupla si mi se pare ca functioneaza tot timpul,de aici si racirea cand turez motorul.

pana acum mi se incalzea motorul f repede pana la normal si acolo se intepenea acul,acum nu mai stiu ce are

alte variante nu mai am

Link to comment
Share on other sites

BigKelu, merg la "anu" la bavarezi cand deschid si schimb piesa respectiva, daca se rezolva . . . :blink:

 

- cam in cat timp este normal sa ajunga la jumatate la relanti la temperaturile astea pe langa 0? . . . inainte am avut un e46 318i si il porneam din telecomanda, in 7-10 min in fct de temperatura ajungea la temperatura optima, la diselar nu am idee

 

thx

Link to comment
Share on other sites

BigKelu, merg la "anu" la bavarezi cand deschid si schimb piesa respectiva, daca se rezolva . . .  :blink:

 

- cam in cat timp este normal sa ajunga la jumatate la relanti la temperaturile astea pe langa 0? . . . inainte am avut un e46 318i si il porneam din telecomanda, in 7-10 min in fct de temperatura ajungea la temperatura optima, la diselar nu am idee

 

thx

171013[/snapback]

 

Chiar nu am nici o idee in cat timp ajunge la jumatate un diesel sub 0 grade

Cred ca foarte greu totusi..poate 30 minute sau mai mult?

Dieselu se incalzeste foarte greu cand nu este in sarcina..tocmai de aceea.dupa pornire , dupa 15-20 sec dupa ce a urcat uleiul e bine sa pleci.

 

Un prieten cu un 330d de 184hp a tinut dupa pornire masina vreo 15 minute (iarna) si nu ajunsese pe mijloc

 

Benzina oricum se incalzeste mult mai repede decat dieselu..alte temperaturi dau exploziile de la benzina fata de arderea de la diesel

 

Happy New Year

Link to comment
Share on other sites

Guest sorren

am fost azi la bavaria baneasa cu urmatoarele probleme:

 

1. incalzirea - detaliata mai sus-> concluzie "domne` nu are eroare pe calculator deci este ok" i-am spus ca am facut comparatia si cu alte bmw-uri 320 d si al meu se comporta diferit la incalzire iar rapsunsul lor a fost un simplu dat din umeri "lasai-ne masina sa o pornim si noi asa le rece sa vedem ce si cum" :blink: (plecand de la premiza ca mi-au tinut masina 3 ore pt un test motor) , iar piesa de mai sus cica raceste niste gaze care intra in admisie si cica nu are nici o legatura cu temperatura motorului.

 

- o alta ipoteza mi-a dat-o fostul proprietar: masina are ulei full sintetic 5w-40 care ar fi destul de rar, acesta fiind un ulei de vara isi din proprietati la temperaturi joase . . . si de aceea oscileaza temperatura. voi ce ziceti?

 

2. pornire greoaie la rece - (in jurul temperaturii de 0 grade celsius dupa o noapte, porneste abia dupa 7-8 contacte puse, tinute cam 10-15 sec si dupa aceea dat la demaror si o ia) - am crezut ca sunt bujiile incandescente dar mi-au spus ca problema survine de la pompa de motorina intermediara - am zis ok, dar de ce cand este cald porneste fara probleme si cand este frig porneste foarte greu? m-au tratat iar cu datu` din umeri :)

 

pareri? :)

 

mercic

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest sorren

Pornirea la rece s-a rezolvat schimband pompa de motorina intermediara si merge ideal de atunci . . .

 

Acum ceva timp in urma a fost un pik mai frig la munte decat speram si iar ma lovesc de problema de incalzire greoaie . . . :blink: . . . intre timp a mai intampinat cinva problema aceasta?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

aseara am pornit motorul si dupa 20 min la relanti temperatura a ajuns abia la 40 45 grade plecand de la premiza ca idealul este pe centru la 90 grade . . .

 

alte idei vis-a-vis de problema? termostatul si antigelul schimbate, antigelul are concentratia care trebuie.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
Salut . Am un 318d e46 si am urmatoarea problema : oricat de mult as merge pe autostrada temperatura lichidului de racire ramene la limita superioara de albastru iar in cazuri bune ramane la prima linie de pe ceas adica la 1/3 din maxim . Cand merg in oras tinde sa ramana la temperatura optima . Poate sa fie de la senzorul de temperatura sau altceva inafara de termostat ?
Link to comment
Share on other sites

Salut . Am un 318d e46 si am urmatoarea problema : oricat de mult as merge pe autostrada temperatura lichidului de racire ramene la limita superioara de albastru iar in cazuri bune ramane la prima linie de pe ceas adica la 1/3 din maxim . Cand merg in oras tinde sa ramana la temperatura optima . Poate sa fie de la senzorul de temperatura sau altceva inafara de termostat ?

 

termostat kaput

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.